Ik woon op 10 minuten lopen afstand van het station.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
Sorry MissVanity...![]()
Ik ga zo eens kijken hoe ver het de trein is naar Hilversum vanuit Roosendaal.
Woon je ver van het station Miss als ik vragen mag?
Oh dan ga ik wel lopen vanaf het station..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten lopen afstand van het station.
Handig wel!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten lopen afstand van het station.
Prima wat mij betreft hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik zit nog met een af te ronden cursus archivering.
Zo rond 8 november moet ik daarmee klaar zijn, en daarna hoef ik alleen
nog maar een intake te doen voor een bepaald vak, maar daar is niets
vooraf voor te bestuderen.
Is het een idee om het pas half november te houden, of vinden jullie dat allemaal te laat?
Dit is een redelijk zelfzuchtig verzoek van mijn kant, maar ik ben toch benieuwd
wat jullie ervan vinden!
Oh dat is wel relaxt! Overigens kan ik na half november wellicht (maar dus niet zeker)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh my, en dan werd eind oktober te ver weg gevonden
Ik vind het prima hoor.
Ik kan alleen maar in een weekend. Sorry...quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxt! Overigens kan ik na half november wellicht (maar dus niet zeker)
ook op een door de weekse datum. Is dat wellicht bij jullie ook het geval?
Heb je een griepje opgelopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
Als jullie ziek willen worden moeten jullie nu komen
Jup.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb je een griepje opgelopen?
Dankjequote:
Ik word nog niet echt bangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Overigens vertelde een paranormale collega bij mij op het archief me nog niet zo lang
geleden dat ik als een magneet werk voor duistere entiteiten. Hij adviseerde me
minder over seriemoordenaars, de holocaust en dat soort zaken te lezen, dan zou
het waarschijnlijk afnemen. Als ik over Auschwitz praat dan komen er zwarte schimmen
om me heen zegt ie. Zou het wel zo verstandig zijn om dan geesten op te roepen!?!![]()
Wat denk jij Miss Vanity (als je weer beter bent), en wat denk jij Enneacanthus_Obesus?
![]()
PS. Geen haar op m'n hoofd om mijn boekenkeuze aan te passen!![]()
Dan maar zwarte schimmen om me heen! Hij ziet trouwens ook weleens iets wits om me heen, dat is dan goed...
Volgens mij alleen Atmos, Enneacanthus en ik momenteel. Dus je bent van harte welkom om mee te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:24 schreef Zatox het volgende:
Wie zijn van plan om allemaal mee te doen. Wil opzich wel eens meedoen haha. Heb namelijk nooit iets geloofd van al die verhalen en wil wel eens weten hoe het nou zit
Zwarte schimmen voeden zich met sombere gedachten en andere negatieve energieën. Ze kunnen niet tegen humor, dan worden ze erg bang of ze lossen op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Overigens vertelde een paranormale collega bij mij op het archief me nog niet zo lang
geleden dat ik als een magneet werk voor duistere entiteiten. Hij adviseerde me
minder over seriemoordenaars, de holocaust en dat soort zaken te lezen, dan zou
het waarschijnlijk afnemen. Als ik over Auschwitz praat dan komen er zwarte schimmen
om me heen zegt ie. Zou het wel zo verstandig zijn om dan geesten op te roepen!?!![]()
Wat denk jij Miss Vanity (als je weer beter bent), en wat denk jij Enneacanthus_Obesus?
![]()
PS. Geen haar op m'n hoofd om mijn boekenkeuze aan te passen!![]()
Dan maar zwarte schimmen om me heen! Hij ziet trouwens ook weleens iets wits om me heen, dat is dan goed...
Whut?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zwarte schimmen voeden zich met sombere gedachten en andere negatieve energieën. Ze kunnen niet tegen humor, dan worden ze erg bang of ze lossen op.
Dus je idee om de geest van Freddy Mercury op te roepen en te vragen of je verschil voelt tussen een mannen- en vrouwenaars, als je je snikkel erin stopt, is geniaal.
Als we over de grond rollen van het lachen, is er geen zwarte schim of klever meer te bekennen.
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zitten jullie nou nog niet aan het glas?
Volgens mij was het je eigen idee, in beginsel. Verder we maken je held toch niet echt belachelijk? Alleen wat satyre over zijn seksleven.. Nou ja, wat hij kennelijk heeft gedaan, kunnen wij niet eens verzinnen, als ik het zo lees.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb wat bezwaren betreffende het door het slijk halen van de heer Mercury hier.
Hij is één van mijn grootste helden allertijden (samen met de andere leden van Queen
trouwens ook), dus vind ik het niet zo fijn dat hij hier enigzins te kakken wordt gezet.
Overigens ben ik dan weer niet zo fan van zijn bed escapades!![]()
Zo zei hij eens in een interview dat zijn bed groot genoeg was voor acht man,
en dan hij soms niet eens meer wist met wie hij het nou precies deed!![]()
Overigens had de heer Mercury drie keer een vriendin, een echte relatie dan.
Ingewijden vertellen in het boek van Jim Hutton 'Mijn leven met Freddie Mercury'
dat hij zijn aarsje met niet honderden, nee met wellicht duizenden mannen deelde...!
Dit inderdaad. Freddie was geweldig. Maar grapjes maken over zijn seksleven kan toch wel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij was het je eigen idee, in beginsel. Verder we maken je held toch niet echt belachelijk? Alleen wat satyre over zijn seksleven.. Nou ja, wat hij kennelijk heeft gedaan, kunnen wij niet eens verzinnen, als ik het zo lees.
Lastig met zoveel mensenquote:
gewoon een datum prikken, dat is dan een principe-afspraak.quote:
Tuurlijk, dit stuk van mij is één grote grap!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij was het je eigen idee, in beginsel. Verder we maken je held toch niet echt belachelijk? Alleen wat satyre over zijn seksleven.. Nou ja, wat hij kennelijk heeft gedaan, kunnen wij niet eens verzinnen, als ik het zo lees.
De 19e kan eventueel ook hoor..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm nou ja, ik heb de 19e al vrijgevraagd van die maand.
Ik kon proberen die week daarop ook nog vrij te krijgen van mijn werk, die zaterdag,
maar dat gaat wellicht lastig worden.
Ik kan dat dus proberen, maar anders zal ik er denk ik pas om een uur of 17.00u-17.30u
zijn. Ik moet ook vanuit Roosendaal komen.
Dan kan ik sowieso niet, want dan ga ik naar de Stephen King fanclubdag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De 19e kan eventueel ook hoor..
Ja, zo schieten we niet op he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dan kan ik sowieso niet, want dan ga ik naar de Stephen King fanclubdag.
Daarvoor had ik vrijgevraagd!
Nee hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nou ja, de 26e was toch door Mevrouw Ijdelheid voorgesteld als principe-afpraak?
Dan zijn er twee die kunnen... Wie volgt?:Pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee hoorIk zei alleen dat het voor mij prima was
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er zijn al twee deelnemers op geheimzinnige wijze verdwenen, voordat we zelfs maar begonnen zijn!
Scary!
En vind je dat vreemd? Michielos heeft zich nog nooit laten zien op een meet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:16 schreef MissVanity het volgende:
We zijn ook twee mensen kwijtgeraaktGeoffNL en Michielos posten niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |