Ik zou er voor tekenen, maar deze is dicht in ieder geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hel donshaar op mijn gezicht!
kan deze meuk van deze kuttroll niet gewoon een keertje stoppen?
Met een geweldige sluitpost ook nogquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou er voor tekenen, maar deze is dicht in ieder geval.
b-b-b-buurnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een geweldige sluitpost ook nog
Het heeft helemaal niets met een hekel hebben te maken. Vreemd dat je het meteen persoonlijk maakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef GeileHond het volgende:
Liederen van vroeger
Waarom is dit nou weer linkdump? Slaat nergens op, ik upload veel goede Nederlandse liederen van vroeger, niet één filmpje van dumpert of dat soort onzin. Dit heeft te maken met onze nederlandse cultuur en het wordt afgedaan als linkdump.
Ik vind het onzin.
En volgens mij opa, heb jij een hekel aan me
Anders zet je dat in je sluitpost en niet linkdumpquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met een hekel hebben te maken. Vreemd dat je het meteen persoonlijk maakt.
Je topic is in deze vorm niet geschikt voor KLB. Het heeft geen enkele discussiewaarde. Vandaar dat ik je verwijs naar MUZ. Doe dan wel wat meer moeite voor een duidelijke OP.
Het staat in de sluitpost. En moderators kunnen helemaal niet bannen, daar gaan de forum admins over.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:10 schreef GeileHond het volgende:
Anders zet je dat in je sluitpost en niet linkdump![]()
O, dacht ik omdat je veel van me sluit, me notes geeft en me hebt gebanned
Zolang er geen mensen herkenbaar opstaan en de foto's daadwerkelijk nodig zijn om je verhaal te ondersteunen lijkt het mij in principe niet verboden. Als het gewoon een 1001ste OV bash topic wordt met foto's om nog even wat meer af te zeiken dan gaat ie op slot.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:42 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik vraag me af als je nou bijvoorbeeld je onjuist bejegend hebt gevoeldt door mensen van laten we zeggen het OV en je maakt een foto van die medewerkers en je opent een KLBtopic over het OV met fotos van hen. We hebben het over service van een bedrijf die wordt uitgevoerd door mensen, niet over hun persoonlijke kenmerken zoals uiterlijk e.d. , staat FOK! dat toe? Geen naam en adres, geen hyves, geen facebook, maar alleen een foto.
Dus de gezichten dienen altijd onherkenbaar te worden gemaakt? ok.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zolang er geen mensen herkenbaar opstaan en de foto's daadwerkelijk nodig zijn om je verhaal te ondersteunen lijkt het mij in principe niet verboden. Als het gewoon een 1001ste OV bash topic wordt met foto's om nog even wat meer af te zeiken dan gaat ie op slot.
We gaan niet zomaar wat wildvreemden op foto's zitten bashen hier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef mymoodfentje het volgende:
Dus de gezichten dienen altijd onherkenbaar te worden gemaakt? ok.
Als het een kleine klachten opsomming gaat worden doe het dan in het kleine klachten topic.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil een verzameltopic starten met alles waar ik me aan stoor de laatste tijd.
Mag dat?
Top.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het is meer een opsomming van 100 woorden zo ongeveer.
Valt weinig over te discussieren.
Ik verzamel wel even weiter, kijken of ik er ooit nog eens een verhaal van maak.
Loopt uit de hand ja. Topic is weg. We gaan e.a. eens even nalopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef qwox het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1732629/1/50#103898218
is wel me eigen schuld maar ze lopen nogal te kloten, zie het liefst hele topic verwijderd.
thanksquote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Loopt uit de hand ja. Topic is weg. We gaan e.a. eens even nalopen.
En wat hebben we hier van geleerd?quote:
Mag ik het zeggen mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat hebben we hier van geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |