abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102486498
Oke, ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld..
Ik heb in een eerder topic wel eens verteld dat mijn vriend een paar keer eerder is vreemdgegaan en dat heb ik hem allemaal vergeven. uiteindelijk koos hij voor mij en ik had hem alles vergeven en onze relatie ging goed, werd sterker door alles wat er was gebeurd. toen deze zomer heb i kde grootste fout van mijn leven gemaakt, ik had die periode van dat hij vreemd was gegaan nog niet helemaal afgesloten, ik ontmoette een jongen op vakantie en in de vakantiesfeer gingen we met elkaar. Toen had ik de periode afgesloten, maar ik ben een meisje en ik heb een groter geweten dan wie dan ook.. ik propte het weg, dacht nu staan we gelijk, ongeveer. toen vond ik nadat we beide op vakantie waren geweest, hij naar terschelling, een brief van een meisje op zijn kamer en dat was zo intens, hij doet zoiets anders nooit en ik schrok. het maakte me niet eens uit of hij vreemd was geweest met haar, maar het idee dat hij close was met iemand deed pijn. tegelijkertijd had ik natuurlijk geen recht van spreken. nu ben ik een maand ziek geweest van alle schuldgevoelens en slaap slecht, denk geen moment aan iets anders of ik het hem nu wel of niet moest vertellen. ik wil eerlijkheid in onze relatie, dus ik heb het hem vandaag uiteindelijk verteld. en dat viel me zwaar en hem ook, maar ik wil hem niet kwijt. hij is het allerbelangrijkste in mijn leven. dat dat gebeurde op vakantie was een fout, ik had nog nooit een fout gemaakt in onze relatie, hij noemde me perfect, maar ik dacht dat kan ik niet zijn.. natuurlijk maak ik ook mijn fouten en dat is gebeurd. ik realiseerde me het alleen gelijk wat ik had gedaan en had meteen een schuldgevoel van hier tot tokio. en natuurlijk zeg je, had het niet gedaan! maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, het is gebeurd en niet meer terug te draaien. bij mij was het 1x bij hem zo ongeveer 5x. toch is het nu anders, omdat onze relatie goed was, stabiel. ik miste niks in hem, soms zijn aandacht een beetje, maar verder was alles helemaal goed. nu zou ik het dus misschien verpesten door dit en dat kan ik mezelf niet vergeven. ik heb hem zo vaak vergeven dus ik hoop dat hij het nu bij mij ook kan. hij moet het nu eerst laten bezinken, maar ik hoop zoooo zoo dat het goed komt, want ik kan niet zonder hem..
pi_102486578
Wahhaah hij is 5x vreemdgegaan en je bent nog steeds bij hem? :')
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:33:44 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102486680
Hoe oud zijn jullie? Want het klinkt alsof jullie nog niet klaar zijn voor een relatie eigenlijk.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:34:05 #4
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102486690
Hij is 5x vreemdgegaan en noemt je perfect omdat jij zo dom bent om bij hem te blijven. Echt chapeau !
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102486777
Argh....spaties.....interpunctie.... :X
pi_102486813
Als je nog nooit zo gek op iemand geweest, kun je het niet begrijpen..
En we gaan nu al bijna zo´n twee jaar met elkaar.
Er is veel gebeurd, maar ik hoop dat we elkaar kunnen vergeven en helemaal opnieuw kunnen beginnen. Want dat heb ik zelf na alles wel nodig, ik wil mezelf kunnen vergeven, ik zit er meer mee dan hij er toen hij het zelf deed mee zat.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:38:00 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102486879
Noem het dan gewoon een open relatie. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102487008
Twee jaar samen...beiden al vreemd gegaan en hij al 5x.

Right.

Jullie worden vast heel gelukkig samen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102487028
Een terechte :')
Hier staat niets.
pi_102487211
Punten en hoofdletters graag.

Inhoudelijk: hij en jij zijn vreemdgegaan. En nu vraag je ons wat jij moet doen? Wat jij wil, zoek je lekker zelf uit wat jou het beste lijkt. Wil je bij hem blijven? Doen! Wil je weg, fijn.
pi_102487235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Faxie het volgende:
Argh....spaties.....interpunctie.... :X
En waar zijn de witregels! }:|

OT:
Wegwezen bij die kerel. Je eigen zonden goed overdenken en verder met je leven. Iedere dag dat jullie samen blijven maakt het probleem erger.
Is even klote, maar over een paar jaar (als je eindelijk eens een beetje volwassen gaat worden) ben je blij dat je niet nóg langer met die onzin bent doorgegaan.

Hup, actie ondernemen en houdt in je achterhoofd dat je hier later een wijze levensles uit gaat halen (jeej, je eerste *O* )
pi_102487264
Zo te lezen zit je op deVMBO. Enneh, 5x vreemdgegaan _O- _O-

Wat denk je zelf?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_102487267
  woensdag 28 september 2011 @ 19:47:01 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102487277
TS mag nu nog wel vier keer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102487298
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Twee jaar samen...beiden al vreemd gegaan en hij al 5x.

Right.

Jullie worden vast heel gelukkig samen ^O^
Of niet?
  woensdag 28 september 2011 @ 19:48:01 #16
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_102487315
Vreemdgeweest :')
pi_102487353
Kuthoeren, allebei. :')
pi_102487563
Wil je nog een keer vreemdgaan :@
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_102487635
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef vinnieboy het volgende:
Wil je nog een keer vreemdgaan :@
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_102487744
Een ding: Uitmaken en opnieuw beginnen met iemand anders, op deze manier zul je altijd maar verdriet hebben.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_102488362
Misschien ervoor kiezen om te scharrelen ipv een vaste relatie?

Daar lijken jullie beide niet echt aan toe. :')
pi_102488607
Vmbo.. Waarom denkt iedereen dat toch altijd, zeg maar gerust vwo.
En sorry voor de geen witregels, interpunctie etc. ik schreef het van me af.
pi_102488736
Waarom ben je bij iemand die constant vreemd gaat?
Denk je nou echt dat hij zo veel om je geeft, als hij echt om je geeft zou hij dat niet doen.
pi_102488854
Het was voor hem vooral in het begin van onze relatie.
Hij zal het nooit maar dan ook nooit weer doen, ik heb hier ook mijn wijze les uit geleerd.
pi_102488925
Zo te lezen heb je je keus allang gemaakt.... veel geluk samen :W

Maar straks niet komen janken hier als hij alweer vreemd is gegaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')