Anders weet ik wel een paar manierenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:40 schreef bleiblei het volgende:
Heb je je excuses trouwens al aangeboden aan die arme IT'er die je waarschijnlijk wel even hebt laten merken dattie "zijn werk niet goed gedaan heeft"?
ik dacht aan hele andere dingen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
- Taart bakken
- Auto wassen
- Hun bureau schoonmaken
- Leuk mailtje sturen
waarschijnlijk heeft ze het geėscaleerd!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:40 schreef bleiblei het volgende:
Heb je je excuses trouwens al aangeboden aan die arme IT'er die je waarschijnlijk wel even hebt laten merken dattie "zijn werk niet goed gedaan heeft"?
Ik zeik mn collega's niet via mail afquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:40 schreef bleiblei het volgende:
klopftquote:
boobies flashenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
- Taart bakken
- Auto wassen
- Hun bureau schoonmaken
- Leuk mailtje sturen
niet lullen over dingen die je niet aangeraakt hebt r8quote:
/carequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet lullen over dingen die je niet aangeraakt hebt r8
eh, ze leest hier mee he?quote:
teveel games die ik móet doenquote:
we komen vanmiddag bij jou op kantoor ff testenquote:
En wat moet voor het apestaartje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:19 schreef FUFR het volgende:
mail mij even op mijn grotemailbox welke ik heb op een zoekmachinewebsite
fufr?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En wat moet voor het apestaartje?
kleinkutkeffertje? uwincasseertuwgeldwijdeklappen? debuik? djvooraluwfeestenenpartijen?
nee install via origin geen key nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef r8v2 het volgende:
Ja ik vrees inderdaad dat je een werkende beta-key nodig hebt anders werkt het hele zootje niet.
ja die dusquote:
ik heb er misschien eentje over..quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef ArTiC het volgende:
moet trouwens nog een extra TV kopen voor the homeoffice, hang ik daar de PS3 aan
minimaal 32", 2 HDMI, 1 component & 1080p?quote:
2m afstand...mijn monitoren zijn 24" & 1080p...gaat goed, omdat je er 30cm vanaf zitquote:
op zoek naar een nieuwe auto?quote:
whehehe, ga je naast FUFR staan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nieuwe velgen zoeken voor mijn caravan.
BEZET! BEZET!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |