911 was dus geen inside job, aldus al-Qaeda.quote:"The Iranian government has professed on the tongue of its president Ahmadinejad that it does not believe that al Qaeda was behind 9/11 but rather, the U.S. government," an article reads. "So we may ask the question: why would Iran ascribe to such a ridiculous belief that stands in the face of all logic and evidence?"
Though Iran was the first of the two to use the "Great Satan" as a synonym for the U.S., the author claims that Iran sees itself as a rival for al Qaeda when it comes to anti-Americanism and was jealous of the 9/11 attacks.
"For them, al Qaeda was a competitor for the hearts and minds of the disenfranchised Muslims around the world," the article says. "Al Qaeda... succeeded in what Iran couldn't. Therefore it was necessary for the Iranians to discredit 9/11 and what better way to do so? Conspiracy theories."
Iran continues to spread the conspiracy theory, al Qaeda says, because doing otherwise would expose their "lip-service jihad" against the U.S.
Ahmadinejad has repeatedly claimed that the U.S. was behind the 9/11 terror attacks, recently during the somber observance of the tenth anniversary of those attacks and then again in his speech to the U.N. General Assembly last week. That speech triggered a walk-out by the U.S. and several other delegations.
Bron
Zou jij je tijd laten verspillen door een achterlijke brul aap. Ze gaan liever vakantie vieren dan naar zijn sprookjes te luisteren.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Toon_Jacobs het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat de speech van de Iraanse president Ahmadinejad bij de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties bepaald niet slecht was. Misschien liepen de westerse diplomaten daarom wel weg, omdat de waarheid pijn doet.
al-Qaeda wordt dan ook graag gefinancieerd door de amerikaanse overheid / CIAquote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Toon_Jacobs het volgende:
[..]
911 was dus geen inside job, aldus al-Qaeda.
Amerika financierde de moedjahedien toen ze tegen de Russen vechten ja. Dat is nogal wat anders dan al-Qaida financieren om de verdomde WTC-torens te vernietigen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
al-Qaeda wordt dan ook graag gefinancieerd door de amerikaanse overheid / CIA
Ja, door dit soort nagepapagaai van mensen die de klepel hebben horen blabla krijg je de gekste complottheorieen de wereld in.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
al-Qaeda wordt dan ook graag gefinancieerd door de amerikaanse overheid / CIA
Dus moeten we met zijn alle maar onzin gaan verkondigen en zeggen dat dit een echt bericht is van Al-Qaeda?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef waht het volgende:
Ja leuk. Laten we het topic direct BNW-waardig maken.
Weet ik veel, in ieder geval niet direct gaan huilen over propaganda-dit propaganda-dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Dus moeten we met zijn alle maar onzin gaan verkondigen en zeggen dat dit een echt bericht is van Al-Qaeda?
Mogen we niet meer kritisch zijn? Als ik hier een bericht zou plaatsen over dat de VS het armste land ter wereld is volgens het Noord-Koreaanse staatspersbureau, dan zou toch ook iedereen zeggen dat het niet waar is. Ik vind dit bericht nou niet echt betrouwbaar, iedereen kan zeggen dat ie van Al-Qaeda is.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:24 schreef waht het volgende:
[..]
Weet ik veel, in ieder geval niet direct gaan huilen over propaganda-dit propaganda-dat.
Nee vooral niet kritisch denken, daar krijg je hoofdpijn van.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:24 schreef waht het volgende:
[..]
Weet ik veel, in ieder geval niet direct gaan huilen over propaganda-dit propaganda-dat.
Waar?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef waht het volgende:
alles wat slecht is toeschrijven aan de VS of het westen is iets anders.
Maar je kunt ook niet uitsluiten dat geld wat in de jaren tachtig en negentig aan de moedjahedien is gedoneerd niet gebruikt is voor het financieren van deze aanslagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
Amerika financierde de moedjahedien toen ze tegen de Russen vechten ja. Dat is nogal wat anders dan al-Qaida financieren om de verdomde WTC-torens te vernietigen.
Daarom zorg je dat de complete constructie dermate ingewikkeld in elkaar steekt dat verschillende compartimenten binnen het geheel geen idee hebben wat de ander weet en andersom. Alleen de top van de piramide weet dan hoe het zit.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar je kunt ook niet uitsluiten dat geld wat in de jaren tachtig en negentig aan de moedjahedien is gedoneerd niet gebruikt is voor het financieren van deze aanslagen.
en ach, zo'n conspiracy theory met al die leuke toevalligheden. En ik moet toegeven dat er hele rare toevalligheden bij zaten valt of staat bij geheimhouding. Bij een complot op deze schaal heb je heel veel mensen nodig. En daar zou allang 1 voor het geld zijn mond voorbij hebben gepraat.
Uiteraard, dat is dan ook het hele punt. Het originele doel was gewoon iets compleet anders. Vrienden worden vijanden, vijanden worden vrienden. Zo is het altijd gegaan. Sla een geschiedenisboek open en je komt tal van dit soort 'omwentelingen' tegen.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar je kunt ook niet uitsluiten dat geld wat in de jaren tachtig en negentig aan de moedjahedien is gedoneerd niet gebruikt is voor het financieren van deze aanslagen.
en ach, zo'n conspiracy theory met al die leuke toevalligheden. En ik moet toegeven dat er hele rare toevalligheden bij zaten valt of staat bij geheimhouding. Bij een complot op deze schaal heb je heel veel mensen nodig. En daar zou allang 1 voor het geld zijn mond voorbij hebben gepraat.
Ik heb niks over de VS gezegd?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef waht het volgende:
Kritisch zijn en dogmatisch alles wat slecht is toeschrijven aan de VS of het westen is iets anders.
Je bent niet de enige in dit topic.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:04 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ik heb niks over de VS gezegd?
Nee maar het leek er op of je het tegen mij had.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent niet de enige in dit topic.
En de complete internet hoi polloi, schijnbaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:54 schreef HyperViper het volgende:
Alleen de top van de piramide weet dan hoe het zit.
Het nieuwe geloof.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
En de complete internet hoi polloi, schijnbaar.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:26 schreef Hathor het volgende:
Ahh...alle dorpsgekken hebben elkaar gevonden in hetzelfde topic zie ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |