Alleen het moment waarop Dusty Jack op z'n bek slaat en het moment waarop Craig wordt betrapt door Carly. Voor de rest was het niet zoveel aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die scene tussen Luke en ReidZo leuk!
Jammer dat het dan zo opeens afgelopen is en dan zie je ze 2 dagen niet![]()
Nu zit ik de aflevering van vrijdag terug te kijken maar die is saai, maar zo te zien aan jullie reacties moet het nog wel wat gaan worden, dus ik zet maar door
kan er niks aan doen!quote:
Nee ik had in het gatenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen het moment waarop Dusty Jack op z'n bek slaat en het moment waarop Craig wordt betrapt door Carly. Voor de rest was het niet zoveel aan.
Zo onschuldig is die Gabriel volgens mij niet.. Doortrapt ventje..quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef Miam het volgende:
[..]
kan er niks aan doen!het heeft iets onschuldigs ofzo.
Parker verdient beter.![]()
Ja, ik vind dat wel leuk eigelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zo onschuldig is die Gabriel volgens mij niet.. Doortrapt ventje..
QFT. Janet interesseert mij echt geen ene reet, maar álles draait om haar. Bij afleveringen met haar (wat dus heel veel afleveringen zijn), ga ik vaak gewoon iets anders doen. Het is toch altijd hetzelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Pfff tis idd As Janet's world turns zeg. Wat een gezeik.
Volgens mij pas donderdagavond of zo .... voor zover ik het kan vinden dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
kan een 'kenner' even aangeven welke avond we Reid/Luke weer gaan zien deze week?![]()
Die Gabriel vind ik tot nu toe maar irritant (zielig voor Parker), maar misschien wordt het nog wel een spannend lijntje.. Het telefoontje van Lily maakte me wel erg nieuwsgierig
jep, morgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
kan een 'kenner' even aangeven welke avond we Reid/Luke weer gaan zien deze week?![]()
Die Gabriel vind ik tot nu toe maar irritant (zielig voor Parker), maar misschien wordt het nog wel een spannend lijntje.. Het telefoontje van Lily maakte me wel erg nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |