De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
P_z is nog discutabel, Ronaldo is het voor zeker.
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.quote:
Dan meld je je ziek en ga je weer naar bed.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag.
buiten is engquote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag.
Stage, verplicht anders moet ik zelf stageplek zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan meld je je ziek en ga je weer naar bed.
ben je female?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
buiten is eng
Ik wil een knuffel
Kom maar halen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
buiten is eng
Ik wil een knuffel
appiequote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stage, verplicht anders moet ik zelf stageplek zoeken.
In het maisveld?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.
jammerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is geen non-profit organisatie.
Geld dat ook voor mij?quote:
Gemiddeld ziekenhuis is dat wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is geen non-profit organisatie.
Bijvoorbeeld.quote:
Dat klopt, maar ik heb mijn stageplek al alleen als ik niet kom opdagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gemiddeld ziekenhuis is dat wel.
[..]
Bijvoorbeeld.
kijk in mijn foboquote:
Ok pm je je adres even en echte naam ?quote:
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.quote:
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.
Als jij je nummer PM't, want dit gebouw kom je niet zomaar binnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kijk in mijn fobo
[..]
Ok pm je je adres even en echte naam ?
Ik wacht wel tot je klaar met werken dan. Meld me liever in Purm, daar verdwaal ik tenminste nietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.
Dit is ook moeilijk te missen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je klaar met werken dan. Meld me liever in Purm, daar verdwaal ik tenminste niet
lolquote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als jij je nummer PM't, want dit gebouw kom je niet zomaar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |