De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet goed voor je, dan gaan je hormonen werken en dan wil je zoenen en binnen de kortste keren heb je ook nog eens seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sommige plekken daar zijn echt mooi en romantisch soms.
Idd, trieste klasgenoten heb ikquote:Op woensdag 28 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ICT zijn in een groep van 3 mensen zonder vast rooster
Ik heb al moeite mijn hormonen in bedwang te houden op m'n nieuwe school daar.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor je, dan gaan je hormonen werken en dan wil je zoenen en binnen de kortste keren heb je ook nog eens seks.
hebbiej een 1024mb videokaart dannnquote:
Met je laptop bij de hand en poker.exe opstaan? No offencequote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag 3 uur in het park in de zon liggen chillen.
lollerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, trieste klasgenoten heb ik
Naakt?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag 3 uur in het park in de zon liggen chillen.
Waarom zou ik.quote:
Geheugen op een Videokaart zegt niets over wat het aan kan.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
hebbiej een 1024mb videokaart dannn
Nee, ik haat pokeren.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met je laptop bij de hand en poker.exe opstaan? No offence
+ DirectX 11 danquote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geheugen op een Videokaart zegt niets over wat het aan kan.
Geen idee.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
hebbiej een 1024mb videokaart dannn
Vet stressvol.quote:
menu+r, msconfig intikken.quote:
Ook niet.quote:
Ich auch.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo maar eens een warme douche pakken en dan lekker in bed liggen.
Je douche pakken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo maar eens een warme douche pakken en dan lekker in bed liggen.
Dus als jij overal bruin zou willen worden ga je naakt in het park liggen?quote:
Zonder die kutsmiley van je, is ie dr wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WAAR IS DE BRADALOVE GEBLEVEN DAN.
Algemene kennis dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
No offence, maar is er iets mis gegaan met je?
Op mijn 5e van de trap gevallen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus als jij overal bruin zou willen worden ga je naakt in het park liggen?
No offence, maar is er iets mis gegaan met je?
Toen pasquote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mijn 5e van de trap gevallen.
Voorspelbaar en kut, typische programmeer humor.quote:
Sick burn!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voorspelbaar en kut, typische programmeer humor.
Ik typ ze dan ook niet zelf, daar heb ik scriptjes voor.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haten op programmeurs?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarna een lekkere warme "douche pakken" schijnt wel te helpen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben net in bad geweest, nu zweet ik me de pleuris, veel te heet was het.
Nee, ik moet met ze samen werken dus geen haatquote:
haten op programmeurs is haten op HEEL VEEL BAZEN hier op dit forumske.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, ik moet met ze samen werken dus geen haat
Lolwut.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
Morgen waarschijnlijk MacBook Air halen, kan ik eindelijk FOK! proberen te programmeren voor iPod en iPad.
Wat goed zeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Op mijn school is ook een ict-opleiding
Dus daar loopt ook een harde kern FOK!ers rond.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gooi je geld dan gewoon weg.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
Morgen waarschijnlijk MacBook Air halen, kan ik eindelijk FOK! proberen te programmeren voor iPod en iPad.
Loop je wel eens voorbij?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bedoel je Apps?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
Ik ben van plan geld ermee te verdienen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gooi je geld dan gewoon weg.
Apple
Merelquote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik heb net iemand geholpen met make-up voor zn film. Nu voel ik me vet goed.
Of investeer het in het aandeel.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gooi je geld dan gewoon weg.
Apple
Hoi!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ja echt gewoon echt, WAUW!quote:
Misschien. Misschien kennen ze me.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus daar loopt ook een harde kern FOK!ers rond.
Ja gewoon ik zie ze rondlopenquote:
Hoe gaat het er nou meequote:
Ben je gestopt met poker?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In investeer het in het aandeel.
Het een sluit het ander niet uit, gekkie.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ja nee, ik dacht, goh, misschien, maar, nee, en toen, ja, maar ik dacht, maar goed, ja, dus, en tsja.quote:
Nog een leuke dag en alles gehad ?quote:
Ik krijg ineens trek door je naamquote:
Hooiquote:
Ja, als ik jou zou zien lopen zou ik meteen naar je toe rennen, en om een handtekening vragen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien. Misschien kennen ze me.
hihi heb je smokey eyes gemaaktquote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Ik zie er wel nu echt uit alsof ik in elkaar ben geslagen![]()
Ik vind het leuk
Dan heb je school ?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen geen FOK! voor mij tot 16:00.
Nee, een blauw oogquote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hihi heb je smokey eyes gemaakt
Dankje, nu laat je mij er ook aan denken, en krijg ik ook opeens weer trek.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik krijg ineens trek door je naam
ow zeker dat iemand zogenaamd blauw oog werd geslagenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb je school ?
[..]
Nee, een blauw oog
1 2 3 4 | $('#img#loading').show(); $('#inhoud').load(this.href, function() { $('img#loading').hide(); }); |
Eerst MacBook halen.quote:
Correctquote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb je school ?
[..]
Nee, een blauw oog
Awh hoezo moet je nog zo lang dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, nu laat je mij er ook aan denken, en krijg ik ook opeens weer trek.Maar het is nog te vroeg om te eten, ik moet de hele nacht nog.
Geen flauw idee, niet gevraagd eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ow zeker dat iemand zogenaamd blauw oog werd geslagen
Hahaha oke ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh hoezo moet je nog zo lang dan?
[..]
Geen flauw idee, niet gevraagd eigenlijk![]()
Ik ga je even een foto dm'en want ik moet het even delen en jij weet geloof ik toch al hoe ik eruit zie
?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Merel omg hij lijkt zwaaar echt.![]()
!
Wat grappigquote:Op donderdag 29 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Volgens mij zit ik bij -Datdus- in de klas.
Goed hequote:Op donderdag 29 september 2011 00:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Merel omg hij lijkt zwaaar echt.![]()
!
Cool, en hoe gebruik ik dit?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
Vanmiddag 4 uur zitten devven. Simpel design gemaakt, menu mbv jQuery AJAX (jQuery), maar dan zo:
[ code verwijderd ]
En dan op de pagina's die hij moet laden ervoor zorgen dat als de URL niet overeen komt met het index bestand dat hij automatisch word doorgestuurd
Ik maak het weer een late avond, omdat ik toch kan uitslapen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh hoezo moet je nog zo lang dan?
Haha op die manierquote:Op donderdag 29 september 2011 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik maak het weer een late avond, omdat ik toch kan uitslapen.Ik ben lui.
Ik weet het niet zeker, hij heeft volgens mij dezelfde mentor.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat grappig
[..]
Goed he
Alleen als je dichtbij kijkt zie je dat ie shined
in .html bestand plonken tussen <script> tags.quote:
picsquote:
O.quote:
Huh wat, menu via ajax?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
Vanmiddag 4 uur zitten devven. Simpel design gemaakt, menu mbv jQuery AJAX (jQuery), maar dan zo:
[ code verwijderd ]
En dan op de pagina's die hij moet laden ervoor zorgen dat als de URL niet overeen komt met het index bestand dat hij automatisch word doorgestuurd
Nu nog raden wie het is..quote:Op donderdag 29 september 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, hij heeft volgens mij dezelfde mentor.
Maar jij bent geen meisjequote:Op donderdag 29 september 2011 00:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
in .html bestand plonken tussen script> tags.
[..]
pics
[..]
O.
Wil ik niet.quote:
Giste?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef Meloewa het volgende:
Een slimmerikje hier?
11. Iedereen (gissen v.t) naar de waarheid.
Wie weet deze in verledentijd?
Wie weet. Ik heb nog nooit pics van mezelf op FOK! gezet en niemand op FOK! weet hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu nog raden wie het is..
[..]
Maar jij bent geen meisje
Giste.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef Meloewa het volgende:
Een slimmerikje hier?
gistequote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef Meloewa het volgende:
Een slimmerikje hier?
Iedereen gistde naar de waarheid.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef Meloewa het volgende:
Een slimmerikje hier?
Maar met jou had ik afgesproken dat ik je pas nieuwe pics liet zien als jij dat ook deed.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb nog nooit pics van mezelf op FOK! gezet en niemand op FOK! weet hoe ik eruit zie.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/gissenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen is toch meervoud, ik dacht zelf aan gisten maar volgens mij is dat fout
Protip, gebruik een ander werkwoord bijvoorbeeld "rennen" en kijk hoe je dat zou vervoegen in deze situatie.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen is toch meervoud, ik dacht zelf aan gisten maar volgens mij is dat fout
NU LEZENquote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef coban het volgende:
@pz NEEE BEN NET KLAAR TFOEEE
@merel: wrm niet
Nee, dat is alleen bij 'zij', en nog een aantal, maar het is laat.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd hooi ipv hoiquote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef coban het volgende:
@pz NEEE BEN NET KLAAR TFOEEE
@merel: wrm niet
Pc uit. Dit weekend oke?quote:
klopt.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar met jou had ik afgesproken dat ik je pas nieuwe pics liet zien als jij dat ook deed.
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/gissen
Goed planquote:Op donderdag 29 september 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Pc uit. Dit weekend oke?
Als ik dan nog niet hebgelezen mag je me slaan.
Dat is me ook weer wat nieuws, ik dacht iedereen staat voor meervoud, dus -en.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bij 'zij', en nog een aantal, maar het is laat.
KLOPT denk ik maar ik deed dat gewoon omdat ik nu vast wel een hapje van je lippen mag he?quote:
Daarom, wachten jij of zelf sturen.quote:
Kijk dan naar mn linkjequote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is me ook weer wat nieuws, ik dacht iedereen staat voor meervoud, dus -en.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oh fuck, nu trap ik er met beide benen in.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik gistte
schandalig, dat een Marokkaan het goed moet zeggen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, stam is ik gis, sorry.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik gistte
schandalig, dat een Marokkaan het goed moet zeggen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/gissenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]damn
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/gisten
Geeft niet, maar als je nou iets eerder had gezegd dat je aan het trollen was, had ik je nog geloofd ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahaha omg zwaar vernederingggggggg
NOOITquote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik gist het brood
omg
aub maak me af stuur me terug naar marokko zonder paspoort
Nee ff serieus, ik dacht het echt.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeft niet, maar als je nou iets eerder had gezegd dat je aan het trollen was, had ik je nog geloofd ook.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze rups op haar wang heeft.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ff serieus, ik dacht het echt.
In Rusland is het vodka.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die dan zeggen; "HET IS VODKA!"
Deze zin heb ik iets TE vaak gehoord in mijn leven als turk.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar we leven hier in Nederland.
Daarom schrijf ik ook wodkaquote:Op donderdag 29 september 2011 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar we leven hier in Nederland.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Deze zin heb ik iets TE vaak gehoord in mijn leven als turk.
dunnnnquote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Rot op, ik gooi je echt nog een keer op m'n foelist met je kutsmiley, net als die andere aap.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik ook wodka
gewoon gmta puntquote:
Werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Geeft nietquote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen inderdaad.Sorry, ik zal het nooit meer zeggen.
Ga je ook in de starbucks zitten en sneeuwmutsen dragen midden in de zomer?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Macbook air, half uurtje en je kunt er een eitje op bakken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op donderdag 29 september 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
geniale ring, ik wil m.
Alleen mijn grote bril zonder glazen mist nog.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga je ook in de starbucks zitten en sneeuwmutsen dragen midden in de zomer?
Wooow.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot op, ik gooi je echt nog een keer op m'n foelist met je kutsmiley, net als die andere aap.
Bieries drinken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Wat leuk, ik ookquote:
Ik weet alleen niet of/waar ie te koop is..quote:
Wat is er toch zo erg aan die smiley?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot op, ik gooi je echt nog een keer op m'n foelist met je kutsmiley, net als die andere aap.
Grote nutteloze brillen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen mijn grote bril zonder glazen mist nog.
Whoopwhoopquote:
Ik draag praktisch elke dag een ringquote:Op donderdag 29 september 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
Ik draag geen ringen ik heb er ook nog nooit 1tje gedragen
Als je mattie begrijp ik dat.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, af en toe erger ik me gewoon aan mensen, dan moet ik mijn emoties even kwijt.
Kom je ook?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Whoopwhoop
[..]
Ik draag praktisch elke dag een ring
Totaal geen toegevoegde waarde, je doet een kutuser na, en hij is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is er toch zo erg aan die smiley?
Rough day at the office?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, af en toe erger ik me gewoon aan mensen, dan moet ik mijn emoties even kwijt.
FUCK YOUUUUUUUUUUUUUUuquote:
Fijn dat er op deze wrede wereld mensen zijn zoals jij, die mij begrijpen, en die ik begrijp.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef coban het volgende:
[..]
Als je mattie begrijp ik dat.
Bro sis fist.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Totaal geen toegevoegde waarde, je doet een kutuser na, en hij is gewoon lelijk.
Naamtopics?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
Oeh, mag ik Dimens een P_Z & Trollscience topic geven?
Even 10 uur stilte voor dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fijn dat er op deze wrede wereld mensen zijn zoals jij, die mij begrijpen, en die ik begrijp.
Omdat ik net zeg dat ik moet werken, een date heb en ook nog uit ga. Tussendoor moet ik nog eten en slapenquote:
Een wat?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
Oeh, mag ik Dimens een P_Z & Trollscience topic geven?
Waarom Apple.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
Maar wat te doen, wat te doen.
Ik heb ¤800 op mijn rekening staan, zuur verdiende centen. Op mijn spaarrekening staat ¤400,- waar ik vandaag achter kwam, genoeg om een MacBook Pro te halen.
Toch, kan ik niet beter voor MacBook Air gaan van ¤720 en dan die ¤400 gebruiken samen met het geld wat ik verdien aan mijn verkochte Sony en daar Asus dekstop van kopen?
Of Macbook Air halen en voorlopig ook geen Desktop kopen. Gewoon alleen een MacBook Pro en voor lange tijd wachten tot ik het geld binnen heb.
Alleen MacBook Pro is niet aantrekkelijk nu, ze moeten met betere modellen komen met een videokaart.
Waar ga je uit dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ik net zeg dat ik moet werken, een date heb en ook nog uit ga. Tussendoor moet ik nog eten en slapen
1equote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
Ik heb ¤800 op mijn rekening staan, zuur verdiende centen. Op mijn spaarrekening staat ¤400,- waar ik vandaag achter kwam, genoeg om een MacBook Pro te halen.
Toch, kan ik niet beter voor MacBook Air gaan van ¤720 en dan die ¤400 gebruiken samen met het geld wat ik verdien aan mijn verkochte Sony en daar Asus dekstop van kopen?
Of Macbook Air halen en voorlopig ook geen Desktop kopen. Gewoon alleen een MacBook Pro en voor lange tijd wachten tot ik het geld binnen heb.
Alleen MacBook Pro is niet aantrekkelijk nu, ze moeten met betere modellen komen met een videokaart.
hij maakt appslequote:
Apple is het meest fantastische wat er bestaat, eigenlijk zou Apple alles moeten maken zo fantastisch is het.quote:
Gewoon naar de specs kijken wat je nodig hebt/mooier vindt, wat zou je dan doen, de Pro?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
De macbook air is gewoon goed te gebruiken vind ik, mja als jij graag die pro wilt dan zou ik even wachten en sparen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
Anders wacht je nog even om te kijken of Apple binnenkort met wat nieuws komt als je echt perse dat merk moet hebben?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
Geen idee, Utrecht waarschijnlijk.quote:
Omdat desktop, voor games en zware dingen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gewoon naar de specs kijken wat je nodig hebt/mooier vindt, wat zou je dan doen, de Pro?
En waarom ozu je nog een desktop erbij willen.
Laat maarquote:Op donderdag 29 september 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even om te kijken of Apple binnenkort met wat nieuws komt als je echt perse dat merk moet hebben?
[..]
Geen idee, Utrecht waarschijnlijk.
Dus je bent niet van plan hele zware dingen op je mac te doen? Waarom dan niet de goedkoperequote:Op donderdag 29 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat desktop, voor games en zware dingen.
Ze komen volgende week met iPhone, misschien ook de nieuwe MacBooks. Even wachten dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even om te kijken of Apple binnenkort met wat nieuws komt als je echt perse dat merk moet hebben?
[..]
Geen idee, Utrecht waarschijnlijk.
Daarom, maar als ik MacBook Pro ga nemen, dan neem ik er alleen een Gamers PC naast.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je bent niet van plan hele zware dingen op je mac te doen? Waarom dan niet de goedkopere
Aan welk project wil je werken? En kan dat niet met je huidige computer?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze komen volgende week met iPhone, misschien ook de nieuwe MacBooks. Even wachten dus.
Maar ik wil werken aan het project, dat stel ik al zo lang uit.
1 grote iFail.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef coban het volgende:
Apple is goed, daar kun je niet tegenin.
Maar mensen die ALLES van apple hebben_!
iPhone en iPad apps maken, dat kan alleen met een Apple computer.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aan welk project wil je werken? En kan dat niet met je huidige computer?
En als je Air koopt hele complete desktop?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom, maar als ik MacBook Pro ga nemen, dan neem ik er alleen een Gamers PC naast.
Ohja, maar dat is te ver weg en kutstad.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam zou gaan kon ik je opzoeken
Ah op die manier.. Tja, als je er z.s.m. aan wilt beginnen zou ik kopen zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone en iPad apps maken, dat kan alleen met een Apple computer.
Qua specs voldoet de Air al, maar dan heb ik wel zo'n klein 11,6" scherm waar ik op moet werken. Dat zit mij tegen, 13" zou perfect moeten zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gewoon naar de specs kijken wat je nodig hebt/mooier vindt, wat zou je dan doen, de Pro?
En waarom ozu je nog een desktop erbij willen.
Apple is duur.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef coban het volgende:
Apple is goed, daar kun je niet tegenin.
Maar mensen die ALLES van apple hebben_!
Goede snelle desktop waar ik normaal aan zit zoals ik nu ook zit.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En als je Air koopt hele complete desktop?
Zo klein.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Qua specs voldoet de Air al, maar dan heb ik wel zo'n klein 11,6" scherm waar ik op moet werken. Dat zit mij tegen, 13" zou perfect moeten zijn.
Echt serieus, heel kort, vroeg ik mij af hoe je dat doet. En toen probeerde ik die gedachte te vergeten.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ruk niet op Apple, ik ruk met spullen van Apple.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone en iPad apps maken, dat kan alleen met een Apple computer.
1e hit op onze grote vriend Google, het kan dus wel. Moet je dat niet gaan gebruiken als excuus voor Apple.quote:You can use DragonFireSDK to make apps in Windows. You just need to know basic C/C++ code and you can create apps and send them to the App Store. Check out their site for more info: www.dragonfiresdk.com
Dus je wilt een mac kopen alleen voor project?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goede snelle desktop waar ik normaal aan zit zoals ik nu ook zit.
Air is dan alleen voor het project waar ik aan ga werken.
Maar stiekem is MacBook Pro ook niet zo interessant nu, zit niet eens videokaart in voor als ik spelletje wil spelen wanneer ik Windhoos er op draai.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo klein.
Ik dacht dat ze 15,6 inch waren
Dus ja in je hart wil je de Macbook Pro, dan zou ik dat doen. Want dat ding gaat nog lang mee neem ik aan.
Door jou moest ik er ook aan denken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:39 schreef coban het volgende:
[..]
Echt serieus, heel kort, vroeg ik mij af hoe je dat doet. En toen probeerde ik die gedachte te vergeten.
Wat?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
1e hit op onze grote vriend Google, het kan dus wel. Moet je dat niet gaan gebruiken als excuus voor Apple.
Tsjaquote:Op donderdag 29 september 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Door jou moest ik er ook aan denken.
Heb je ooit apple gehad?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind Android beter, en windows ook.
Welterustenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet zelf gehad, wel gebruikt.
Mja ik ga slapen, doei.
Dat werkt voor geen meter.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
1e hit op onze grote vriend Google, het kan dus wel. Moet je dat niet gaan gebruiken als excuus voor Apple.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die vroeg moeten opstaan
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die vroeg moeten opstaan
Maar wel bang dat ik spijt ga krijgen dat ik niet MacBookPro heb gekocht.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke Dimens, mijn definitief advies.
MacBook Air, als je er toch niet zo heel vaak gebruik van gaat maken en ook nog een desktop met alles hebt, dan dat. Anders alleen geldverspilling.
bier op z'n allefesquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wel bang dat ik spijt ga krijgen dat ik niet MacBookPro heb gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |