De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dxdiag, en dan kiezen voor Beeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Weet niet of ik dat heb, en Dalando ik zal eens kijken.
Dan wordt het tijd voor een nieuwe videokaart.quote:
Kan me niets barsten.quote:
krijg je dan ook melding rechtsonder je beeldscherm van beeldschermding is hersteld ditdat?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:58 schreef Oceanview het volgende:
Want patje dat probleem had ik ook en ik heb een ATI videokaart.
Ja maar weetje, ik ben meer van de open relaties.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdomme
dat is een indicatie dat je wat betekent. wees blij!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Er wordt over mij geroddeld?
Ik eis uitleg.
viesemannetjenspiquote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar weetje, ik ben meer van de open relaties.
Heel soms, maar meestal bevriest mijn scherm in een random kleur en heel soms BSOD.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
krijg je dan ook melding rechtsonder je beeldscherm van beeldschermding is hersteld ditdat?
driver updaten danmaarquote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heel soms, maar meestal bevriest mijn scherm in een random kleur en heel soms BSOD.
open een topique in digquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |