De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo lekkerdingetje van mequote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is deze voorn TT verdullebatje
Garpje bietsj, no hate!
Tevens net lekker ijsje gegeten
Ik denk al....quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is deze voorn TT verdullebatje
Garpje bietsj, no hate!
Tevens net lekker ijsje gegeten
lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga zo een maiskolf opknabbelen en dan weer serie kijken hoi hoi
haten op wp7, beste OS ooitquote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef speedking het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)nthuld?img=0#gallery
windows phones![]()
Hai mooierd!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo lekkerdingetje van mekussiekroel
Boter is nou eenmaal klef als het buiten de koelkast heeft gestaanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Boter en Pam, kan het nog kleffer.
Tfoe.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boter is nou eenmaal klef als het buiten de koelkast heeft gestaan
windows mobile phone adoreren erger kan niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
HTC titan met 4.7 inch scherm
WP7 MANGO met Whatsapp en al die shit
WP7
trouwens 4.7" ..krijgen we volgend jaar soms laptops voor in de broekzak?
Je hebt het gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef speedking het volgende:
boys ik ben officieel pupillenscheidsrechter
Wat schattigquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef speedking het volgende:
[..]
ja hea liep er alleen stage en ze zagen me wel zitten!
Hahahhaquote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef speedking het volgende:
[..]
nee grapje iedereen kreeg die certificaat
pupillen scheidsrechter(1 iemand kreeg niet)quote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahha
Waarvoor certificaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |