quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef Dagonet het volgende:
Nog een dingetje over seizoen 1 dat me dwars zit is de wijziging met Catelyn en Ned en z'n promotie naar Hand of the King.
In het boek is hij het die niet wil en zij die hem pusht, in de serie is het andersom. Dat is best een groot verschil, zeker als je bedenkt hoe Catelyn zich in het boek verder ontwikkelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Nee, eigenlijk vanaf het moment dat Ned onthoofd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dagonet op 01-12-2011 22:10:54 ]Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk vanaf het moment dat Ned onthoofd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ga er maar vanuit dat er rustig enkele tientallen personen meer een rol spelen en over de hele serie een paar honderd schat ik.quote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef megamandy het volgende:
Blijf alleen moeite hebben met alle namen als ik dat hier in het topic teruglees en er geen beeld bij heb, maar in het dagelijkse leven ben ik ook slecht met namen
[...]
Voor kerst heb ik de boeken gevraagd, ben benieuwd
ja maar dan lees ik de namen tenminste nog. Op tv hoor je ze alleen en dat maakt het wel iets lastigerquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er rustig enkele tientallen personen meer een rol spelen en over de hele serie een paar honderd schat ik.
Maar in de boeken staan gelukkig achterin lijsten met namen per huis. In deel 5 is die sectie een pagina of 50..
Dat zou binnen de (middeleeuwse) wereld van Game of Thrones geen probleem geweest zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
En dat ze met Joffrey Jaime bedoelde en ik vond het leeftijdsverschil al zo raar tussen hem en Sansa.
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zou binnen de (middeleeuwse) wereld van Game of Thrones geen probleem geweest zijn.
Komt me bekend voor. Ik heb de Nederlandstalige versie ook hier voor me liggen, gisterenavond gekregen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Wihakayda het volgende:
Cadeau van sinterklaas a.k.a Mijn vriendje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ghehe lieve vriendjes/vriendinnetjes hebben we hequote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Ik heb de Nederlandstalige versie ook hier voor me liggen, gisterenavond gekregen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef matthijs_i het volgende:
Iemand btw enig idee wanneer we de eerste trailer van seizoen 2 kunnen verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |