De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
P_z is nog discutabel, Ronaldo is het voor zeker.
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.quote:
Dan meld je je ziek en ga je weer naar bed.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag.
buiten is engquote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag.
Stage, verplicht anders moet ik zelf stageplek zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan meld je je ziek en ga je weer naar bed.
ben je female?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
buiten is eng
Ik wil een knuffel
Kom maar halen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
buiten is eng
Ik wil een knuffel
appiequote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stage, verplicht anders moet ik zelf stageplek zoeken.
In het maisveld?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.
jammerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is geen non-profit organisatie.
Geld dat ook voor mij?quote:
Gemiddeld ziekenhuis is dat wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is geen non-profit organisatie.
Bijvoorbeeld.quote:
Dat klopt, maar ik heb mijn stageplek al alleen als ik niet kom opdagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gemiddeld ziekenhuis is dat wel.
[..]
Bijvoorbeeld.
kijk in mijn foboquote:
Ok pm je je adres even en echte naam ?quote:
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.quote:
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.
Als jij je nummer PM't, want dit gebouw kom je niet zomaar binnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kijk in mijn fobo
[..]
Ok pm je je adres even en echte naam ?
Ik wacht wel tot je klaar met werken dan. Meld me liever in Purm, daar verdwaal ik tenminste nietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.
Dit is ook moeilijk te missen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je klaar met werken dan. Meld me liever in Purm, daar verdwaal ik tenminste niet
lolquote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als jij je nummer PM't, want dit gebouw kom je niet zomaar binnen.
Nee in het algemeen op de kaarten enzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.
[..]
Dit is ook moeilijk te missen hoor.
Omdat melden in Amsterdam Noord weinig zin heeft aangezien hij in ZO zitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver ik verga van de rugpijn
Dan kan ik je echt een knuffel van Ez aanradenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver ik verga van de rugpijn
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat melden in Amsterdam Noord weinig zin heeft aangezien hij in ZO zit
D0h !!
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee in het algemeen op de kaarten enzo.
Omdat het een stadsdeel is, denk ik. Bij andere grote steden is dat ook het geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee in het algemeen op de kaarten enzo.
Je hebt er vertrouwen in dat IK niet verdwaal?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.
[..]
Dit is ook moeilijk te missen hoor.
Oh da zou wel lekker zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan ik je echt een knuffel van Ez aanraden![]()
Kraakt hij meteen je rug even
jou geboorte datum echt?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh da zou wel lekker zijn.
ik heb zo'n pees links onder in mn rug ben ik al 40 keer voor naar fysio geweest.
En doet heel erg zeer.
En dan zo ineens uit het niets BAM schiet het er weer in
is al behandeld met trigger point needles en weetikveelwatnnogmeer
het mag niet baten
omdat je dan bijna 10 jaar ouder bentquote:Op woensdag 28 september 2011 12:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
niet helemaal why ?
Ik heb gewoon een gammele gare rug en Ez kraakt hem af en toe voor me. Meestal heb ik er dan een week of 2 geen last meer vanquote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh da zou wel lekker zijn.
ik heb zo'n pees links onder in mn rug ben ik al 40 keer voor naar fysio geweest.
En doet heel erg zeer.
En dan zo ineens uit het niets BAM schiet het er weer in
is al behandeld met trigger point needles en weetikveelwatnnogmeer
het mag niet baten
Uhu. Afrit naar beneden, en je rijd zo rechtdoor het parkeerterrein op.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er vertrouwen in dat IK niet verdwaal?
Zal ik je maandag komen ophalenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Afrit naar beneden, en je rijd zo rechtdoor het parkeerterrein op.
nee?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Oceanview het volgende:
Zuid-oost is toch een ander woord voor de Bijlmer?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gigantische trek in een bal
Nee sorry ik vind de worst lekkerder dan de balquote:
En nu wil je natuurlijk dat iedereen gaat vragen wat je heb gegeten.quote:
ggg ik kan toch geen worst maken vangehaktbalquote:Op woensdag 28 september 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind de worst lekkerder dan de bal
Dus nu zie je zelf ook hoe hard je faalde?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef speedking het volgende:
[..]
ggg ik kan toch geen worst maken vangehaktbal
Ja dat zeg ik niet, anders had ik dat er wel meteen bij vermeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu wil je natuurlijk dat iedereen gaat vragen wat je heb gegeten.
Nou Patje, wat heb je gegeten?
Jij joekel.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef speedking het volgende:
hahahah de TT ik zie hem nu pas...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus nu zie je zelf ook hoe hard je faalde?
Dan moet ik daar mijn auto laten staan?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je maandag komen ophalen
lolquote:Op woensdag 28 september 2011 12:45 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat je dan bijna 10 jaar ouder bent
Is hij fysiotherapeut ?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gammele gare rug en Ez kraakt hem af en toe voor me. Meestal heb ik er dan een week of 2 geen last meer van
Ja, breng ik je ook weer naar je werkquote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet ik daar mijn auto laten staan?
okequote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Nee hou het maar op 6 dan
Nee, hij is een blonde God en kan hele stevige knuffels gevenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Is hij fysiotherapeut ?
Ok ik wil hem ook knuffelenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij is een blonde God en kan hele stevige knuffels geven
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ok ik wil hem ook knuffelen
Ohw man dit is echt ergquote:
moet je nu gaan voetballen het wordt dan alleen beterquote:Op woensdag 28 september 2011 12:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohw man dit is echt erg
Ik vergaaa van de pijn
Ga janken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef speedking het volgende:
meisjes die mij niet willen knuffelen
Heb je serieus gevraagd om knuffel?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef speedking het volgende:
meisjes die mij niet willen knuffelen
Je draagt toch een hoofddoek?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef coban het volgende:
Ze vroegen of ik lid van de studentenkerk wilde worden en of ik langs wilde komen en ik zei ja.
wahhahahaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef coban het volgende:
Ze vroegen of ik lid van de studentenkerk wilde worden en of ik langs wilde komen en ik zei ja.
Heldquote:
Binnenkort NK horlepiepen! Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik knuffel gaarne met monopoly hij is mijn knuffelbeer, daarna dansen wij samen de horlepiep.
Pas als ik een nieuwe tegenkom!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Huppel, gelieve uw sig te verwijderen!
gr gr Anita en de kits
En toch vragen ze je of je lid wil worden van de studentenkerk?quote:
Hier:quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ik een nieuwe tegenkom!
Yes, en ik denk er eigenlijk wel over naquote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch vragen ze je of je lid wil worden van de studentenkerk?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef coban het volgende:
[..]
Yes, en ik denk er eigenlijk wel over na
Nee, die vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier:
Vanaf nu is het elke dag verplicht voor vrouwen om zich naakt over straat te begeven. Mits lekker uiteraard.
Jij bent een jaloerse bok omdat jij geen knuffels krijgt, zeer terecht overigens daar jij een nare gebruiker bent.quote:
okequote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent een jaloerse bok omdat jij geen knuffels krijgt, zeer terecht overigens daar jij een nare gebruiker bent.
Hoeft niet. Wij zijn harde boys, wij communiceren telepatisch!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet leuk.
Als je geen geduld hebt ga je Ez maar stalken dat mijn sig weg moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |