Oke, ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld..
Ik heb in een eerder topic wel eens verteld dat mijn vriend een paar keer eerder is vreemdgegaan en dat heb ik hem allemaal vergeven. uiteindelijk koos hij voor mij en ik had hem alles vergeven en onze relatie ging goed, werd sterker door alles wat er was gebeurd. toen deze zomer heb i kde grootste fout van mijn leven gemaakt, ik had die periode van dat hij vreemd was gegaan nog niet helemaal afgesloten, ik ontmoette een jongen op vakantie en in de vakantiesfeer gingen we met elkaar. Toen had ik de periode afgesloten, maar ik ben een meisje en ik heb een groter geweten dan wie dan ook.. ik propte het weg, dacht nu staan we gelijk, ongeveer. toen vond ik nadat we beide op vakantie waren geweest, hij naar terschelling, een brief van een meisje op zijn kamer en dat was zo intens, hij doet zoiets anders nooit en ik schrok. het maakte me niet eens uit of hij vreemd was geweest met haar, maar het idee dat hij close was met iemand deed pijn. tegelijkertijd had ik natuurlijk geen recht van spreken. nu ben ik een maand ziek geweest van alle schuldgevoelens en slaap slecht, denk geen moment aan iets anders of ik het hem nu wel of niet moest vertellen. ik wil eerlijkheid in onze relatie, dus ik heb het hem vandaag uiteindelijk verteld. en dat viel me zwaar en hem ook, maar ik wil hem niet kwijt. hij is het allerbelangrijkste in mijn leven. dat dat gebeurde op vakantie was een fout, ik had nog nooit een fout gemaakt in onze relatie, hij noemde me perfect, maar ik dacht dat kan ik niet zijn.. natuurlijk maak ik ook mijn fouten en dat is gebeurd. ik realiseerde me het alleen gelijk wat ik had gedaan en had meteen een schuldgevoel van hier tot tokio. en natuurlijk zeg je, had het niet gedaan! maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, het is gebeurd en niet meer terug te draaien. bij mij was het 1x bij hem zo ongeveer 5x. toch is het nu anders, omdat onze relatie goed was, stabiel. ik miste niks in hem, soms zijn aandacht een beetje, maar verder was alles helemaal goed. nu zou ik het dus misschien verpesten door dit en dat kan ik mezelf niet vergeven. ik heb hem zo vaak vergeven dus ik hoop dat hij het nu bij mij ook kan. hij moet het nu eerst laten bezinken, maar ik hoop zoooo zoo dat het goed komt, want ik kan niet zonder hem..