Té lief. Ik had Noah al veel eerder verteld dat hij het kon uitzoeken.quote:
idd, het is erger dan Megquote:
Waarom Jennifer dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF.Waarom geven ze Craig nog steeds de schuld van Bryants dood? Craig heeft er niks mee te maken, het was een ongeluk.
Als er íemand schuldig is, is het Jennifer wel.
ik ook!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pff nou ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat aflopen..
Als ik het me goed herinner was Jennifer vreemd gegaan met Billy, de neef (?) van Bryant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef Miam het volgende:
Ik sta bijna te dansen achter mijn bureau haha. You've made my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik sta bijna te dansen achter mijn bureau haha. You've made my day![]()
![]()
![]()
haha! Goed nieuws aightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |