SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
fixedquote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij dikkerds eten geen spruitjes hoor.
kijk jij nooit op mijn feesboek?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben niet dikMag ik hier nu niet komen dan? En Klinks, jij ook niet. En Furdinand weet ik niet. Want ik weet niet hoe die er uit ziet.
Hard dit, ik zou boos worden!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kijk jij nooit op mijn feesboek?
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga me schamen in een hoekje nu oke?
Zij accepteert iedereenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Furdinand het volgende:
wie dacht je dat ik was toen ik je toevoegde?
Gebloktverwijderdallesdehelemikmaknietmeeroverpratenjadankuwel.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij accepteert iedereenOok die Psy-Freak.
Die wist ik wel wie het wasquote:
Niettesquote:Op woensdag 28 september 2011 22:07 schreef Furdinand het volgende:
dus je vergeet wel vaker wie je vrienden zijn
Hihi joahh. Nare jongen is dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die wist ik wel wie het wasHelaas. Die had me op fok al gestalkt
Nogalquote:Op woensdag 28 september 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi joahh. Nare jongen is dat.
Dan zou ik ook vragen wat je plannen waren met al dat geslijmquote:
Ik heb vandaag geleerd dat ze niet meer wil zingen maar een vintage kledingwinkel gaat beginnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lily Allen weer eens luisteren.
WAT?!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat ze niet meer wil zingen maar een vintage kledingwinkel gaat beginnen.
Fuck you.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BOEIEND SMAKEN VERSCHILLEN A ZEMMEL MET JE JOHN GAYER
En ik ga hem nu weer luisteren. Fuck you too.quote:
Ligt eraan wat voor meisje je wilt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef Furdinand het volgende:
ik ben "fuck her gently" op mijn gitaar aan het leren. kan ik hiermee chicks hosselen?
Wat, gaan we seksen?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En ik ga hem nu weer luisteren. Fuck you too.
Ik vind Forever gewoon echt een vet nummer.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat, gaan we seksen?
Hihihi, hij luistert Chris Brown
Ik ga luisteren.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vind Forever gewoon echt een vet nummer.
Nee ik las dat het vechten was.quote:
Jou altijd toch!quote:
Ja door Klips tochquote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef Patje1987 het volgende:
Maar bloems wat zie ik nu? Je luistert naar Forever van Chris Brown!
Zwak hoor, ZWAK!quote:
Michelle vd Beatles.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Furdinand het volgende:
met welk gitaar liedje hossel ik de meeste dames?
Ehm. Love Soon, van John Mayerquote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Furdinand het volgende:
met welk gitaar liedje hossel ik de meeste dames?
Wat luister jij dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef Patje1987 het volgende:
Maar bloems wat zie ik nu? Je luistert naar Forever van Chris Brown!
Hoe kun je klips nu uitlachen om het liedje wat je niet kent dan?quote:
Your Body is a Wonderland hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehm. Love Soon, van John Mayer
Op dit moment London Elektricity.quote:
Neehoor. Love Soon is leukerquote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Your Body is a Wonderland hoor.
Ik ken Chris Brownquote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe kun je klips nu uitlachen om het liedje wat je niet kent dan?
En ik zie nog vanalles staan, maar dat ga ik niet allemaal overtypen.quote:
Daar luister ik ook regelmatig naar ja.quote:
Probeer eens een playlist uit mijn spotify danquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En ik zie nog vanalles staan, maar dat ga ik niet allemaal overtypen.
Ja dat gaat automatisch wat is dit?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef Furdinand het volgende:
patje ik zie de hele tijd op facebook wat jij luisterd
Daar word ik niet blij vanquote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Probeer eens een playlist uit mijn spotify dan
Wat nou optyfen zeg.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef Haarklip het volgende:
All Time Low, Triggerfinger, Destine, Muse, Silversun Pickups, The Script, Explosions In The Sky, John Mayer, Radiohead, Kings Of Convenience, 65daysofstatic, Jónsi, Pink Floyd, Sigur Rós, Coldplay, This Providence, The Tallest Man on Earth, Crystal Castles, Sky Sailing, Editors, Dazzled Kid, Arcade Fire, The Smashing Pumpkins, Jamie Woon, Arctic Monkeys, Moss, The White Stripes, Mando Diao, The Antlers, A Rocket to the Moon, Asking Alexandria, James Blake, Kent, Never Shout Never, Metallica, You Me At Six, Selah Sue, K's Choice, Port Blue, Suuns, Mew, The National, Joe Satriani, Bertolf, A Day To Remember, Blood Red Shoes, I Kissed Charles, Robbie Williams, Michael Jackson, Woe Is Me.
Van last.fm, en nou optyfen.
Probeer eens naar mijn huidige nummer te luisteren?quote:
Ik ga nu een domme vraag stellen:quote:Op woensdag 28 september 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Probeer eens naar mijn huidige nummer te luisteren?
Ohh dat weet ik zo niet, hier linkquote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga nu een domme vraag stellen:
Waar vind ik je huidige nummer?ik zie alleen die playlists.
Ik ga luisteren. Ik luister zelfs al.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dat weet ik zo niet, hier link
http://open.spotify.com/track/1OUst8FLmrAfOQIR0g2orq
Ik vind het wel fijne muziek, liquidquote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga luisteren. Ik luister zelfs al.
Uiteraardquote:
Ohh jeetje nu alquote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vergeten wat ik wilde vragen.
Verkering?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vergeten wat ik wilde vragen.
Gelukkig zijn hier geen dikke mensen, ik heb een sportief modellenlichaam sinds vanmorgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dikke mensen verpesten mijn geringe eetlust.
hoe is het afgelopen met die man anorexia-patiëntje van me?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dikke mensen verpesten mijn geringe eetlust.
Kusje op en een glaasje roosvicee?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nu auw en een slecht voorgevoel.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met die man anorexia-patiëntje van me?
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nu auw en een slecht voorgevoel.
Oud?quote:
Mja dat welquote:
Dan moet je vragen stellen, en niet verwachten dat we zelf dingen gaan vertellen. Zo werkt de mens niet, de mens is lui. Vind je niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
Ja nou ik maak het steeds dood hier en alles
Er is vast nog iets open, dus als je echt wilt kun je eten halen. En anders morgenochtendquote:Op woensdag 28 september 2011 23:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meisjes toch, ik heb geen eten meer in huis. Lastig. Ik heb mijn huiswerk niet gedaan, lastig. Eigenlijk boeit mij dat ook even niet.
Janoujazeg. Jullie kunnen ook een beetje moeite doenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan moet je vragen stellen, en niet verwachten dat we zelf dingen gaan vertellen. Zo werkt de mens niet, de mens is lui. Vind je niet?
Ik moest eigenlijk 10 mensen een korte reactie laten geven, en dat opnemen. Ach, dan maar niet. En een interview moest ik dinsdag klaar hebben, ook niet gedaan. Beetje rommelig ben ik bezig, maar zolang ik het maar haal toch.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Er is vast nog iets open, dus als je echt wilt kun je eten halen. En anders morgenochtendEn huiswerk niet maken, daar maak ik me sinds de 2e al niet zo druk meer over
Ik doe alleen maar moeite, ik zie mezelf te veel posten, dus eigenlijk wil ik minderen. Ik voel me dan altijd zo nerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Janoujazeg. Jullie kunnen ook een beetje moeite doenEn toen ik eerder net vroeg wat iedereen gegeten had, gaf alleen Klipsje antwoord
Inderdaad, niet te druk maken, als je uiteindelijk maar een diploma hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk 10 mensen een korte reactie laten geven, en dat opnemen. Ach, dan maar niet. En een interview moest ik dinsdag klaar hebben, ook niet gedaan. Beetje rommelig ben ik bezig, maar zolang ik het maar haal toch..
[..]
Ik doe alleen maar moeite, ik zie mezelf te veel posten, dus eigenlijk wil ik minderen. Ik voel me dan altijd zo nerd..
Gezien mijn beperkte posthistorie in verhouding met eerder account, dan lukt het toch aardig.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, niet te druk maken, als je uiteindelijk maar een diploma hebt.
Hihi, minderen, dat lukt bijna niemand geloof ik
Ouwe spamslet.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gezien mijn beperkte posthistorie in verhouding met eerder account, dan lukt het toch aardig..
Dat is mooi danquote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gezien mijn beperkte posthistorie in verhouding met eerder account, dan lukt het toch aardig..
Dit dusquote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is mooi danik vind zolang ik nog niet andere dingen gaan laten om te fokken, dat ik niet hoef te minderen
Nooit boven eten, douchen en slapen. Hoewel dat wel allemaal even uitgesteld kan worden om te fokken. Maar het gaat toch voor.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Fokken heeft natuurlijk wel de prioriteiten boven schoolwerk, werk, slapen, eten, douchen en opruimen.
Ik ben z'n moeder nietquote:Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Serieus, ga je vriendje opvoeden en laat dat ranzig plaatje weghalen aub.
Je kunt het, wees sterk.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet douchen en slapen maar geen zin.
Ik kan het zeker, maar ik luister erg slecht naar mezelf.quote:
Wat kan ik er nou weer aan doenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Viese Conjo Gatver Bloempje.
Dat probleem heb ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan het zeker, maar ik luister erg slecht naar mezelf.
Dat gaat wel even duren nog hoorquote:
goedzoquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik eet een sultana trouwens.
Lekkerquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik eet een sultana trouwens.
Over 5 jaar op 3-12-2015quote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat gaat wel even duren nog hoorwanneer gaan jij en Jan trouwen?
![]()
Dat is niet over 5 jaar hequote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over 5 jaar op 3-12-2015
Jij leeft in 2010?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over 5 jaar op 3-12-2015
Slaaplekker!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mensjes ik ga naar mezelf luisteren en eerst even douchen en dan slapen, truste
Trusten Patjequote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mensjes ik ga naar mezelf luisteren en eerst even douchen en dan slapen, truste
Hahahahaquote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja wat ik dus bedoelde, ooit komt het wel. Als hij stopt met roken misschien nog eerder
Gelukkig leest ie hier niet, dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maarrr dat mag hij niet weten dus mondje dicht!
Klopt toch ook?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig leest ie hier niet, dat zou wat zijn zeg
Mogguh Klinks,quote:Op donderdag 29 september 2011 07:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muah, wel goed geslapen alleen kort wel. En jullie?
Goedemorgen Giannii
ik ga naar movie park (in duitsland). lang niet meer geweest.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welk pretpark ga je heen Gianni??
Furd hoe kun je?! Je was zo goed bezig nog.
Ja, nu ik ookquote:Op donderdag 29 september 2011 09:11 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb trek in een subway broodje.
Nog nooit?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:32 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb er nog nooit een op maar ik kom er net achter dat er een dichtbij mijn school is. Nu heb ik er trek in.
Toch eens doenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:32 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb er nog nooit een op maar ik kom er net achter dat er een dichtbij mijn school is. Nu heb ik er trek in.
Hahahahaquote:Op donderdag 29 september 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
In Nederland eet ik het haast nooit, niet in de buurt en te duur. Op vakantie was het iedere dag mijn ontbijt
Ik vind ze allemaal lekker, op vakantie heb ik veel steak & cheese op. Die is heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 10:40 schreef Furdinand het volgende:
Nog nooit nee.
Welke raden jullie mij aan?
Ehmm, die met kip. En sowieso die met gehaktballetjesquote:Op donderdag 29 september 2011 10:40 schreef Furdinand het volgende:
Nog nooit nee.
Welke raden jullie mij aan?
mijn kamer lijkt wel een sauna, volgende week maar op zoek naar een ventilator ofzoquote:
Verstandig. Moet ik ook weer eens gaan doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi, ik post de laatste tijd ook niet zoveel meer..
Post jij veel?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Verstandig. Moet ik ook weer eens gaan doen.
Zitten wel een aantal leuke users, maar ook een aantal kutusers maar er is wel leven dus dat is wel gezelligquote:
Nu niet meer zo veel denk ikquote:
Omg hoe was het?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:57 schreef Bloempje. het volgende:
Klips en Breezer hebben gemetrodate
een metro is toch zo een halve homo?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:57 schreef Bloempje. het volgende:
Klips en Breezer hebben gemetrodate
nee dankje, ik heb slechte herinneringen aan botenquote:
Slecht hoor! Ik vind het wel leuk, vroeger altijd met mn opblaasbootje hihihi.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dankje, ik heb slechte herinneringen aan boten
ja, maar ja, jij woont ook in een vissersdorp. jij moet wel van varen houdenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slecht hoor! Ik vind het wel leuk, vroeger altijd met mn opblaasbootje hihihi.
Mensen met jassen en alles in dit koude kikkerlandje.quote:
Dat zijn idiotenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen met jassen en alles in dit koude kikkerlandje.
Ik heb het alleen over de avond he..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zijn idiotenIk liep gewoon in korte broek en hempje vandaag
heerlijk warmmm.
Het is nu nog steeds heerlijk warm johquote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over de avond he..Overdag weet ik niet
Uhh..nee. Ik kan nu niet genietend buiten in een t-shirtje op het terras zitten.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds heerlijk warm joh
Oh. Dan stel je je een beetje aan hoor, het is nog 20 gradenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Uhh..nee. Ik kan nu niet genietend buiten in een t-shirtje op het terras zitten.
We houden het dan maar gewoon op een kwestie van gewenning.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Dan stel je je een beetje aan hoor, het is nog 20 graden
Ja oke, waar kom je nu vandaan dan ook alweer?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We houden het dan maar gewoon op een kwestie van gewenning.
Boedapestquote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, waar kom je nu vandaan dan ook alweer?
De rest van de week wordt het zomerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BoedapestWaar ik mij vele dagen zonder internet heb kunnen redden. Al was er wel gewoon draadloos internet in het hotel. Maar nu heb ik weer zin in de zomer (die hier nog steeds moet komen?
)
Ja, was echt een prachtige stad. Alleen het shoppen viel mij een beetje tegenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De rest van de week wordt het zomer. Maar was het leuk ja?
Ga mee surfen en dan zie je de billetjes in m'n wetsuit.quote:
Spannend zegquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga mee surfen en dan zie je de billetjes in m'n wetsuit.
Wauw, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggenquote:
Oke, delen wequote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom stelen? Delen is veel leuker.
Wij ook een beetje van jou Furd.
Lijkt me beterquote:
Dan moet je weer aan de verwarmingquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Furdinand het volgende:
Het gaat hier puur om vriendschappelijke liefde
Arme ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet je weer aan de verwarming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |