SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nee, geen externe factor. Het ligt aan mij, weet ik bestquote:Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter een paupermachine dan geen machine.
Waarom ik dit zeg is omdat mij opvalt dat voor alles wat iedereen aan tips geeft jij een externe factor als excuus aandraagt.
Nou inderdaad een 486er 15 min wachten todat je kon beginnen met spelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef kedge het volgende:
[..]Red alert... gelijkwaardige situatie hier thuis gehad op zo'n oude pc, wat toendertijd hypermodern was.
Online gamen is een killer voor je sociale leven. Mensen die zeggen dat het wel sociaal is omdat ze af en toe naar een guildmeet gaan waar ze met even zo afgestompte mensen zitten te BBQ'en houden zichzelf voor de gek.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, geen externe factor. Het ligt aan mij, weet ik best
En ik ben al gestopt met gamen, vind ik al heel wat voor nu.
Weet ikquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh edda je bent nog jong, komt wel goed hoor
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen echt reageren alsof het einde zoek is. Soms op iemands 16e, soms op iemands 25e. Volgens mij is het nooit te laat om te veranderen, al wordt het later wel lastiger omdat je gewoonweg niet meer zo onbevangen zult reageren op je 30e dan als toen je 15 was
Hehe. Het is jouw feestjequote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Das wel sneu dbb, zal ik t maar laten staan?
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh edda je bent nog jong, komt wel goed hoor
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen echt reageren alsof het einde zoek is. Soms op iemands 16e, soms op iemands 25e. Volgens mij is het nooit te laat om te veranderen, al wordt het later wel lastiger omdat je gewoonweg niet meer zo onbevangen zult reageren op je 30e dan als toen je 15 was
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Online gamen is een killer voor je sociale leven. Mensen die zeggen dat het wel sociaal is omdat ze af en toe naar een guildmeet gaan waar ze met even zo afgestompte mensen zitten te BBQ'en houden zichzelf voor de gek.
Het hebben van echte vrienden is sociaal. Focus je daar dan ook opGamen is trouwens niets mis mee, ik game ook met vrienden op de bank, of voordat ik de stad in ga. Maar nooit heb ik een sociale happening afgezegd omdat ik liever ging gamen.
Alsof dat betekent dat het einde zoek is. Wees gewoon eens tevreden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijn
Voetbal, schrijven, radio maken.quote:
Ik krijg op een of andere manier ook het gevoel dat ik me moet settelen telkens als er weer iemand trouwt die ik ken of een kindje krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijn
Eens. Zie het ook in mijn omgeving van mensen die niet kunnen matigen. Zo zonde. (oh en ik zit ook nog teveel achter de pc)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.
Schrijven doe ik ook, maar dan in m'n dagboek (hoewel 't nu beter een maandboek zou kunnen hetenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal, schrijven, radio maken.
Ik vind dat wel genoeg.
Schrijven doe ik ook graagquote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal, schrijven, radio maken.
Ik vind dat wel genoeg.
Goed dat je gestopt bent hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.
Ik paniekeer ook onterecht.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik snap dat hele paniek van groen zijn als je ouder dan 20 bent ook niet overigens
Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof dat betekent dat het einde zoek is. Wees gewoon eens tevreden.
Onzin. In mijn vrienden- en kennissenkring is vrijwel iedereen weer single sinds het laatste half jaar. Allemaal relaties van een jaar of 4 à 5 die stuklopen, allemaal begonnen toen ze begin 20 waren.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.
Er zijn er gewoon veel die al bezet zijn.
Wil niet zeggen dat iedereen dat is, maar je kansen verminderen wel.
Ach ja het gaat er om dat je het leuk vind.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Schrijven doe ik ook graag
Maar is wel een beetje een lonerhobby vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |