IKEA?quote:
Sexbomquote:Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Bij de IKEA droppen ze toch alleen bommen?
hoe zoek/vind jij dit soort plaatjes?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nee, hij heeft het aftreden van de burgemeester van Den Haag geëistquote:
het is een onruststokerktje, een oproerkraaiertje, maar daar zijn er meer van in zijn partij, in de politiek algemeenquote:
Ik vind wel dat hij het keurig doet, vind het punt wel enorm opgeblazenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond zit Paul bij Pauw en Witteman
Is'tie opgelucht?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef Ang3l het volgende:
"Ik vind het fijn voor je dat je iemand bent tegengekomen waar je verliefd op bent"
Aww
Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Die hele Kurt-storyline.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom hebben we Glee (nog) niet besproken? Een echte gay aflevering was het.
quote:Op donderdag 29 september 2011 06:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb nog geen zin gehad om de nieuwe Glee te kijken.
Ga nooit kijken, denk ik.
Je wilt liever wat meer diepgang in de conversatie, serieuze gesprekken over wereldproblematiek, de Arabische lente, de Eurocrisis?quote:Op donderdag 29 september 2011 06:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verder goedemorgen *smak* *smak* *smak* oeh dolletjes meid en bla bla bla...
SAJ en diepgang? Krijgen we weer een reeks foto's van knappe jongens denk ik, MET diepgangquote:Op donderdag 29 september 2011 11:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je wilt liever wat meer diepgang in de conversatie, serieuze gesprekken over wereldproblematiek, de Arabische lente, de Eurocrisis?
Dat is mijn standaard-pi, komt omdat ik ook in het main gedeelte van ONZ postquote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Steve het volgende:
Ik word altijd een beetje achterdochting van de [ afbeelding ]-pi. Komt altijd sarcastisch over, dus vraag ik me meteen de bedoeling van de post af..
Ik bedoelde het getalquote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vandaar dat je de standaard PI gebruikte voor deze post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |