Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
quote:Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
ik dus ook!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef mash_ het volgende:
Ik kijk helemaal niet uit naar de postbodeGa hem morgen ochtend zelf gewoon ophalen bij de game mania
free record shopquote:
Dan moet je op het goede moment op tackel klikkenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef Rahl het volgende:
Je krijgt online wel reteveel penalties tegen door die nieuwe staande tackles. Net 4 in 1 wedstrijd
Wij verdienen toch bakken met geldquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef druide het volgende:
Bij de winkels die jullie opnoemen kost hij 60 euro. Beetje zonde van je geld.
ik lever 2 games in dus 35 ¤quote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef druide het volgende:
Ik werk 40 uur in de week. Dan kan het me echt niks schelen of ik het spel nou voor 40 50 of 60 euro hebquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef druide het volgende:
Dat zou wel vies zijn van ea, eerst allemaal zeggen dat het komt door de pre order en dan toch niet, niet dat het mij veel uitmaakt maar toch.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Lees net dat iedereen die het spel nieuw koopt deze gold packs krijgt! Het is gewoon een marketing truuk.
Geloof er weinig van dat ze iedereen 12 gold packs gratis gaan geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Lees net dat iedereen die het spel nieuw koopt deze gold packs krijgt! Het is gewoon een marketing truuk.
Bron ?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Bij de mijne niet:quote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Santello het volgende:
bij bol.com staat nog steeds ''wordt verwerkt''
1 wedstrijdquote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb een mini gold pack gekregen vanochtend. Daar zat in een training met +15 pace. Is dit eenmalig (dus voor één wedstrijd) of blijft die speler dan altijd +15 pace houden?
Een verbeteringquote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik lees dat als nu een speler geblesseerd raakt dat je moet wisselen
Weet niet of dit bij FUT een verbetering is, aangezien je van die klootviolen hebt die gaan schoppen als ze niet kunnen winnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een verbetering.
Maar worden spelers dan ook minder vaak geblesseerd?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Geblesseerd raken na een fluitsignaal moet iig niet erin zitten, in de wedstrijd zelf is het al een stuk moeilijker. Wel ontzettend kut, maar ook realistisch.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef LinQ het volgende:
[..]
Weet niet of dit bij FUT een verbetering is, aangezien je van die klootviolen hebt die gaan schoppen als ze niet kunnen winnen.
Dat vind ik zo irri, na elke fluit zo snel mogelijk mijn spelers tackelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geblesseerd raken na een fluitsignaal moet iig niet erin zitten, in de wedstrijd zelf is het al een stuk moeilijker. Wel ontzettend kut, maar ook realistisch.
quote:
Dat heeft ook nadelen he: je koopkracht daalt...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Doublepain het volgende:
Dus nu gaan eindelijk alle prijzen stijgen?
Kan niet wachten
Ik geloof er ook helemaal niks van. ea geeft geen gratis dingen weg zonder er zelf beter van te wordenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn.
Niet die van mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heeft ook nadelen he: je koopkracht daalt...
Zo maken ze nog meer mensen verslaafd aan FUT, en dat levert ze op de lange termijn meer op.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niks van. ea geeft geen gratis dingen weg zonder er zelf beter van te worden
90% van de Fifa-spelers slaapt/zit op school/zit voor de brievenbus/is aan het rukken.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, ik krijg niets meer verkocht en mn prijzen zijn toch zeker goed
Bij mij misschien ook, op wehkamp.nl stond vanmorgen dat hij is verzonden maar weet niet op welk tijdstip ze die status hebben veranderd, vanochtend of gisteravondquote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Fenomeno het volgende:
Bij mij ligt ie ook thuis op de mat al
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Fenomeno het volgende:
Bij mij ligt ie ook thuis op de mat al
Geen excuus vind ik zoquote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
90% van de Fifa-spelers slaapt/zit op school/zit voor de brievenbus/is aan het rukken.
Web-only periode zal voorbij zijn dan...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heey...mijn bidtokens lopen nu maar weer eens per uur op
Ooh hij zei net dat ik 59 min moest wachten, maar heb m er nu toch bij en nu is het weer 10 minquote:Op woensdag 28 september 2011 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Web-only periode zal voorbij zijn dan...
Geen waardeloze free gifts meerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Web-only periode zal voorbij zijn dan...
Ik heb er 24 en hij geeft bij mij aan: next in 23 hours and 59 minutesquote:Op woensdag 28 september 2011 14:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heey...mijn bidtokens lopen nu maar weer eens per uur op
Mijn club value: 1.7 miljoen. De nummer 1 heeft 85 miljoen al. Die moet gewoon geen seks gehad hebben de afgelopen 8 dagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb er nog 66 dus hij doet niks.
Twee mensen nu met top squad van 190 al.
Dat hebben de meeste fokkers hier ook nietquote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn club value: 1.7 miljoen. De nummer 1 heeft 85 miljoen al. Die moet gewoon geen seks gehad hebben de afgelopen 8 dagen.
Ze hebben mij goed geholpen. Ik heb nu met die coins stuk of 18 contracts gekocht voor rond de 400. Dus hopen dat het gaande weg stijgt naar de 1000. Dan kan ik er 10K winst op maken.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen waardeloze free gifts meer
Mijne 902K.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn club value: 1.7 miljoen. De nummer 1 heeft 85 miljoen al. Die moet gewoon geen seks gehad hebben de afgelopen 8 dagen.
Dat is waar inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste fokkers hier ook niet
Seks gehad of een club value van 85 miljoen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste fokkers hier ook niet
Alle2 nietquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef LinQ het volgende:
[..]
Seks gehad of een club value van 85 miljoen?
Mijn club is 2,7 mil waard
nummer 2, 3, 4 en 5 hebben geen EA logo en toch van 61m tot 78 Mquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef DutchSL het volgende:
Die hoge club values zijn vaak van EA medewerkers, kun je ook zien als er zo'n EA logo achter de naam staat.
Ja ik zag het idd. Dacht wat is dat rode nou. Maar erg handig idd. Aan de andere kant de truc dat je dan iemand leeg speelt en dan dezelfde speler aankoopt met meer contracten werkt dan niet echt.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Toefjes het volgende:
Handige toevoeging trouwens dat je gelijk ziet in de tradepile dat spelers 0 contracten hebben
En terecht. Dat soort grapjes zijn triest.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja ik zag het idd. Dacht wat is dat rode nou. Maar erg handig idd. Aan de andere kant de truc dat je dan iemand leeg speelt en dan dezelfde speler aankoopt met meer contracten werkt dan niet echt.
Waarom is dat triest? Het is een goede manier om geld te besparen. Degene die niet opletten, of het niet uit maakt dat ze geen contract hebben maken toch zelf de keuze om die speler alsnog te kopenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En terecht. Dat soort grapjes zijn triest.
Maar nu zul je zien dat mensen ze leegspelen tot 1 contract. Zelfde verhaal.
Je hoopt erop dat mensen zo'n fout maken, dat is triest. Dus terecht dat daar nu een waarschuwing aan verbonden is.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Waarom is dat triest? Het is een goede manier om geld te besparen. Degene die niet opletten, of het niet uit maakt dat ze geen contract hebben maken toch zelf de keuze om die speler alsnog te kopen
Dan volgt de rest vanzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef Zandman030 het volgende:
E-plaza verkoopt nu in de winkel.
Ik hoop niet dat ze een fout maken. Ik zie het niet als een fout maken als je ze zonder contract koopt. Kan een bewuste keuze zijn. Daarbij kan die gene zelf eerst zo slim zijn om te kijken of het contract is verlopen of niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hoopt erop dat mensen zo'n fout maken, dat is triest. Dus terecht dat daar nu een waarschuwing aan verbonden is.
Beetje hetzelfde als mensen met dubbele account die hun eigen spelers in één keer met 10.000 overbieden in de hoop dat de ander per ongeluk op bieden drukt en 10.000 teveel betaalt.
Waar? Ook in het hoge Noorden?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef Zandman030 het volgende:
E-plaza verkoopt nu in de winkel.
Weet niet, hier in nieuwegein heeft een vriend van mij hem net gekocht. Hoor amsterdam enzo ook al in de verkoop.quote:
Het is dat ik m in de pre-order heb gezet, anders had ik hem even gehaald in nieuwegeinquote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Weet niet, hier in nieuwegein heeft een vriend van mij hem net gekocht. Hoor amsterdam enzo ook al in de verkoop.
In de ochtend en in de middag is de markt vaak vrij dood omdat het merendeel toch Europeanen zijn die FUT spelen en die zitten op school of werken. Tegen de avond is het aanbod vaak een stuk beter.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Er is al een aantal uur geen 4231 Roberto Carlos te vinden.
Moet nog Honda, Carlos, Lombaerts en eventueel Welliton CF (of als spits kopen, heb een ST > CF kaartje). Moet ook nog de beste keeper, maar dat vind ik minder belangrijk.
Niet alleen naar chemistry van team kijken. Fer bijvoorbeeld heeft echt een formatiekaart nodig, want hij heeft individuele chem van 6. Individuele chem van 8/9 is goed. 7 is al wat twijfelachtiger, maar lager dan dat en je levert kwaliteit in.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fgHiSSA4bbw7A
Mijn eerste elftal. Staat nog het 1 en ander op de tradepile, hoop dat ik daarmee Viergever kan vervangen voor Marcello (en misschien de Vrij voor Derijck), En Fer en Wernbloom krijgen nog een 4-3-2-1 kaartje, om de 100% chemistry te bereiken. Geen misselijk elftal om mee te beginnen
Edit: Wernbloom en Fer omdraaien geeft al 100% chemistry
Dilemma... nu kopen voor 60 euro of morgen voor 44.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef mash_ het volgende:
Game Mania Nederland Beste Game Mania fans,
FIFA 12 is nu verkrijgbaar bij Game Mania! :-)
Veel spelplezier!!
Groeten,
Game Mania
Volgens mij geldt de teamchemistry uiteindelijk alleen op het veld.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet alleen naar chemistry van team kijken. Fer bijvoorbeeld heeft echt een formatiekaart nodig, want hij heeft individuele chem van 6. Individuele chem van 8/9 is goed. 7 is al wat twijfelachtiger, maar lager dan dat en je levert kwaliteit in.
Verder leuk team trouwens.Persoonlijk zou ik nog naar Altidore kijken in 4-3-3. Hij is sterk en kan goed koppen volgens z'n stats.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij geldt de teamchemistry uiteindelijk alleen op het veld.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Zandman030 het volgende:
http://img268.imageshack.us/img268/2088/fotowuh.jpg (copy/paste deze link)
Dank voor de aanmerkingen, Altidore nog niet gezien in een formatie die op die van mij lijkt. Ik hou mn ogen wel open, check regelmatig de 4-3-3 markt om nog vervangingen te doen. Alleen die formation kaartjes zijn vreselijk duur helaas. Altidore gaat wel weer een baas worden trouwensquote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet alleen naar chemistry van team kijken. Fer bijvoorbeeld heeft echt een formatiekaart nodig, want hij heeft individuele chem van 6. Individuele chem van 8/9 is goed. 7 is al wat twijfelachtiger, maar lager dan dat en je levert kwaliteit in.
Verder leuk team trouwens.Persoonlijk zou ik nog naar Altidore kijken in 4-3-3. Hij is sterk en kan goed koppen volgens z'n stats.
Hehe, speel zelf ook 4-3-3 en wil misschien ook nog Altidore halen, hopelijk bieden we niet tegen elkaar op straks.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank voor de aanmerkingen, Altidore nog niet gezien in een formatie die op die van mij lijkt. Ik hou mn ogen wel open, check regelmatig de 4-3-3 markt om nog vervangingen te doen. Alleen die formation kaartjes zijn vreselijk duur helaas. Altidore gaat wel weer een baas worden trouwensMaar goed, voor alle verbeteringen zal ik gewoon wedstrijden ook moeten gaan spelen, je moet nog wat te wensen overhouden
Leuk team, laat ook even weten of 3-5-2 beetje goed speelt in Fifa 12. Persoonlijk denk ik dat de formaties met spelers aan de flanken het best gaan werken, maar misschien is 3-5-2 wel een goede middenweg met terugkomende middenvelders op de flank, en een hard blok in het midden.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef MeneerBob het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dhhYVV1Dba0Pu
Haha morgenavond zal je het wetenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leuk team, laat ook even weten of 3-5-2 beetje goed speelt in Fifa 12. Persoonlijk denk ik dat de formaties met spelers aan de flanken het best gaan werken, maar misschien is 3-5-2 wel een goede middenweg met terugkomende middenvelders op de flank, en een hard blok in het midden.
Waarom maak je 't via Generations?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:52 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Haha morgenavond zal je het weten. Wil voorin eigenlijk een iets snellere spits, maar flores is mij voorgaande jaren zéér goed bevallen voor zijn niveau.
Nja, je hebt in ieder geval de goede competitie gekozen voor een goedkoop en kwalitatief sterk eerste team. In Fifa 11 had ik ook Italiaans team in het begin, gaat best makkelijk om die allemaal in de 80+ te krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:52 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Haha morgenavond zal je het weten. Wil voorin eigenlijk een iets snellere spits, maar flores is mij voorgaande jaren zéér goed bevallen voor zijn niveau.
Zie het nu ook inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom maak je 't via Generations?
Na Amateur en semi-pro is Legendary het makkelijkst vind ikquote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef StijnDa het volgende:
De demo maar eens op legendary geknald ipv professional. 1-0 gewonnen 1e wedstrijd
Goed elftal om mee te beginnen. Zou Nelom wel vervangen, is volgens mij alleen een renpaard met weinig toegevoegde waarde aan zn stats te zien. Weet nog niet natuurlijk wat de waarde van pace in de nieuwe fifa is t.o.v. de oude fifaquote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nja, je hebt in ieder geval de goede competitie gekozen voor een goedkoop en kwalitatief sterk eerste team. In Fifa 11 had ik ook Italiaans team in het begin, gaat best makkelijk om die allemaal in de 80+ te krijgen.
Weet niet of ik die van mij al had gepost:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bJda5qkgbbw8J
Klopt, ben nog op zoek naar Tiendalli maar staan niet zoveel van op de trade, helaas.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed elftal om mee te beginnen. Zou Nelom wel vervangen, is volgens mij alleen een renpaard met weinig toegevoegde waarde aan zn stats te zien. Weet nog niet natuurlijk wat de waarde van pace in de nieuwe fifa is t.o.v. de oude fifa
Klopt, zeker niet in 4-3-3. Haha, moeten maar even afspraken maken over tegen elkaar opbieden. Ik heb nachtdiensten, dus ik sla mn slag vannacht welquote:Op woensdag 28 september 2011 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, ben nog op zoek naar Tiendalli maar staan niet zoveel van op de trade, helaas.
Nja, er staan er een hoop voor 2k+ op en dat ga ik er sowieso niet aan uitgeven.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet in 4-3-3. Haha, moeten maar even afspraken maken over tegen elkaar opbieden. Ik heb nachtdiensten, dus ik sla mn slag vannacht wel
Jij hebt 'm?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:10 schreef druide het volgende:
Dilemma opgelost, de Mediamarkt verkoopt hem ook al.
Ik heb wel nog een dilemma. Kopen bij de media markt voor 44 euro of morgen bij de GM met pre order actie voor 60 euro. Kan net zo goed geld wat ik bespaar aan pakjes uitgevenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:10 schreef druide het volgende:
Verkopen alle Media Markten FIFA 12 nu al?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:10 schreef druide het volgende:
Zodadelijk.quote:
Crosspost.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Verkopen alle Media Markten FIFA 12 nu al?
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alle vestigingen geloof ik. Bel anders gewoon even. Ik ben meer benieuwd of het gerucht klopt dat je die goldpacks gewoon erbij krijgt.
Top! Meld even of je die packs erbij krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:14 schreef druide het volgende:
[..]
Zodadelijk.
Welke MM's hem verkopen en voor welke prijs weet ik niet, maar het wordt door verschillende mensen op twitter enzo gemeld.
Linkt League 1 bijvoorbeeld met League 2?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef laucas het volgende:
Nelom is een prima back hoor, de Bronze kon ook al erg goed koppen. Eredivisie bronze's is dit jaar niet veel soeps. Gisteren even lopen kijken bij de lagere Engelse divisies, man wat een team kan ik daar bouwen zeg
Stats zijn sowieso warrig dit jaar. Als ik kijk naar de pace van sommige spelers, echt vreemd.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Tim86 het volgende:
Als ik zo het nieuwe spelsysteem zie moet je verdediger vooral kunnen koppen en snel zijn en dat zijn net de 2 dingen waar Nelom wel aan voldoet haha. Snap niet echt wat ze met Nelom, Buttner en Tiendalli hebben uitgespookt..net alsof ze die alledrie maar blind een paceboost hebben gegeven om het aanbod in LB's in de Eredivisie wat beter te maken
neequote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linkt League 1 bijvoorbeeld met League 2?
Neequote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linkt League 1 bijvoorbeeld met League 2?
Dat is veel te makkelijk...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat linken vind ik sowieso wat kortzichtig gedaan. Ze hadden ook op taal bijvoorbeeld moeten linken. En Nederlanders linken dan bijna met iedereen.
Zorgt wel voor meer variatie in teams. En niet alleen: Beste Eredivisie-team, Beste PL team, Beste Portugese team, etc.quote:
Klopt, maar daarom werden vorig jaar die hybrids zo populair. Meeste mensen maakten er een uitdaging van op die manier door met minimaal 3 leagues en meerdere nationaliteiten enzo te gaan werken.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zorgt wel voor meer variatie in teams. En niet alleen: Beste Eredivisie-team, Beste PL team, Beste Portugese team, etc.
Ehhhmm wat zijn hybrids?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom werden vorig jaar die hybrids zo populair. Meeste mensen maakten er een uitdaging van op die manier door met minimaal 3 leagues en meerdere nationaliteiten enzo te gaan werken.
Dat vind ik het leukstquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom werden vorig jaar die hybrids zo populair. Meeste mensen maakten er een uitdaging van op die manier door met minimaal 3 leagues en meerdere nationaliteiten enzo te gaan werken.
Ach daar had ik wel genoeg kaartjes voor later in het spelquote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Same.
Enige nadeel is dat wanneer je met een blessure zit je gelijk in de problemen komt
Ow, op die manier, dus zeg maar Kaka, zodat je brazilianen kon combineren met Liga BBVA?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mixen van nationaliteiten & leaguesEn toch goede chemistry krijgen
Oké.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef laucas het volgende:
@Lindgren
Nee maar de meeste spelers die op mijn lijstje staan zijn Engels met een enkele uitzondering dus heel veel hoef ik niet te puzzelen.
Ook weer waar, ook weer waar. Het is alleen jammer dat sommige dingen, die normaliter goed zouden werken in FUT niet kunnen. Met de Eredivisie heb je bijvoorbeeld de duidelijke link met Scandinavië en België, maar dat komt er niet uit in FUT als het niet in het echt al gebeurd is. Daarom is het wat statisch, het is toewerken naar een bepaalde "beste" mogelijkheid. In plaats van een soort proces met verschillende opties.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jeps.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, op die manier, dus zeg maar Kaka, zodat je brazilianen kon combineren met Liga BBVA?
Of hele linkerflank Duits en rechterflank Spaans en dan Khedira en Ozil om te mixen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, op die manier, dus zeg maar Kaka, zodat je brazilianen kon combineren met Liga BBVA?
Klopt ja, zoiets zou wel echt tof zijn. Mooi Ajax elftal ookquote:Op woensdag 28 september 2011 16:31 schreef Toefjes het volgende:
Ook jammer dat het verleden van spelers niet meegenomen kan worden. Zo kun je een vreselijk geil ex-excelsior elftal maken
Hij is officieel nog niet uit toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Je kan hem niet meer pre-orderen nu lijkt me..het heet niet voor niets PRE-order
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:40 schreef Wrijfhout het volgende:
Ook binnen, besteld bij bart smit een paar dagen terug. Alleen een fout in de verzending, d'r zit een apart kaartje bij waar die ultimate team code opstaat. Voelde alleen wat dik aan, zat er nog een 2e kaartje onder die er zo'n beetje vacuüm aan vast gezogen zat. 3 minuten bezig geweest dat ding los te krijgen.
Vraag me alleen af of ze alle 2 werken, of dat er 1 bij die cd hoort.
Ik had vorig jaar een voormalig-Joegoslavië team gebouwd met Slovenen, Kroaten, Bosniërs, Serviërs, Montegrijnen en Macedoniërs verspreidt over alle competities, en toch chemistry van 100.quote:
Dito.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef Tim86 het volgende:
De autist in mij kan alleen niet tegen dode links en dat maakt het bouwen van hybrids al een stuk lastiger
\Welke winkel?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef GuRBuH het volgende:
Heb m in mn PS3 zittenIn de winkel gehaald, en toch 6x2 goldpacks
Zo las ik het op andere sites ook. 1 pack voor een halfjaar. Volgens mij is het alleen bij niet-Nederlandse stores anders.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke wtf is dit. Ik heb zojuist mijn code van de 2 gold packs per maand geactiveert en nu staat er dat ik per maand 1 gold pack krijg gedurende 6 maanden.
Heeft iemand anders dit ook?
Namen willen we horen.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef GuRBuH het volgende:
Dat is dan heel vreemd want op het kaartje waar dus de code op staat, staat gewoon dat ik er twee per maand zou moeten krijgen met deze code. Wtfquote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo las ik het op andere sites ook. 1 pack voor een halfjaar. Volgens mij is het alleen bij niet-Nederlandse stores anders.
Test jij eens of je er wel 2 per maand krijgt voor me.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef GuRBuH het volgende:
Daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef Tim86 het volgende:
De autist in mij kan alleen niet tegen dode links en dat maakt het bouwen van hybrids al een stuk lastiger
E-plaza.quote:
Ga ik doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Test jij eens of je er wel 2 per maand krijgt voor me.
Kut die hebben we hier nietquote:Op woensdag 28 september 2011 16:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
E-plaza.
[..]
Ga ik doen.
Ik zit nu in UTLooking good. Je kunt ook spelen tegen het TOTW xD
Wtf nog steeds niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:52 schreef zerokil het volgende:
Wtf ik kan niet meer op de web app inloggen terwijl mijn Console al 10 minuten uit staat.
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
E-plaza.
[..]
Ga ik doen.
Ik zit nu in UTLooking good. Je kunt ook spelen tegen het TOTW xD
Hoe voer je die code in? Mét streepjes ofwa?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Test jij eens of je er wel 2 per maand krijgt voor me.
Bij redeem voucher moet je hem invoeren. Redeem code is niet de goeie want daar gaf hij bij mij zonder en met streepjes aan dat de code niet klopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe voer je die code in? Mét streepjes ofwa?
Oh lol ja nu zie ik m. Bij mij staat er ook 1 pack per maand. Op mn papiertje staat 2.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Bij redeem voucher moet je hem invoeren. Redeem code is niet de goeie want daar gaf hij bij mij zonder en met streepjes aan dat de code niet klopt.
Ja same here. We zijn genaait!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh lol ja nu zie ik m. Bij mij staat er ook 1 pack per maand. Op mn papiertje staat 2.
Had je moeten pre-orderenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja same here. We zijn genaait!
Het is een pre-order. Drie weken geleden heb ik 'm ge-preordered. En er staat dus gewoon op het kaartje met de code dat je 2x per maand een gold pack zou moeten krijgen gedurende 6 maanden. Gaar.quote:
Voor welke prijs verkocht? Ik heb er een week over gedaan om mijn 4-5-1 voor 500c BIN te verkopenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef laucas het volgende:
Iemand heeft alle Uchebo's opgekocht en daarvan 5 teams gefinancierd
Dan heb je wel een poot om op te staan..ik zou even contact opnemen met ze.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:09 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het is een pre-order. Drie weken geleden heb ik 'm ge-preordered. En er staat dus gewoon op het kaartje met decode dat je 2x per maand een gold pack zou moeten krijgen gedurende 6 maanden. Gaar.
Tussen de 1.500 en 2.500quote:Op woensdag 28 september 2011 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor welke prijs verkocht? Ik heb er een week over gedaan om mijn 4-5-1 voor 500c BIN te verkopen
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou gewoon een typo kunnen zijn..
Lig er nu uit btw, midden in de transactie van een goldpack
[..]
Het is een pre-order. Drie weken geleden heb ik 'm ge-preordered. En er staat dus gewoon op het kaartje met de code dat je 2x per maand een gold pack zou moeten krijgen gedurende 6 maanden. Gaar.
4-3-3 all the way!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:59 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde net in 4-1-2-1-2 in de demo, wat een bazenformatie is het toch ookZo standaard helaas. En duur...
Wat is gratis als hij 15 euro duurder is?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef TakAFCA het volgende:
Weet niet of het hier is gemeld maar bij Bartsmit gratis goldpacks ook zonder te pre-orderen!
Dat ja...quote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is gratis als hij 15 euro duurder is?
Kun je bijna beter die gold packs los erbij kopen...quote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is gratis als hij 15 euro duurder is?
Hoe zie je dat online?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef rutgertjuhh het volgende:
Huh, op mijn kaartje staat 2 per maand, maar online zegt hij slechts 1 per maand?
Ik heb dr ontdektquote:
In de PSStore zegt hij bij het invullen van de voucher aan de zeikant dat het recht geeft op 1 pakje per maand voor 6 maandenquote:
Jammer dat er geen knappe fitnesscoach als shiny isquote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dr ontdektEventjes wat strijken en opruimen en 44 nieuwe posts. Volgens mij gaan de fifa topics als 1 van de snelste topics er doorheen nu op fok
Ik had een knap wijf met Head +5%.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jammer dat er geen knappe fitnesscoach als shiny is
Nope.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet rijst(bal)??
Die zal wel veel waard zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste ingame pack: 4-3-3 RW Hulk en 4-2-3-1 manager card.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had een knap wijf met Head +5%.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Daarnaast vroeg een groepje mocros of ze bij mij fifa 12 konden spelen toen ik naar huis liep en de achterkant liep te lezen
Alle kassa's stonden vol met rijen mensen die Fifa 11 wouden kopen bij de MM
Daarnaast vroeg een groepje mocros of ze bij mij fifa 12 konden spelen toen ik naar huis liep en de achterkant liep te lezen
Verkeerde topic!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit zelfs geen boekje meer bij een online pass,fifa street 3 advertentie en garantie dingen
Vroegahhh zat er altijd een hele bijbel aan boekwerk bij en een kekke lompe kartonnen doos. Goede oude tijdquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit zelfs geen boekje meer bij een online pass,fifa street 3 advertentie en garantie dingen
Fifa in huis hebben en niet meteen gaan spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon oud.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroegahhh zat er altijd een hele bijbel aan boekwerk bij en een kekke lompe kartonnen doos. Goede oude tijd
Spel is morgen toch ook pas officieel uit? Die grote winkels houden keurig die dag aan lijkt mequote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kom ik net thuis, geen FIFA in mn brievenbus. Nondeju, heaumeau's bij Bol.com.
Wordt nu echt overal verkochtquote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spel is morgen toch ook pas officieel uit? Die grote winkels houden keurig die dag aan lijkt me
Ik krijg hem zelf ook morgen via consoleshop.nl
Als ik al die lapohunters hier zo zie dan voel ik me ook echt oud jaquote:
Ja dat weet ik, maar het is logisch dat hij pas morgen bezorgd wordt als je hem gepreordered hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Wordt nu echt overal verkocht
Dat bedoel ik, dus bij bol.com zijn het gewoon kloothommels.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Wordt nu echt overal verkocht
Morgen moet ik zelf voetballen. Ik verwacht van een servicegerichte onderneming dat ze rekening houden met het feit dat ik vanavond zeeën van tijd heb.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spel is morgen toch ook pas officieel uit? Die grote winkels houden keurig die dag aan lijkt me
Die heb ik ook nog een stel liggen ergens in de kast ja, o.a. adidas power soccer 98 en competitie manager 2000 met wim kieft op de voorkantquote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroegahhh zat er altijd een hele bijbel aan boekwerk bij en een kekke lompe kartonnen doos. Goede oude tijd
Ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 28 september 2011 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Komende 3 dagen 100% volgeboekt met feesten en etentjes, dus zondag de eerste echte fifa-dag. Des te minder dat ik m nu niet heb, want vanavond nog 1 avondje vrij. Jaloersie t.o.v. de mensen die al spelen. Benieuwd hoe dat verdedigen echt online gaat, en of je korfbal uitslagen gaat krijgen
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Komende 3 dagen 100% volgeboekt met feesten en etentjes, dus zondag de eerste echte fifa-dag. Des te minder dat ik m nu niet heb, want vanavond nog 1 avondje vrij. Jaloersie t.o.v. de mensen die al spelen. Benieuwd hoe dat verdedigen echt online gaat, en of je korfbal uitslagen gaat krijgen
Heb hem alsnog gekocht net (dubbel dus), ga morgen die andere meteen terug inleveren. Ga niet een dag zitten wachten omdat de Bart Smit pauperbeleid voert.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Wat een pauperwinkel is Bart Smit. Ik had online een pre-order geplaatst vanmiddag en aangegeven dat ik het product in de winkel op zou halen zodra deze voorradig is, meteen afgerekend middels iDeal. Ga ik net naar de Bart Smit om Fifa op te halen, zeggen ze 'ja meneer, hij is wel voorradig maar uw spel komt uit het centrale magazijn naar onze vestiging, dus u kunt hem pas morgen ophalen..', waarop ik vraag waarom dat spel in hemelsnaam naar hen verzenden moet worden terwijl hij gewoon voorradig is; 'ja meneer dat is de procedure'. Vervolgens geopperd dat ze het product gewoon omruilen in het systeem (die ze nu kunnen verkopen met die morgen binnenkomt) maar dat ging weer niet door de verschillende barcodes. Toen gezegd dat dit omslachtige onzin is en dat ik het product gewoon wil hebben waar ik voor betaald heb, maar er was niks aan te doen omdat het 'richtlijnen van het hoofdkantoor zijn'. Toen gezegd dat ik een tweede kopie koop, en de fifa van morgen meteen retourneer, maar dat zou betekenen dat ik ermee naar het postkantoor moet en ik verzendkosten moet gaan betalen
Ik wilde net de KS bellen om een klacht in te dienen, maar die zijn jammer genoeg al gesloten.
Heb jij al de eerste pack geopend van de gratis packs dan? Die krijg je toch pas de eerste van de maand oktober?quote:
Hoezo fifa 11?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben benieuwder naar het keeperprobleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe de servers het gaan houden, vorig jaar was het weer dramatisch...
Keeperprobleem?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben benieuwder naar het keeperprobleem.
Keeper selecteren en de AI laten verdedigen. Zie op EA forum een gerucht dat het in FUT niet kan.quote:
Oh dat ja. Heb het wel geprobeerd even tegen de CPU op legendary om te testen, maar CPU veroverde de bal ook nietquote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Keeper selecteren en de AI laten verdedigen. Zie op EA forum een gerucht dat het in FUT niet kan.
Heb 't spel nog niet hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:36 schreef zerokil het volgende:
If you attempt to login to the web app and are presented with an error message telling you that you are still logged into your console, do the following:
- Boot up your console
- Boot up FIFA 12
- Enter FUT
- Exit FUT
Presto! You can now login to the web app!
THANKS!!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Moffol het volgende:
Heb het spel net gehaald bij de Mediamarkt in Utrecht voor 44 euro en met 12 goldpacks.
BS, Game-Mania, E-Plaza, Intertoys en MM verkopen hem sowieso al.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er rest mijn 1 grote vraag, is dit offline of online?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:50 schreef KrAlex het volgende:
Heeeeerlijke spel. Demo viel vies tegen en dat verdedigen word je vanzelf handig in. Ben meteen aan de slag gegaan met Ultimate Team. Had gister mijn team al gepost met spelers uit de Russische competitie.
En het speelt fantastisch. Heb al een toernooi gewonnen met 5000coins al prijs. Sta nu op 6-0-0 dus al mijn wedstrijden gewonnen. Ik kan nog 1 wedstrijd spelen met mijn team daarna zal ik contracten moeten kopen. Heb voor 7500 Welliton gekocht en heeft zich in de 2 wedstrijden die hij meedeed meteen laten zien. Scoorde 6 doelpunten tot nu toe.
Ultimate Team, dus online mode.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Er rest mijn 1 grote vraag, is dit offline of online?
Quiters krijgen geen coins en een verneukte DNF modifier..veel meer kunnen ze toch niet doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef Silvanovisch het volgende:
Even iets anders hé.. Hebben ze al iets gedaan tegen die quiters online?
Wat heb ik me daaraan geërgerd..
Precies, daarnaast liever een quitter dan iemand die de bal achterin rond gaat spelen een half uur.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quiters krijgen geen coins en een verneukte DNF modifier..veel meer kunnen ze toch niet doen.
Het is ook mogelijk om een offline toernooi te starten met FUT11. Dus Ultimate Team is niet altijd online.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |