dWc's levenssap?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.
Wil jij anders renamen als ze een naam weten? Ik moet zo werken, vandaar,
Okiedokie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.
Wil jij anders renamen als ze een naam weten? Ik moet zo werken, vandaar,
Hmmm, veeg me op, ja nu heb ik daar trek inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen schaafijs, wel heerlijke, ijskoude dawet
Het is mij om het even hoor, gezellig is het toch wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, beter een andere naam + 'schone lei' toch? De rest sluit maar aan.
Remlof 4 Presidentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Remlof is al bezig. Ik zie de boel ineens gereekst worden.
Dat was het ideequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, ik kreeg er hele andere ideeën bij!
Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, ik kreeg er hele andere ideeën bij!
Zoiets gingen ze ook maken bij Spuiten & Slikken ooit, nastyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipes
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[Fernandes #3] Broodje hete kip met kouseband staat nu in ONZ en is weer open.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat je er nu nog mee zit dat je zo finaal op je plek gezet bent. Eerst de stoere jongen uithangen en nu als een onderkruipsel de laffe snitch uithangen. Wat moet jij jezelf haten. Trek maar snel een zak over je hoofd en laat het lichtje uitgaan, dit is teveel voor je. Dit verlies kan jij namelijk niet verdragen, dat blijkt wel weer. Ontzettende faalhaas dat je bent.
Past jouw gigantische ego wel in je lijf?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je niets meer te bieden hebt, geef het gewoon op en druip af. Ik ben duidelijk teveel voor je, je kan nog als laatste poging de FA's proberen te mailen, helaas voor jou kunnen ook zij het topic gewoon teruglezen. Ook als je het nu nog probeert te editen, het is gedaan met je. Je bent op je plaats gezet en volledig begraven. Je oogst wat je zaait. Je kan nog meer gaan schelden via direct message maar daar zal ik niet op reageren, het is gewoon aandoenlijk hoe jij met deze afgang in de knoop zit. Neem het mee naar bed vanavond en leer er wat van.
Hehe, ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Past jouw gigantische ego wel in je lijf?
Waarom is dat topic over mij dicht??quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom is dat topic over mij dicht??
Ik weet niet hoe ik je anders weer eens te zien krijg... Elke keer als ik niet braaf ben verschijn jij ineens om orde op zaken te stellen. Je zou dit kunnen zien als een schreeuw om aandacht; het is in werkelijkheid gewoon een compliment naar jou toe.quote:
Hee moppie, waarom dicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |