ik ook pfquote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand wanneer die Gabriel weer weggaat? Ik ben helemaal klaar met die gast.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dát is Janets oude kamer? Wat een kinderlijke kamer voor iemand van 16.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Het is natuurlijk wel As Janet's World Turns.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
En wederom voegt het niks toe in het verhaallijnwaren ze op vakantie ofzo, toen dit geschreven is ? Door stagiaires
ja iddquote:Op donderdag 29 september 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat asociaal om door een telefoongesprek heen te praten om zoiets onbenulligs.
Dat dus.. Ik neem mijn mening terug (omdat het kan) over Jack. Ergelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:20 schreef Axia het volgende:
Wat ik dus niet snap, Jack heeft het de hele tijd tegen Carly over dat Janet zijn kind draagt en dat hij dus zijn verantwoordelijkheid moet nemen, jadajadajadajadajada...maar hij vergeet wel ff dat hij samen met Carly 3 kinderen moet opvoeden.![]()
Schijtvent![]()
'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |