Duyvis Russian roulette borrelnootjes. Wellicht hebben de meeste van jullie er nog nooit van gehoord, dus ik zal het concept even uitleggen. Men neme een zak duyvis borrelnootjes, waarin alle nootjes er hetzelfde uitzien. Echter, zoals de zak vermeld, enkele van deze nootjes zijn “extreem pittig”. Het resultaat is een reclame waarbij een gerespecteerde ex kgb’er een snoekduik in de vijver moet maken om met deze pittigheid om te kunnen gaan.
Een reclame die bij mij, wellicht net wat te veel tot mijn verbeelding had gesproken. Allereerst nemen we “enkele van deze nootjes”, enkele, wat is enkele? Al snel kwam ik zelf tot de conclusie dat enkele tussen de 5 – 10 per zak moest zijn, in ieder geval niet veel meer, waarbij dus mensen de halve avond ongestoord van deze nootjes konden eten, tot het plots fout ging.
Ik stelde mij hierbij dus verjaardagen voor waarbij nietsvermoeddende mensen naar het toilet moesten sprinten omdat het verkoelende water uit de kraan niet snel genoeg zou stromen. Een potje pokeren, waarbij iemand niet met tegenzin geld uitbetaald maar waar de verliezer met een smeekbede op zijn knieen valt om niet nog eens 10 van die vreselijke nootjes te hoeven eten, omdat de kans bestaat dat er zo een pittige tussen zit.
Dus ik, als een loser gezwicht voor de reclame, die eindelijk dacht hey een leuk en innovatief nieuw product wat ook nog eens echt humor heeft, ging dit kopen. Nou ik zal jullie niet langer in spanning houden, wat een KUT product. De zak bevat geen enkele pittige nootjes, nee het betreft ongeveer 1 op 5 nootjes, en die zijn dan ook wel zodanig pittig, dat je je de eerste drie keer af vraagt of dit het nou is, of dat je gewoon nog even verder moet eten. Om vervolgens bij “pittig” nootje nummer 8 tot de droevige conclusie te komen dat, naast dat ze nootjes ronduit smerig zijn, het pittige nauwelijks merkbaar is. En komende van mij, een persoon die bij de gedachte Mexicaans te gaan eten spontaan in tranen uitbrast en nooit sambal bij neemt bij de Chinees omdat ik er gewoon echt niet tegen kan, betekend dat wat.
Oftewel, WAT EEN FAALPRODUCT, ik geloof nooit dat het het einde van het jaar haalt, koop het niet!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger