Jouw sociale onvermogen is stuitend.quote:
Ik snap je wel hoor.quote:
ik zal jou eens stuiteren u_uquote:Op woensdag 28 september 2011 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw sociale onvermogen is stuitend.
MOHHHHH <3quote:Op woensdag 28 september 2011 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor.
[ afbeelding ]
quote:
Niet meer doen, m'n hormonenquote:
Zou ze wel willen.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inkijk! Tijd om te fappen.
ga je mee naar nick & simon?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik bof nog dat het geen radio hollandia is.
Het is wel herkenbaar en die versprekingen vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:48 schreef Nyce het volgende:
Geloof jij dat die gesprekken echt zijn Bobby? Ik krijg m'n mond hoeken er niet eens een beetje van omhoog.
Ik vind dat juist de fijnste radio voor op de achtergrond. Dus wel zachtjes, dat je de muziek niet erg hoort. Ik vind gepraat tussendoor heel erg afleiden (reclames alweer minder, maar die heb je sowieso overal) en dat heb je daar lekker weinig, behalve het nieuws. En lekker onopvallende muziek.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik knal die radio nog een keer uit het raam.
Sky
Ik heb een keer gehad dat ie 120mbit haalde maar dat was gewoon een fout van UPC want ik heb maar 60.quote:
Oh hai, doelgroep van sky.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de fijnste radio voor op de achtergrond. Dus wel zachtjes, dat je de muziek niet erg hoort. Ik vind gepraat tussendoor heel erg afleiden (reclames alweer minder, maar die heb je sowieso overal) en dat heb je daar lekker weinig, behalve het nieuws. En lekker onopvallende muziek.
Nein.quote:
Ja maar het is steeds dezelfde muziek (Adele, Eros Ramazotti, Celine Dion en andere ouwe meuk). Ik vind radio over het algemeen gewoon bagger. Behalve Caz! vroeger. Die hadden tenminste afwisseling en meestal zat er 45 minuten tussen reclameblokken.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de fijnste radio voor op de achtergrond. Dus wel zachtjes, dat je de muziek niet erg hoort. Ik vind gepraat tussendoor heel erg afleiden (reclames alweer minder, maar die heb je sowieso overal) en dat heb je daar lekker weinig, behalve het nieuws. En lekker onopvallende muziek.
ik belde UPC om dat modem ff sneller te laten syncen.. gaat ie mij complimenteren dat ik zelf al helemaal heb aangeslotenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ie 120mbit haalde maar dat was gewoon een fout van UPC want ik heb maar 60.
Helaas zijn er nog genoeg imbiecelen op deze aardkloot die bellen dat de UTP kabel niet in het kabelkastje past.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik belde UPC om dat modem ff sneller te laten syncen.. gaat ie mij complimenteren dat ik zelf al helemaal heb aangeslotenja duhhhh die kabels kunnen er maar op 1 plek en op 1 manier in
Ik vond arrow rock ook altijd wel redelijk geloof ik, maar dat weet ik eigenlijk niet eens meer goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar het is steeds dezelfde muziek (Adele, Eros Ramazotti, Celine Dion en andere ouwe meuk). Ik vind radio over het algemeen gewoon bagger. Behalve Caz! vroeger. Die hadden tenminste afwisseling en meestal zat er 45 minuten tussen reclameblokken.
Op zich vind ik niks met Adele, maar die radio stations draaien die artiesten kapot. Amy Macdonald vond ik erg leuk, tot ze bekend werd en je geen zender op kon zetten zonder haar te horen.quote:
Ja maar als je alleen maar radio hebt, wat heb jij dan liever? In de auto zit ik ook constant aan de knopjes van die radio te draaien in een poging oorkanker te ontwijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai, doelgroep van sky.
Nou ja, het kan erger...idd.
Radio 538 met dat klaterende neplachen.
mijn wifi werkt niet..... hoever zit u bij het modem vandaan? nou... ik zit op de camping in frankrijk....quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog genoeg imbiecelen op deze aardkloot die bellen dat de UTP kabel niet in het kabelkastje past.
Ik moest hardop gniffelen en toen bedacht ik me dat dit best wel raar over kan komen.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je alleen maar radio hebt, wat heb jij dan liever? In de auto zit ik ook constant aan de knopjes van die radio te draaien in een poging oorkanker te ontwijken.Lukt vaak niet.
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef Salatrel het volgende:
gewoon autoradio met ipod aansluiting
6CD wisselaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef Salatrel het volgende:
gewoon autoradio met ipod aansluiting
Ik wil een slipknot-ochtend, maar dat kunnen ze vast niet waarderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:04 schreef Nyce het volgende:
Ik ga er lekker een MJ ochtendje van maken om mijn collega's te irriteren.
Niks mis met een CD wisselaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
cd wisselaarwhalecum in the nineties
Wij doen niet aan daghap. Wel vrijdags broodjes en croissantjes.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben benieuwd wat de daghap van vandaag is.
Zulks een spannend leven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |