IKEA?quote:
Sexbomquote:Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Bij de IKEA droppen ze toch alleen bommen?
hoe zoek/vind jij dit soort plaatjes?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nee, hij heeft het aftreden van de burgemeester van Den Haag geëistquote:
het is een onruststokerktje, een oproerkraaiertje, maar daar zijn er meer van in zijn partij, in de politiek algemeenquote:
Ik vind wel dat hij het keurig doet, vind het punt wel enorm opgeblazenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond zit Paul bij Pauw en Witteman
Is'tie opgelucht?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef Ang3l het volgende:
"Ik vind het fijn voor je dat je iemand bent tegengekomen waar je verliefd op bent"
Aww
Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Die hele Kurt-storyline.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom hebben we Glee (nog) niet besproken? Een echte gay aflevering was het.
quote:Op donderdag 29 september 2011 06:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb nog geen zin gehad om de nieuwe Glee te kijken.
Ga nooit kijken, denk ik.
Je wilt liever wat meer diepgang in de conversatie, serieuze gesprekken over wereldproblematiek, de Arabische lente, de Eurocrisis?quote:Op donderdag 29 september 2011 06:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verder goedemorgen *smak* *smak* *smak* oeh dolletjes meid en bla bla bla...
SAJ en diepgang? Krijgen we weer een reeks foto's van knappe jongens denk ik, MET diepgangquote:Op donderdag 29 september 2011 11:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je wilt liever wat meer diepgang in de conversatie, serieuze gesprekken over wereldproblematiek, de Arabische lente, de Eurocrisis?
Dat is mijn standaard-pi, komt omdat ik ook in het main gedeelte van ONZ postquote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Steve het volgende:
Ik word altijd een beetje achterdochting van de [ afbeelding ]-pi. Komt altijd sarcastisch over, dus vraag ik me meteen de bedoeling van de post af..
Ik bedoelde het getalquote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vandaar dat je de standaard PI gebruikte voor deze post?
Ze moeten wel goed gebruikt worden ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
De PI heeft voor mij daardoor ook totaal geen waarde meer.
Hoelang gaat dat doorquote:Op donderdag 29 september 2011 16:39 schreef Steve het volgende:
[..]
http://pi.ytmnd.com/
edit: voor de mensen die aan het werk zijn, het is een site met geluid..
Ik zing 'm wel eens mee met de songtekst erbij. Nog best moeilijk om die getallen zo snel achter elkaar op te noemen in het goede ritme en melodietjequote:Op donderdag 29 september 2011 16:39 schreef Steve het volgende:
[..]
http://pi.ytmnd.com/
edit: voor de mensen die aan het werk zijn, het is een site met geluid..
Kutweer als je er doorheen moet fietsen naar de bieb waaar het ongeveer dubbel zo warm is, om tot de ontdekking te komen dat je portemonnee nog thuis ligt en je niet kan kopieëren, weer terug moet, badend in het zweet weer thuis komt en daar dan maar bedenkt dat je geen zin meer hebt om weer terug te moeten, maar ik zo toch naar college ga, dan maar zonder spullen of voorbereid te zijn.quote:
iemand die jullie allemaal kennen. Ga nu de naam niet onthullen omdat guest binnenkort alsnog naar friso komtquote:
Ik pas me aan aan mijn publiek.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SAJ en diepgang? Krijgen we weer een reeks foto's van knappe jongens denk ik, MET diepgang
En Henk en Annie... ik heb gehoord dat die uit eindelijk wel een partnerruiltje hebben gedaan met Joke en Juan (zo heette die knul van nog geen 30). Dat is toch vraaaaaaaaaaaagen om problemen?!
Jij en Erik gingen eten toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Wordt er morgen nog voor geborreld in Eindhoven? Of gaan jullie allemaal naar dat Abbo Gold feest?
Heb je je hotel al geboekt?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, morgen weer homohobbelen.
Nee, slechte herinneringen aan dat hotel...amper geslapen daar.quote:
Scharrel geboekt dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, slechte herinneringen aan dat hotel...amper geslapen daar.
Ach de avond en nacht zelf waren leuk. Gewoon een ander hotel (en evt scharrelquote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, slechte herinneringen aan dat hotel...amper geslapen daar.
Kate Bush had op haar vorige album een nummer genaamd pi waar ze t hele getal zongquote:Op donderdag 29 september 2011 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zing 'm wel eens mee met de songtekst erbij. Nog best moeilijk om die getallen zo snel achter elkaar op te noemen in het goede ritme en melodietje.
Why thequote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Wordt er morgen nog voor geborreld in Eindhoven? Of gaan jullie allemaal naar dat Abbo Gold feest?
Wellicht heeft ie amper geslapen VANWEGE de scharrelquote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach de avond en nacht zelf waren leuk. Gewoon een ander hotel (en evt scharrel) boeken.
.
Veelquote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Was er nou alweer een mystery guest? Hoeveel mysteries kan 1 man hebben?!
Mysterieus veel (hahaha).quote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Was er nou alweer een mystery guest? Hoeveel mysteries kan 1 man hebben?!
Oke, dan doen we dat nietquote:Op donderdag 29 september 2011 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar is wel over gesproken ja, maar plan is niet echt haalbaar voor mij.
Ik wil ookquote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Buiten in slaap vallen met Night of Hunters op de oren, rode wijn naast je en de lampionnetje boven je knipperend....![]()
quote:1. Shattering Sea
Alkan, Prelude op. 31 no. 8, The Song of the Mad Woman on the Sea Shore
2. Snowblind
Granados, Anoranza (from 6 Pieces on Spanish Folksongs)
3. Battle of Trees
Satie, Gnossienne no. 1
4. Fearlessness
Granados, Orientale (from 12 Spanish Dances)
5. Cactus Practice
Chopin, Nocturne op. 9 no. 1
6. Star Whisperer
Schubert, Andantino (from Sonata in A major D 959)
7. Job's Coffin
inspired by Nautical Twilight
8. Nautical Twilight
Mendelssohn, Venetian Boat Song (from Songs without Words op. 30)
9. Your Ghost
Schumann, Theme and Variations in E flat major WoO 24, "Ghost Variations"
10. Edge of the Moon
Bach, Siciliano (from Flute Sonata BWV 1031)
11. The Chase
Mussorgsky, The Old Castle (from Pictures at an Exhibition)
12. Night of Hunters
Scarlatti, Sonata in F minor K. 466 + Salve Regina (Gregorian Chant)
13. Seven Sisters
Bach, Prelude in C minor
14. Carry
Debussy, The Girl with the Flaxen Hair (from Preludes I)
Hoepla?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Toch raar. Voelt als zomer. Maar zo vroeg donker.. O ja, t is herfst!
*kaarsen aan op t balkon, hoepla*
schatje, neem maar van mij aan, daar is het ook nietsquote:
Niet te hard lopen, want dan loop je me omverquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:19 schreef wonderer het volgende:
Hee mannen, tot morgen (voor wie er naar Friso gaan), ik loop jullie wel tegen het lijf, lijkt me.
quote:
Mja, ik werk dan wel thuis vandaag, maar dan nog kan ik pas om half 8 ofzo in Ehv zijn. En ik moet nog een tondeuse over m'n hoofd halenquote:
Daar heb je je vent toch voor?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:29 schreef Gellarboy het volgende:
Haha, een musical banner.
Goeiemorgen homo´s. Wie komt er vanavond neuken? Heb ik zin in namelijk.
schoonmaakspul voor mijn lenzen hequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:19 schreef Steve het volgende:
Waarom heb je schoonmaakspul naast je lenzenvloeistof staan?
Uhu, goede smoes Mister Pinkeyequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Oh en ik ben te herkennen aan een vuurrood rechteroog omdat ik zojuist zo dom was om met het schoonmaakspul ipv inzetvloeistof mijn rechter lens in te willen zetten
Helaas was het niet datgene waar jij op doeltquote:
Ik kan daar echt pissig om worden, zulke mensen. En op mezelf dat ik dan toch weer terug naar boven ga.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas was het niet datgene waar jij op doelt
En wat betreft je buurvrouw... ik snap je frustratie
Vriendje is een weekend racen in Spa. Moet ik top of bottom spelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:29 schreef Gellarboy het volgende:
Haha, een musical banner.
Goeiemorgen homo´s. Wie komt er vanavond neuken? Heb ik zin in namelijk.
Geen dank.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef raptorix het volgende:
Hey, helemaal vergeten dat dit topique nog liep
In geval van een trio is versatiliteit gewenst.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje is een weekend racen in Spa. Moet ik top of bottom spelen?
Het vergt way van mijn acteerkwaliteiten, maar ik zal mijn best doen het zo overtuigend mogelijk te spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In geval van een trio is versatiliteit gewenst.
Dat is prima tijdens de sex. Nou ja, behalve tijdens sex in het park dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Overigens drink ik dan wel zonder glazen, rechtstreeks uit de fles! I Will NOT give in!!!
Sommige oudjes denken zich gewoon alles te kunnen veroorloven alleen maar omdat ze een fossiel zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan daar echt pissig om worden, zulke mensen. En op mezelf dat ik dan toch weer terug naar boven ga.
Maar als ze me er op aan spreekt op de galerij later dan zal ik t toch wel ff zeggen hoor. Of ze soms even vergeten was dat ik al met 2 dozen, een tas en een laptop liep te hannesen en dat daar echt niet oma's zompige doos bij kon!
En dan komt vast de tumor, de pijn, de mislukte operatie, de vegetarische zoon, de levensmoeheid en de hele boel weer voorbij.
Je zou bijna zeggen: doe het dan! Hier zijn de slaappillen van TMM!
Mja, in de bus zie je dat ook wel eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sommige oudjes denken zich gewoon alles te kunnen veroorloven alleen maar omdat ze een fossiel zijn
In het park, en er dan a la DOC een glaasje onder zetten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is prima tijdens de sex. Nou ja, behalve tijdens sex in het park dan.
Ik kan Logan bellen hoor.. Ik heb z'n nummer
.
Nice!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
In het park, en er dan a la DOC een glaasje onder zetten?
Ik heb natuurlijk m'n Hetero goed getraind en hem ook What's up doc laten zeggen als een echte Bugs Bunnyquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Uuuuhm, ja doe maar
Heb m'n deel 1 wel niet meer, dus compleet zal ik nog niet worden
Ouderen willen ook vaak zo snel mogelijk de trein in, nog voordat je uitgestapt bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Mja, in de bus zie je dat ook wel eens.
Respect voor de ouderen... uh ja, respect goes both ways!
Als mensen al gaan instappen als ik nog uit moet stappen dan schouder ik ze wel ruw aan de kantquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ouderen willen ook vaak zo snel mogelijk de trein in, nog voordat je uitgestapt bent.
Aan de andere kant, het zijn niet alleen ouderen die dat doen..
Nou, het is ook wel zo van "Ja, maar vroeger deden we dat ook voor elkaar"quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sommige oudjes denken zich gewoon alles te kunnen veroorloven alleen maar omdat ze een fossiel zijn
Ze zijn wel vaak het ergst. Ik stoor me er echt extreem aan. En ja, daar gaan we, het zijn ook vaak de negerinnetjes en Marokkaanse truttebollen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ouderen willen ook vaak zo snel mogelijk de trein in, nog voordat je uitgestapt bent.
Aan de andere kant, het zijn niet alleen ouderen die dat doen..
Ik wacht altijd netjes tot iedereen de trein uit is. Al vaak gebeurd dat er dan achter me mensen beginnen te duwen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij hun valt het meer op, maar mensen zijn gewoon asociale wezens.
Oh Vlarp, je creëert zulks een open deuren met een aantal zaken die je opnoemtquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het is ook wel zo van "Ja, maar vroeger deden we dat ook voor elkaar"
Alleen vroeger waren er nog geen rollators, liften, verlaagde instapjes bij de bus, verhoogde toiletten etc. Dus ze moeten niet zeiken.
Doe eens zeggen, lieve Erik. Kan ik bepalen of ik je vanavond moet slaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh Vlarp, je creëert zulks een open deuren met een aantal zaken die je opnoemt! Het is moeilijk me in te houden.
Een arme oude zieke vrouw niet een beetje mantelzorg kunnen verlenen, waar gaat het heen met dit land...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Vrijdagochtend is oud-papier ochtend en ik kreeg van de buuf al een sms “Ik heb lekker oma’s papier voor jou bewaard!â€. Oma zet nl altijd een tasje met papier buiten en dat nemen we (ik vaak) dan mee naar de straat. Echter, vandaag had ik (van mijn verjaardag nog) ook 2 kartonnen dozen vol bij me, plus mijn tas, plus m’n laptop-tas. Ik stuntelde door de deur heen, stuntelde over de gallerij, zag dat het geen tas was van oma, maar een hele doos.... ik bukte nog om te proberen die doos te pakken, maar die had de hele nacht buitengestaan en was dus zo klam vochtig dat ik die echt niet met 1 ietwat overgebleven hand kon tillen. Helaas pindakaas, gaat ‘m niet worden.
Dus ik liep verder zonder oma’s oud papier en kwam een andere buurvrouw tegen. Die was met haar voet een enorme kartonnen doos papier aan het voortslepen die te zwaar was om te dragen. Mja. Sorry, handen vol. En zoals zij ‘t deed ging ’t ook. Ben ik ondertussen bij m’n auto aangekomen, hoor ik oma op de gallerij staan klagen “Buurmaaaan, waarom neem je de doos niet meeee? Valt me van je tegen hoooor!†................. Pardon? Inmiddels had ik mijn dozen al gedumpt en mijn tassen in de auto, dus wellicht zag ze dat niet met haar vast wel verslechterde ogen, maar......... PARDON? Ik had gvd m’n klauwen vol met m’n eigen spullen! Valt me van je tegen?! Zeg, flikker eens op. Het feit dat ik geregeld je oud-papier mee naar onder sjouw omdat ik zelf amper oud-papier heb wil NIET zeggen dat dat vanzelfsprekend is of dat ik dat MOET doen hoor. Als je dat zelf niet kunt, dan laat je dat je hulpje maar doen.. en dat ben IK niet!
Maar ik zag dus de doosschuivende buurvrouw teruggaan en die kartonnen doos van oma OP haar zware doos zetten en weer beginnen te schuiven. Ja dat vond ik dan toch ook weer een beetje lullig (dat dan weer wel). Dus ik ben serieus teruggegaan van m’n auto (en ik was al laat) het gebouw in en naar de buurvrouw. Daar die doos gepakt en een stuk van haar doos en die dus weggedragen. Ze zei al “Ja... het is me er af en toe eentjeâ€. Nou... inderdaad.
Dat slaat toch nergens op?! Dat ik af en toe een helpende hand bied (haar medicijnen wel eens gehaald bij het ziekenhuis, ’s ochtends om fokking half 8 haar fles rivella light opendraaien, haar papier buiten zetten) wil toch niet zeggen dat dat mijn taak is? EN dat ze dat vanzelfsprekend moet gaan vinden... sterker nog, dat ze, als ik het NIET doe, gaat zitten zeiken dat haar dat tegen valt van me?! Pleur toch op mens! Als je dingen niet zelf kan... zoek dan een hulp! Verwacht niet van je buren dat ZIJ die hulp standaard gaan zijn voor je. En ga ze al helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet “aanvallen†als ze het een keer niet doen omdat ze zelf al hun handen vol hebben!!!!
Ik ga d’r van het balkon af gooien de volgende keer.
Je hebt hem nog nooit ontmoet, maak je dat al op uit alleen zijn posts?quote:
Ik wilde iets zeggen van "Die verhoogde toiletten is zeker iets wat je ze bijzonder kwalijk neemt." ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe eens zeggen, lieve Erik. Kan ik bepalen of ik je vanavond moet slaan.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit ontmoet, maak je dat al op uit alleen zijn posts?
Ik zet er een opstapje voor dan, kan ik er op springen en zittenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen van "Die verhoogde toiletten is zeker iets wat je ze bijzonder kwalijk neemt." ofzo.
Ja daar moest ik bij dit ook al aan denkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zet er een opstapje voor dan, kan ik er op springen en zitten
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
I know, heb ook maar even wat chloor in mijn ogen gespoten om het plaatje compleet te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja, en daarom ben jij de morele winnaar van ons twee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Kijk, ondanks dat zoutzuur wat je over me uitgiet blijf ik gewoon lief doen tegen je.
Paar posts boven je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1537777177
Extreem luid en ongelofelijk dichtbij
een verfilming waar veel aan kan mankeren, ik ben zeer benieuwd
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
I know, heb ook maar even wat chloor in mijn ogen gespoten om het plaatje compleet te maken.
Ik wilde reageren met FLIKKER TOCH OP... maar toen zag ik je PIquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Een arme oude zieke vrouw niet een beetje mantelzorg kunnen verlenen, waar gaat het heen met dit land...
Wacht maar jongen tot je zelf hulpbehoevend wordt, of eerst nog je ouders
Heb je geen daily mugshot?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in 4 maanden tijd bijna elke dag wel een foto van mezelf gemaakt. Wat ben ik toch een model.
Verstandig. Nooi ergens heen gaan waar je niet heen wil.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Vlarp het volgende:
Tomasso probeert onder Friso uit te komen.
"Ik ben moehoeeeoooeee"
Het is mijn favoriete boek. Dus ik ben erg huiverigquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Steve het volgende:
Trailer van Extremely Loud and Incredibly Close.
Ik herkende Sandra Bullock in het begin van de trailer helemaal niet.. Vind haar sowieso al een beetje een niet opvallend gezicht hebben.
Ik had ook kunnen aanbieden iets in z'n oog te kwakken, maar waarschijnlijk vond hij dit aangenamerquote:
Het zijn hele verschillende foto'squote:Op vrijdag 30 september 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je geen daily mugshot?
Da's leuk. Kun je ze zo zwiep zwiep zwiep allemaal achter elkaar pleuren en als je dan ongeveer dezelfde houding aanneemt dan zie je je haar en je baard en zo groeien
Ik ga het eens doen denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, dan begin je maar alsnog
Ik heb het een hele tijd gedaan 'sochtends.... alleen ik heb de ene dag een bril op en de andere dag lenzen, dus bij mag zag je de hele tijd ploep ploep ploep die bril verschijnen en verdwijnen
Ik vind haar gezicht juist heel kenmerkend. Vooral als ze lacht...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Steve het volgende:
Trailer van Extremely Loud and Incredibly Close.
Ik herkende Sandra Bullock in het begin van de trailer helemaal niet.. Vind haar sowieso al een beetje een niet opvallend gezicht hebben.
Ik ook want allemaal nieuwe dingen enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een beetje nerveus voor vanavond
Ik ben rond 21.00 ergens in de stad, en Steve is dan ook ergens. Rond 22.00 moeten Steve en ik al naar binnen want frisocrewquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Erik, Steve... spreken we nog af? Anders zijn we pas laat in Ehv. Want Abba
Gelukkig sta ik op de gastenlijstquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Oeh... er zijn al 725 kaarten in de voorverkoop verkocht
naar schatting van de effenaar wordt dat incl verkoop ana de deur zo'n 900 bezoekers.
Nou is niet duidelijk of ook alles blijft voor Friso, maar dan nog
Dat. Ik ben er kwart voor 9/9 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben rond 21.00 ergens in de stad, en Steve is dan ook ergens. Rond 22.00 moeten Steve en ik al naar binnen want frisocrew.
New Girl vond ik leuk. Terra Nova ga ik na de eerste aflevering al niet meer kijken, vond ik maar slecht. Up all Night (met o.a. Christina Appelgate) vind ik ook wel wat hebben. En Revenge vond ik een verrassing.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope, ik heb wel New Girl gekeken, Glee, Project Runway () , ANTM (
), en Pan Am (maar dat weet ik nog niet of me dat kan blijven boeien).
vanaf wanneer ben je oud?quote:
dan al!!!!quote:
Ik hoopte het van Kurt wel echt heel ergquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan al!!!!
dan ben ik hoogbejaard!
Oh, 24 dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:36 schreef Steve het volgende:
Zeg, met zulke grenzen ben ik ook al oud..
Ik ben nog oké.quote:
Ja maar jijquote:
Ook als het in een soppige scheurende doos zat en je je handen al vol had en haast had?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zou je oudpapier wel meenemen hoor Angel..
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:38 schreef Tomasso het volgende:
Engeltje, doe je je colbertje weer aan?
Dan kan ik er ook bij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar wel een ander, een iets wijder
Ik laat je wel mijn sterretje zien. Deze scheurt niet uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nou, en dat voor een homo! Het was zeker uitverkoop bij de finish dat ie zo snel was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje is eerste geworden in de Dutch Supercar Challenge
Nou ja, de kwalificatieronde dan he. Morgen de race!
Ik wil wel met je zoenen hoor.quote:
800? woah! Denk je dat er veel mensen van dat ABBA-concert nog gaan blijven? Ik heb er zin in! wel beetje zenuwachtig, crapping my pants!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst even BBQ hier, vanavond feestje
. Morgen kater
. Morgenmiddag met vriendin in de stad dwalen
. Dan weer BBQ
. Dan morgenavond weer feestje
. Dan zondag uitslapen
.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:43 schreef Tomasso het volgende:
Na alle overweldigende verslagen in dit topic te hebben gelezen, ben ik blij dat ik voor m'n bed heb gekozen ten faveure van Eindhoven.
Wij zijn daar ook blij omquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:43 schreef Tomasso het volgende:
Na alle overweldigende verslagen in dit topic te hebben gelezen, ben ik blij dat ik voor m'n bed heb gekozen ten faveure van Eindhoven.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:43 schreef Tomasso het volgende:
daarvan kom ik nu pas van thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn aan het bijkomen van het homohobbelen.
Ja, en ik heb een kleine piemel. Nog ff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
had je net zo goed mee op nazijacht gekund vandaagquote:
Waar ging PVV-Paultje heen dan, dat je achter hem aan zat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[..]
had je net zo goed mee op nazijacht gekund vandaag
nee, dit waren echte Nazi's en die demonstreerden vandaag in Helmondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar ging PVV-Paultje heen dan, dat je achter hem aan zat?
Ja, daar heb ik het toch ook over?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, dit waren echte Nazi's en die demonstreerden vandaag in Helmond
*genoteerd*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een kleine piemel. Nog ff.
Paul is rechts maar niet zo extreem rechts als ik ze vandaag gezien hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het toch ook over?
nop vanochtend om 10 uur belde mijn broer of ik een helpende hand wilde komen toesteken bij het afwerken van de maisoogst. Dus stond ik om 12 uur met het zweet op de kop alweer noeste lichamelijke arbeid te verrichten thuis op de boerderij/ Dus dat wordt morgen weer spierpijn :>)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[..]
had je net zo goed mee op nazijacht gekund vandaag
Ik heb gewoon lekker met een roseetje in 't park gelegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nop vanochtend om 10 uur belde mijn broer of ik een helpende hand wilde komen toesteken bij het afwerken van de maisoogst. Dus stond ik om 12 uur met het zweet op de kop alweer noeste lichamelijke arbeid te verrichten thuis op de boerderij/ Dus dat wordt morgen weer spierpijn :>)
Sneue vertoning, van beide partijen.quote:
Sneu vind ik niet het goede woord, maar ik keur beide partijen hierin af, extremisme leidt tot excessen dat toont dit maar weer aanquote:
geen oplaadbare batterijen gehaald ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lekker met een roseetje in 't park gelegen
Ik kwam maar moeilijk in slaap, toch te veel spannende ervaringen gisteren die een beetje door mijn hoofd bleven spelenquote:
ik merk dat ik wel een druk sociaal leven heb, met 2 regie's al is dat eigenlijk werkquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Nou neuh, ik heb m'n handen vol aan de mijne! I'll pass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |