Baratheon ftw!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef matthijs_i het volgende:
Eindelijk weer een nieuwe post op de Making of Game of Thrones blog: makinggameofthrones.com
Dit is volgens mij de eerste officiële set foto of niet?
Je zag zijn schlong toen hij uit het meer in het godswood kwam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef planethugo het volgende:
kan ik me totaal niets van herinneren
Er komen geen orks in voor hoor. Wel een dwerg die hoeren neuktquote:Zo maar eens kijken, als LotR fan
Dat belooft watquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:56 schreef ems. het volgende:
Ik vond lotr altijd 'wel leuk'. De films hebben een boel verneukt imo. Sinds game of thrones neem ik lotr helemaal niet serieus meer
Ah, het heeft wel bovennatuurlijke elementen. Seizoen twee zal hier nog wel een schepje bovenop doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Er komen geen orks in voor hoor. Wel een dwerg die hoeren neukt
En, wat vond je ervan? Alles al gezien in 3 dagen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat belooft wat
Staat op het programma voor vanavond, toch leuker om dit soort genres te kijken als het buiten donker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ben de serie nu voor de 2e keer aan het kijken, leuke verwijzingen in het begin van de serie die je de eerste keer niet kan snappen.Jah, die viel mij ook later pas op, ook wel veel meer dingen, maar weet zo de voorbeelden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Alleen aflevering 1 gekeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
En, wat vond je ervan? Alles al gezien in 3 dagen?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:10 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Jah, die viel mij ook later pas op, ook wel veel meer dingen, maar weet zo de voorbeelden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Yep, een dood hert én een dode direwolf in de eerste aflevering, dat voorspelt natuurlijk ook niet veel goeds.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:10 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Jah, die viel mij ook later pas op, ook wel veel meer dingen, maar weet zo de voorbeelden niet
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Thijz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef Thijz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]Snap je, Thijz. Dat heet nou foreshadowing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele serie zit er vol mee.![]()
Mwach, verschil tussenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef ems. het volgende:
Dat valt wel mee toch? Wat ik mij kan herinneren van de serie was een soortgelijke vriendelijkheid van drogo, alleen wat ingekort in de serie. Hij schenkt haar alsnog het paard en vraagt "no?" als hij ziet dat ze zenuwachtig is.
Ik heb de serie ook eerst gezien en toen leek drogo me al meteen een relaxed knaapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Is redelijk groot, compleet andere weergave. Nu hoeft niet alles letterlijk zoals in het boek, kan ook niet, hoeft ook echt niet. Maar zoiets zo fundamenteel te veranderen?Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, verschil tussenHad dat niet te maken dat ze de rol van Dany gerecast hadden, en de eerste paar scenes opnieuw op moesten nemen en het daarom iets samenvoegden? Maar het stoort me niet echt imo, laat een (voor het tv-publiek) wat duidelijker character building zien voor Drogo. Dat hij eerst een woeste barbaar is die Dany semi-raped, maar daarna toch best een prima gast blijkt te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Is redelijk groot, compleet andere weergave. Nu hoeft niet alles letterlijk zoals in het boek, kan ook niet, hoeft ook echt niet. Maar zoiets zo fundamenteel te veranderen?
Op basis van de serie zou je de Dothraki wel degelijk een stel ongeciviliseerde boeren noemen. Volgens Mormont is een Dothraki-huwelijk toch ook niet compleet zonder minstens drie doden? En de manier waarop Drogo en zijn maten niet meer dan een paar lettergrepen grommen, dorpen platbranden, vrouwen verkrachten, elkaar de keel afsnijden...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Maar het punt is dat hij niet echt een barbaar is (de eerste keer dat je hem in het boek tegenkomt geeft hij een dik feest in een villa en in Vaes Dothrak heeft hij een paleis met 200 kamers)..
En dat geldt dan ook bij extensie voor de rest van de Dothraki. Ze leiden een semi-nomadisch leven maar het zijn geen onbeschaafde gasten.
En als je bedenkt dat Daenarys in de serie 15 is (in het boek 13) dan is een verkrachting nog net een tikkeltje bruter.
Oh wacht maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Reuzelbek het volgende:
Halverwege boek 3 inmiddels. Het gaat nu allemaal wel een stuk trager heb ik het idee. Vooral bepaalde verhaallijnen zijn een stukje taaier.
Het tweede deel van boek 3 is voor mij tot nu toe het hoogtepunt van de hele seriequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Reuzelbek het volgende:
Halverwege boek 3 inmiddels. Het gaat nu allemaal wel een stuk trager heb ik het idee. Vooral bepaalde verhaallijnen zijn een stukje taaier.
Het 5de boek wordt in 2 delen uitgebracht, de eerste komt in november en de tweede in februari.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:34 schreef matthijs_i het volgende:
Ik heb inmiddels boek 4 uit en wacht nu op de NL vertaling van boek 5. Ben ook benieuwd wanneer we de eerste bewegende beelden van seizoen 2 kunnen verwachten (en dan voor die van Carice).
Ik hoop het, maar het lijkt er op dat de serie op een nieuw betaal kanaal uitgezonden gaat worden. Gaat om een samenwerking tussen HBO en Ziggo, zie oa. deze post op m'n blog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef LordLynx het volgende:
Vraag me af of de serie nu ook naar nederland zal komen nu Carice in seizoen 2 (en verder) zit.....
I know, hij staat al in pre-orderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het 5de boek wordt in 2 delen uitgebracht, de eerste komt in november en de tweede in februari.
Denk dat ik hem aanvraag bij de bibliotheek, dan heb ik hem ook wel binnen 2 weken hopelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef matthijs_i het volgende:
[..]
I know, hij staat al in pre-order
Ik zit zelf nu net iets voor het midden van boek 3, maar heb precies hetzelfde, kom er op het moment maar moeilijk doorheen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Reuzelbek het volgende:
Trust me, it willquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zit zelf nu net iets voor het midden van boek 3, maar heb precies hetzelfde, kom er op het moment maar moeilijk doorheen.
Maar dat komt vast goed.
Foutje van de site denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef bietel het volgende:
Vraagje: Op Sidereel (site waar ik series kijk), staat dat er 4 november een nieuwe aflevering komt. s02e01 van GOT!!!
Kan er alleen verder niets over vinden online.
Is er iemand die hier iets over weet? Zou wel heel cool zijn, als het al zo snel weer begint! Hoeven we niet tot april te wachten!
Dat kun je zelf toch wel na gaan dat dat niet klopt? Zo snel zijn ze niet met filmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef bietel het volgende:
Vraagje: Op Sidereel (site waar ik series kijk), staat dat er 4 november een nieuwe aflevering komt. s02e01 van GOT!!!
Kan er alleen verder niets over vinden online.
Is er iemand die hier iets over weet? Zou wel heel cool zijn, als het al zo snel weer begint! Hoeven we niet tot april te wachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |