De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
P_z is nog discutabel, Ronaldo is het voor zeker.
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.quote:
Dan meld je je ziek en ga je weer naar bed.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag.
buiten is engquote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag.
Stage, verplicht anders moet ik zelf stageplek zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan meld je je ziek en ga je weer naar bed.
ben je female?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
buiten is eng
Ik wil een knuffel
Kom maar halen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
buiten is eng
Ik wil een knuffel
appiequote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stage, verplicht anders moet ik zelf stageplek zoeken.
In het maisveld?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar buiten, ontmoet nieuwe mensen.
jammerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is geen non-profit organisatie.
Geld dat ook voor mij?quote:
Gemiddeld ziekenhuis is dat wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is geen non-profit organisatie.
Bijvoorbeeld.quote:
Dat klopt, maar ik heb mijn stageplek al alleen als ik niet kom opdagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gemiddeld ziekenhuis is dat wel.
[..]
Bijvoorbeeld.
kijk in mijn foboquote:
Ok pm je je adres even en echte naam ?quote:
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.quote:
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.
Als jij je nummer PM't, want dit gebouw kom je niet zomaar binnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kijk in mijn fobo
[..]
Ok pm je je adres even en echte naam ?
Ik wacht wel tot je klaar met werken dan. Meld me liever in Purm, daar verdwaal ik tenminste nietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
U mag zich melden in Amsterdam Z.O.
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.
Dit is ook moeilijk te missen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je klaar met werken dan. Meld me liever in Purm, daar verdwaal ik tenminste niet
lolquote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als jij je nummer PM't, want dit gebouw kom je niet zomaar binnen.
Nee in het algemeen op de kaarten enzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.
[..]
Dit is ook moeilijk te missen hoor.
Omdat melden in Amsterdam Noord weinig zin heeft aangezien hij in ZO zitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom Amsterdam ZO apart wordt vermeld.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver ik verga van de rugpijn
Dan kan ik je echt een knuffel van Ez aanradenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver ik verga van de rugpijn
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat melden in Amsterdam Noord weinig zin heeft aangezien hij in ZO zit
D0h !!
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee in het algemeen op de kaarten enzo.
Omdat het een stadsdeel is, denk ik. Bij andere grote steden is dat ook het geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee in het algemeen op de kaarten enzo.
Je hebt er vertrouwen in dat IK niet verdwaal?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan weet ze de plaats van bestemming alvast, verdere details kunnen vervolgens via PM/DM worden afgehandeld.
[..]
Dit is ook moeilijk te missen hoor.
Oh da zou wel lekker zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan ik je echt een knuffel van Ez aanraden![]()
Kraakt hij meteen je rug even
jou geboorte datum echt?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh da zou wel lekker zijn.
ik heb zo'n pees links onder in mn rug ben ik al 40 keer voor naar fysio geweest.
En doet heel erg zeer.
En dan zo ineens uit het niets BAM schiet het er weer in
is al behandeld met trigger point needles en weetikveelwatnnogmeer
het mag niet baten
omdat je dan bijna 10 jaar ouder bentquote:Op woensdag 28 september 2011 12:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
niet helemaal why ?
Ik heb gewoon een gammele gare rug en Ez kraakt hem af en toe voor me. Meestal heb ik er dan een week of 2 geen last meer vanquote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh da zou wel lekker zijn.
ik heb zo'n pees links onder in mn rug ben ik al 40 keer voor naar fysio geweest.
En doet heel erg zeer.
En dan zo ineens uit het niets BAM schiet het er weer in
is al behandeld met trigger point needles en weetikveelwatnnogmeer
het mag niet baten
Uhu. Afrit naar beneden, en je rijd zo rechtdoor het parkeerterrein op.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er vertrouwen in dat IK niet verdwaal?
Zal ik je maandag komen ophalenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Afrit naar beneden, en je rijd zo rechtdoor het parkeerterrein op.
nee?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Oceanview het volgende:
Zuid-oost is toch een ander woord voor de Bijlmer?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gigantische trek in een bal
Nee sorry ik vind de worst lekkerder dan de balquote:
En nu wil je natuurlijk dat iedereen gaat vragen wat je heb gegeten.quote:
ggg ik kan toch geen worst maken vangehaktbalquote:Op woensdag 28 september 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind de worst lekkerder dan de bal
Dus nu zie je zelf ook hoe hard je faalde?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef speedking het volgende:
[..]
ggg ik kan toch geen worst maken vangehaktbal
Ja dat zeg ik niet, anders had ik dat er wel meteen bij vermeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu wil je natuurlijk dat iedereen gaat vragen wat je heb gegeten.
Nou Patje, wat heb je gegeten?
Jij joekel.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef speedking het volgende:
hahahah de TT ik zie hem nu pas...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus nu zie je zelf ook hoe hard je faalde?
Dan moet ik daar mijn auto laten staan?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je maandag komen ophalen
lolquote:Op woensdag 28 september 2011 12:45 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat je dan bijna 10 jaar ouder bent
Is hij fysiotherapeut ?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gammele gare rug en Ez kraakt hem af en toe voor me. Meestal heb ik er dan een week of 2 geen last meer van
Ja, breng ik je ook weer naar je werkquote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet ik daar mijn auto laten staan?
okequote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Nee hou het maar op 6 dan
Nee, hij is een blonde God en kan hele stevige knuffels gevenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Is hij fysiotherapeut ?
Ok ik wil hem ook knuffelenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij is een blonde God en kan hele stevige knuffels geven
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ok ik wil hem ook knuffelen
Ohw man dit is echt ergquote:
moet je nu gaan voetballen het wordt dan alleen beterquote:Op woensdag 28 september 2011 12:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohw man dit is echt erg
Ik vergaaa van de pijn
Ga janken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef speedking het volgende:
meisjes die mij niet willen knuffelen
Heb je serieus gevraagd om knuffel?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef speedking het volgende:
meisjes die mij niet willen knuffelen
Je draagt toch een hoofddoek?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef coban het volgende:
Ze vroegen of ik lid van de studentenkerk wilde worden en of ik langs wilde komen en ik zei ja.
wahhahahaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef coban het volgende:
Ze vroegen of ik lid van de studentenkerk wilde worden en of ik langs wilde komen en ik zei ja.
Heldquote:
Binnenkort NK horlepiepen! Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik knuffel gaarne met monopoly hij is mijn knuffelbeer, daarna dansen wij samen de horlepiep.
Pas als ik een nieuwe tegenkom!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Huppel, gelieve uw sig te verwijderen!
gr gr Anita en de kits
En toch vragen ze je of je lid wil worden van de studentenkerk?quote:
Hier:quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ik een nieuwe tegenkom!
Yes, en ik denk er eigenlijk wel over naquote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch vragen ze je of je lid wil worden van de studentenkerk?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef coban het volgende:
[..]
Yes, en ik denk er eigenlijk wel over na
Nee, die vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier:
Vanaf nu is het elke dag verplicht voor vrouwen om zich naakt over straat te begeven. Mits lekker uiteraard.
Jij bent een jaloerse bok omdat jij geen knuffels krijgt, zeer terecht overigens daar jij een nare gebruiker bent.quote:
okequote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent een jaloerse bok omdat jij geen knuffels krijgt, zeer terecht overigens daar jij een nare gebruiker bent.
Hoeft niet. Wij zijn harde boys, wij communiceren telepatisch!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet leuk.
Als je geen geduld hebt ga je Ez maar stalken dat mijn sig weg moet
Als ik dat kind ooit tegenkom, geef ik het een doodschop.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoeft niet. Wij zijn harde boys, wij communiceren telepatisch!
Woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef Monopoly het volgende:
Patje, wat vind je van mijn wespentaille ?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik dat kind ooit tegenkom, geef ik het een doodschop.
Ja die ja.quote:
FAAL! FAAL! FAAL!quote:
Ja na 3 keer snap ik het wel, maar ben blij dat je het zelf wel grappig vindt.quote:
Ik ben zeer blij ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja na 3 keer snap ik het wel, maar ben blij dat je het zelf wel grappig vindt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef Monopoly het volgende:
Marc dutroux zou zichzelf pagga slaan bij het lezen van dezen topic.
Ik ken wel een paar goede technieken.quote:
Ik volg een schippersopleiding in Wladiwostok momenteel. Bedoeld voor zeelieden met een angst voor levertraanquote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef Patje1987 het volgende:
Mono waar was je nu dit weekend? Je zou me balsemen.
Geeft niet ik volg een cursus wichelroedes versieren voor gevorderden, nu met kurk bezig.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik volg een schippersopleiding in Wladiwostok momenteel. Bedoeld voor zeelieden met een angst voor levertraan
Ja woon je in omgeving groningen?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar goede technieken.
Nee ik woon in Brabantquote:Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja woon je in omgeving groningen?
quote:
Probeer op een orgasme op te wekkenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok dan laat maar ik ga wel huilen in een hoekje van de pijn![]()
Ik vind het heel naar voor je en dat meen ik serieus, maar waarom een emo.gif jegens Brabant?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok dan laat maar ik ga wel huilen in een hoekje van de pijn![]()
Neen dat werkt neit. Ik had vannacht oxazepam gebruikt voor de slapen door den pijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Probeer op een orgasme op te wekken
Een emo gif jegens den afstand.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar voor je en dat meen ik serieus, maar waarom een emo.gif jegens Brabant?
You must learn the ways of Tantraquote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neen dat werkt neit. Ik had vannacht oxazepam gebruikt voor de slapen door den pijn.
Dus dan kan je niet nouja jweetz
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
You must learn the ways of Tantra
Omdat Randstad.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar voor je en dat meen ik serieus, maar waarom een emo.gif jegens Brabant?
Als het om Brabant gaat wel ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een emo gif jegens den afstand.
Voel jij je altijd zo snel op je teentjes getrapt ?
Maar niet te beroerd om Brabant tijdelijk te verlaten om iemand te helpen uiteraard.quote:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar niet te beroerd om Brabant tijdelijk te verlaten om iemand te helpen uiteraard.
Bakkes houwe, verrekte mongol.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het om Brabant gaat wel ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Bakkes houwe, verrekte mongol.Bakkes gij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Maar dit telt niet, ik wil je het horen zeggen ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Witte wè gai kan...
Gegroet!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Goed broeders. Mijn schooldag zit erop. Ik ga naar mijn paleis toe.
Gegroet vrienden en vriendinnen en transgenders.
"Wanne kwats"quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dit telt niet, ik wil je het horen zeggen ja.
Doe je wel een helm op.quote:
Vakantiefoto hè?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Rezania wel hard getrolld vandaag.
Wil jij mijn rugpijn verhelpenquote:
Welkomquote:
Natuurlijk wil ik dat. Waar, en wanneer?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wil jij mijn rugpijn verhelpen? jij kon kraken zei huppel.
Brabants accentquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
"Wanne kwats"
Heb een ex in brabant
En ik ben een accenten virtuoos.
Groningen, vandaag nogquote:Op woensdag 28 september 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat. Waar, en wanneer?
Ik vind het bij jou nog wel meevallen, je accent.quote:
Ik onderdruk het wel als ik met niet Brabanders praat ja, behalve mijn zachte G daar kan ik niets aan doen. Met Brabanders praat ik wel anders hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou nog wel meevallen, je accent.
Oh ok, dan is het goedquote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik onderdruk het wel als ik met niet Brabanders praat ja, behalve mijn zachte G daar kan ik niets aan doen. Met Brabanders praat ik wel anders hoor
Damn, eind weg.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Groningen, vandaag nogik verga van de pijn.
Ben jij fysiotherapeut ?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik onderdruk het wel als ik met niet Brabanders praat ja, behalve mijn zachte G daar kan ik niets aan doen. Met Brabanders praat ik wel anders hoor
Kwatsenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oh vertelquote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn, eind weg.
Soms. Meerdere soorten therapeut zelfs.
Wellek? Waarom 2 keer?quote:
Nou, gewoon, het ligt eraan waar de hulp bij nodig is.quote:
Rugpijn...heule erge rugpijnquote:Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, gewoon, het ligt eraan waar de hulp bij nodig is.
Buitenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga naar buiten, tot vanavond.
Knuffels voor Mama Beer.![]()
Dan mag je komen knuffelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Rugpijn...heule erge rugpijn
Ik heb hier nog wel morfine liggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Rugpijn...heule erge rugpijn
oh waar woonde je nog maar?quote:
jonguh dat heb ik zelf ook welquote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel morfine liggen.
Wat voor pijn heb je dan als morfine niet helpt? Mja bij mijn vader helpt het ook niet zo goed eigenlijk maar die heeft al meer dan 8 operaties aan zijn rug gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh waar woonde je nog maar?
[..]
jonguh dat heb ik zelf ook wel
helpt niet
Waar woon ik nog maar?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh waar woonde je nog maar?
[..]
jonguh dat heb ik zelf ook wel
helpt niet
rugpijn en buikpijn enzoquote:Op woensdag 28 september 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat voor pijn heb je dan als morfine niet helpt? Mja bij mijn vader helpt het ook niet zo goed eigenlijk maar die heeft al meer dan 8 operaties aan zijn rug gehad.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar woon ik nog maar?
Momenteel zit ik in Amsterdam, ik woon zelf daar een kilometer of 20 boven.
Buhquote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]![]()
Ik woon in Groningen.
Ik zoek wel een therapeut
Ohh dat is niet leuk neequote:Op woensdag 28 september 2011 13:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
rugpijn en buikpijn enzo
diclofenac mag ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Buh
Anders had ik overigens ook nog wel wat Tramadol en Diclofenac voor je verborgen liggen.
Nee geen drugs.quote:
Zolang het verdooft boeit mij het niet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee geen drugs.
Voorgeschreven medicatie
junkie
doegiesquote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het verdooft boeit mij het niet waar het vandaan komt.
Bluh![]()
Ben weg ofzo
Heduquote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het verdooft boeit mij het niet waar het vandaan komt.
Bluh![]()
Ben weg ofzo
Mits je firefox gebruikt: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/epubreader/quote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Flippiee het volgende:
Mensen, ik heb een probleem. En jullie gaan mij helpen. Met wat voor een programma open je een .EPUB bestand? En wikipedia is niet mijn vriend.
Firefox is te downloaden (tochquote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je firefox gebruikt: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/epubreader/
Of: http://www.web-books.com/Web/EPUB.htmquote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je firefox gebruikt: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/epubreader/
Met Calibre http://calibre-ebook.com/quote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Flippiee het volgende:
Mensen, ik heb een probleem. En jullie gaan mij helpen. Met wat voor een programma open je een .EPUB bestand? En wikipedia is niet mijn vriend.
Of je download Digital Editions bij Adobe: http://www.adobe.com/nl/products/digitaleditions/quote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Firefox is te downloaden (toch). Dus doe ik dat. Dankje
E-books.quote:
Papieren boekenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja wat is er mis mee
PDF is ook een ebookquote:Op woensdag 28 september 2011 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Papieren boeken
En anders PDF
Weet ik.quote:
Dat hoor ik ook graag.quote:
Gewoon op je mobiele telefoonquote:Op woensdag 28 september 2011 14:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
PDF is ook een ebook
papieren boeken zijn soms zwaar en die kan ik dan niet lang vasthouden
dus ereaders
is niksquote:Op woensdag 28 september 2011 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon op je mobiele telefoon
Geen last van.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
is niks
klein beeldscherm geeft licht etc
Ik doe het voor E-ink technology
Ik zit binnen gevangenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Met zulks een mooi weer nog klagen.
Eens ja dit is heerlijk weer, maar ben ook heel de zomervakantie weggeweest en alleen maar lekker weer gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij hebt het klagen over de Nederlandse zomer gemistquote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens ja dit is heerlijk weer, maar ben ook heel de zomervakantie weggeweest en alleen maar lekker weer gehad
Inderdaad. Straks weer lekker het zonnetje in.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je denkt het welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
Ook al ken je me niet eens
Je weet niet wie ik ben
Toch zeg je racist
Maar als ik een Turk of Marokaan zie
Vraag ik toch ook niet
Ben jij soms terrorist?
Een beetje wel ja, gelukkig welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij hebt het klagen over de Nederlandse zomer gemist
Gevangenquote:
Ik maar 2 weken, maar dat maakte 6 weken regen wel gelijk goedquote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens ja dit is heerlijk weer, maar ben ook heel de zomervakantie weggeweest en alleen maar lekker weer gehad
Zonnebrilletje erbij, ijsje in je ene hand, cocktail ehh bier in je andere hand.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks weer lekker het zonnetje in.
Ergens tussen 12 en 6 komt onze monteur bij u langs.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GevangenIk zit binnen tot 6.
[..]
Ik maar 2 weken, maar dat maakte 6 weken regen wel gelijk goed
[..]
Zonnebrilletje erbij, ijsje in je ene hand, cocktail ehh bier in je andere hand.
Fijnquote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens tussen 12 en 6 komt onze monteur bij u langs.
Thuisblijven dus
Ja, 23 graden met weinig wind. Mooi visweer dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
Zaterdag wordt het ook wel aardig weer volgens mij hè.
Jeh.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
Zaterdag wordt het ook wel aardig weer volgens mij hè.
Yeah dan komt er weer zo'n standaard ik-ben-een-vissende-nerd-foto op FBquote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, 23 graden met weinig wind. Mooi visweer dus.
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah dan komt er weer zo'n standaard ik-ben-een-vissende-nerd-foto op FB
Liefdequote:
quote:
Verstandige keuze.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil ook heel graag vissen.
Ja, nu nog iemand vinden die met hem gaat vissenquote:
Het is volgens mij niet zo populair onder de huidige jeugd ook nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, nu nog iemand vinden die met hem gaat vissen
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet zo populair onder de huidige jeugd ook nee.
En dat terwijl het zo tof is om te doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet zo populair onder de huidige jeugd ook nee.
Jij gaat toch met hem vissen een keer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo tof is om te doen.
Uhu.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat toch met hem vissen een keer?
Ga dan postduiven kweken.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef coban het volgende:
Ik voel mij een oermensholbewoner zonder mobiel.
Ik ga rooksignalen aanmaken.
TamTam werkt ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef coban het volgende:
Wel snel?quote:
Wat is er nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef coban het volgende:
quote:Als je nog weet dat Twix eerst Raider heette,
met moeders lepel groot bent geworden,
fietsen nog zonder helm deed,
dat je een draai om je oren kreeg als je stout was geweest,
televisie nog bestond uit, BRT1 en BRT2, Nederland 1, 2 en 3,
... ... ... ... ... cassettebandjes met potloden vooruit gespoeld hebt,
zondags de winkels dicht waren,
en je niet gevraagd werd tijdens het bellen “waar ben je?” omdat je geen mobieltje had,
de ganse dag op straat speelde en tegen donker thuis moest zijn,
de disco open was van 18u tot middernacht,
in een auto hebt gezeten zonder gordels achteraan en zonder airbags,
je een 45 of 33 toeren plaat op je platen speler legde,
het verschil tussen VHS, video2000 en betamax kende,
om een groot brood gesneden voor 20 frank ging kopen,
je in de buurt van het telefoontoestel moest blijven omdat de hoorn er nog aan vast hing met kabel,
de 100 toen 900 was,
je geen 03 moest voordraaien voor lokaal bellen,
als commodore 64 je wat zegt,
je nog een filmrolletje in je fototoestel moest steken,
een bromfiets nog met trappers was,
je verwarming thuis nog met kolen of mazout was,
je met een walkman rondliep,
zet dit dan op je Wall om te bewijzen dat je ondanks alles het overleefd hebt... :-)
Moet ik snel aan een hengel voor hem zien te komen.quote:
Jij kan dat!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik snel aan een hengel voor hem zien te komen.
Sowieso hopen we eropquote:Op woensdag 28 september 2011 14:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ooit een ban krijg?
As ifquote:Op woensdag 28 september 2011 14:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelul, ik ben een van je favoriete users.
Leer Nederlandsquote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zien dat jouw tieten in je UI?
In het ergste geval wordt je een soort tong80. Schijtirritant, iedereen haat je maar je wordt getolereerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ooit een ban krijg?
wordt je?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt je een soort tong80. Schijtirritant, iedereen haat je maar je wordt getolereerd.
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt je een soort tong80. Schijtirritant, iedereen haat je maar je wordt getolereerd.
je geeft hem goede hoop.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
RECLAMEquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[Centraal] Kleine Klachten Topic #6
Wordt dan eerst consequent met het gebruik van je emoticon onder je post.quote:
Ik ben bang dat dit al het geval isquote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga jij hem ff tips geven hoe die nog irritanter moet wordenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt dan eerst consequent met het gebruik van je emoticon onder je post.
stop.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt dan eerst consequent met het gebruik van je emoticon onder je post.
Die zijn helaas banwaardigquote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Tja je kan hem ook andere tips geven maar die worden ook niet getolereerd
Nee, hoe hij een 2e tong80 moet worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij hem ff tips geven hoe die nog irritanter moet worden
Hammertime.quote:
Niets mis met het drinken van kraanwater. Dat het bij voorkeur een liter of 6 binnen een uur is laten we dan buiten beschouwing.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Tja je kan hem ook andere tips geven maar die worden ook niet getolereerd
Arme tong80.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, hoe hij een 2e tong80 moet worden.
Wanneer hij begint met het openen van kuttopics in alle subfora krijgt hij heus wel een halt toegeroepen.
[..]
Hammertime.
Een passender vergelijking is haast niet te verzinnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme tong80.
Dat is net zoiets als Deborah die Madonna als grote voorbeeld heeft
Dank dank. meer adoratie voor mij aubquote:Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een passender vergelijking is haast niet te verzinnen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank dank. meer adoratie voor mij aub
Die van mij moet ik die pootjes aandraaien die zitten een beetje losquote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Of je sloopt even bijna je Ray Ban P zonnebril
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Of je sloopt even bijna je Ray Ban P zonnebril
Dat was bij mij ook de oplossing.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die van mij moet ik die pootjes aandraaien die zitten een beetje los
Ding uit mijn klauwen laten flikkeren, waarna een pootje wat los zat.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
Compleet nutteloos. Ik verveel me, vermaak me!![]()
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Alles weer recht, vast en mijn glazen zijn ook weer schoon. Scheelt weer een nieuwe bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |