Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
quote:Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
ik dus ook!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef mash_ het volgende:
Ik kijk helemaal niet uit naar de postbodeGa hem morgen ochtend zelf gewoon ophalen bij de game mania
free record shopquote:
Dan moet je op het goede moment op tackel klikkenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef Rahl het volgende:
Je krijgt online wel reteveel penalties tegen door die nieuwe staande tackles. Net 4 in 1 wedstrijd
Wij verdienen toch bakken met geldquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef druide het volgende:
Bij de winkels die jullie opnoemen kost hij 60 euro. Beetje zonde van je geld.
ik lever 2 games in dus 35 ¤quote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef druide het volgende:
Ik werk 40 uur in de week. Dan kan het me echt niks schelen of ik het spel nou voor 40 50 of 60 euro hebquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef druide het volgende:
Dat zou wel vies zijn van ea, eerst allemaal zeggen dat het komt door de pre order en dan toch niet, niet dat het mij veel uitmaakt maar toch.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Lees net dat iedereen die het spel nieuw koopt deze gold packs krijgt! Het is gewoon een marketing truuk.
Geloof er weinig van dat ze iedereen 12 gold packs gratis gaan geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Lees net dat iedereen die het spel nieuw koopt deze gold packs krijgt! Het is gewoon een marketing truuk.
Bron ?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Bij de mijne niet:quote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Santello het volgende:
bij bol.com staat nog steeds ''wordt verwerkt''
1 wedstrijdquote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb een mini gold pack gekregen vanochtend. Daar zat in een training met +15 pace. Is dit eenmalig (dus voor één wedstrijd) of blijft die speler dan altijd +15 pace houden?
Een verbeteringquote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik lees dat als nu een speler geblesseerd raakt dat je moet wisselen
Weet niet of dit bij FUT een verbetering is, aangezien je van die klootviolen hebt die gaan schoppen als ze niet kunnen winnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een verbetering.
Maar worden spelers dan ook minder vaak geblesseerd?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Geblesseerd raken na een fluitsignaal moet iig niet erin zitten, in de wedstrijd zelf is het al een stuk moeilijker. Wel ontzettend kut, maar ook realistisch.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef LinQ het volgende:
[..]
Weet niet of dit bij FUT een verbetering is, aangezien je van die klootviolen hebt die gaan schoppen als ze niet kunnen winnen.
Dat vind ik zo irri, na elke fluit zo snel mogelijk mijn spelers tackelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geblesseerd raken na een fluitsignaal moet iig niet erin zitten, in de wedstrijd zelf is het al een stuk moeilijker. Wel ontzettend kut, maar ook realistisch.
quote:
Dat heeft ook nadelen he: je koopkracht daalt...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Doublepain het volgende:
Dus nu gaan eindelijk alle prijzen stijgen?
Kan niet wachten
Ik geloof er ook helemaal niks van. ea geeft geen gratis dingen weg zonder er zelf beter van te wordenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn.
Niet die van mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heeft ook nadelen he: je koopkracht daalt...
Zo maken ze nog meer mensen verslaafd aan FUT, en dat levert ze op de lange termijn meer op.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niks van. ea geeft geen gratis dingen weg zonder er zelf beter van te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |