Respect brah mag ik je ping? hvj wjnmk ntbquote:Op woensdag 28 september 2011 19:16 schreef Spiced92 het volgende:
Mijn naam is Sjon, en ik haat jullie allemaal. Jullie zijn allemaal dikke, domme, no-lifers die de hele dag naar stomme plaatjes zitten te kijken. Jullie zijn het kwaad in deze wereld. Eerlijk, hebben jullie wel eens een kat gekregen? Ik bedoel, het is vast leuk om anderen belachelijk te maken vanwege je eigen onzekerheden, maar jullie brengen dit naar een totaal nieuwe dimensie. Dit is nog slechter als er een slingertje aan geven terwijl je foto's op Hyves zit te bekijken.
Wees geen vreemdeling. Kom maar op met je kritiek. Ik ben vrijwel perfect. Ik was aanvoerder in mijn voetbalteam, en heb een eigen basketbalteam opgericht. Aan welke sport doe jij, behalve "fappen op naakte getekende Japanse mensen"? Ik haal trouwens ook alleen maar tienen, en heb een fucking lekkere vriendin (Ze heeft me zojuist gepijpt; Het was ZO geweldig). Jullie zijn allemaal flikkers die zelfmoord moeten plegen. Bedankt voor het luisteren.
Bij deze dient de TT veranderd te worden in MBO.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Respect brah mag ik je ping? hvj wjnmk ntb
Ik semi-verplicht wb. bonuspunten.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb verplichte werkgroepen op de uni.
ik zit in emmen op school.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
HBO en MBO.
Straks gaat TS nog vertellen dat ze in Emmen op school zit
Bij dezeNNNNNNNNNquote:Op woensdag 28 september 2011 19:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bij deze dient de TT veranderd te worden in MBO.
a fair comment.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
"Bij dezen" moet met een n op het eind geschreven worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |