Dit. Tering ook trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mag daar meteen Tyfus, Cholera, AIDS en andere ziektes bij? Dank.
Hypocrisie
Hé, niet zo kankeren hé.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Catch_me het volgende:
kap met kanker schelden waar gaat dit topic heen?
Naar de tering?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Catch_me het volgende:
Kankeren is oud hollands voor zeiken, zeuren etc. Dus dat mag niet gemodereerd worden haha!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Hé, niet zo kankeren hé.
*note, kankeren betekent iets heel anders, hahaa! *
Omdat we allemaal kinderen zijn verpakt in het lichaam van een 20-30 jarige. Daarom.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef rumiii het volgende:
Dat ze mogen is duidelijk, vind ik ook.
Maar als er gevraagd word het niet te doen, waarom niet, kleine moeite
Hihi, volgens mij gaan we een beetje off-topic, maar ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kankeren is oud hollands voor zeiken, zeuren etc. Dus dat mag niet gemodereerd worden haha!
True... Ik hoopte stiekum dat ie al op Origin stond, maar alas.....quote:Op woensdag 28 september 2011 21:47 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij gaan we een beetje off-topic, maar ja.
Modbreak!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Catch_me het volgende:
Mijn vriendin ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Ireyon het volgende:
Achja dat mensen het scheldwoord nog steeds niet los van de ziekte kunnen zien... 'k Heb er zelfs als echte kankerlijer geen moeite mee.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef cerror het volgende:
Ik heb momenten waarop ik het een te gek spel vind en op andere momenten kan ik de haren wel uit m'n kop trekken van frustratie.
Bugs, teamkillers, pronecampers dat mcom armen enzovoorts.
1 van de irritantere bugs idd... Ik had eigenlijk wel verwacht dat dit soort bugs al in de closed beta waren opgelostquote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef cerror het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schiet me neer vanuit de grond.
Bij de killcam is het trouwens ook net een adhd/epilepsie montage.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de irritantere bugs idd... Ik had eigenlijk wel verwacht dat dit soort bugs al in de closed beta waren opgelost
hij zal wel weer plat komen te liggenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef hiddit het volgende:
Zal morgen wel druk worden in de beta aagezien die open gaat
Hetzelfde als BC2 dus?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef cerror het volgende:
Ik heb momenten waarop ik het een te gek spel vind en op andere momenten kan ik de haren wel uit m'n kop trekken van frustratie.
Bugs, teamkillers, pronecampers dat mcom armen enzovoorts.
Ik heb precies het zelfde...quote:Op woensdag 28 september 2011 22:00 schreef JK het volgende:
Heb ook een code weten te bemachtigen, maar ik heb er nog geen BF2 gevoel bij. Maar dat zal wel door Rush komen ipv Conquest.
Hoe kan je trouwens vijanden spotten? Gewoon door ze te zien? Ik moet er zo aan wennen.. maarja, na BF2 ook niet echt meer online FPS games gespeeld. Bij BF2 kon je op Q drukken en dan spotten.
Zo even kijken of ik de framerate nog wat omhoog kan krijgen, ben tot nu toe nog niet echt tevreden. En dan heb ik nog niet eens Caspian Border gezien.
Nog zwaarder... fuuuh. Alles LOW is overigens BC2 alles highquote:Op woensdag 28 september 2011 22:17 schreef Xblister het volgende:
caspian border trekt echt een stuk zwaarder..
Your account is not allowed to loginquote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ProjectZero101/
GTFO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Mensen deden er volgens DICE ongeveer een jaar over om alles te unlocken, deze man doet het in twee dagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ProjectZero101/
GTFO.
Najah, ik ben in 55 minuten bijna 3e rang, maar dan NOG... Die heeft dus echt twee volle werkdagen in anderhalve dag verknaldquote:Op woensdag 28 september 2011 22:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mensen deden er volgens DICE ongeveer een jaar over om alles te unlocken, deze man doet het in twee dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |