Onboard grafische videochip. Niet geschikt voor de nieuwste games. Simpele lichte spelletjes en multimedia gebruik is hij wel voor geschikt.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is een AGU ?
En wat betekent het m.b.t. BF3 ?
Ok thnxquote:Op donderdag 29 september 2011 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Onboard grafische videochip. Niet geschikt voor de nieuwste games. Simpele lichte spelletjes en multimedia gebruik is hij wel voor geschikt.
Het is geen echte videokaart, zo moet je het zien.
Link ?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef jpjedi het volgende:
Voor pc staat hij nu ook in Origin!
Bij mij niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef jpjedi het volgende:
Hier niet, vreemd...quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef jpjedi het volgende:
Ripoff van?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:12 schreef benx het volgende:
Nope, op ps3 ook kut, rippoff imo, geen BF voor mij dit jaar.
Ja, maar hij staat er pas vanaf 14:00 gok ik, net als de early accessklanten.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:17 schreef Silv het volgende:
Waar komt hij te staan dan, bij dat gratis games tabje?
BF3 Public Launch Times:quote:Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat er pas vanaf 14:00 gok ik, net als de early accessklanten.
Als je toch eens geweten had waar je het over had..quote:Op donderdag 29 september 2011 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Onboard grafische videochip. Niet geschikt voor de nieuwste games. Simpele lichte spelletjes en multimedia gebruik is hij wel voor geschikt.
Kan natuurlijk ook een grappenmaker zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
Als je toch eens geweten had waar je het over had..
Mensen die dingen lullen waar ze niks van af weten
Oh ja, voor de volgende x:
Nigga what!?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen, maar heb er een hekel aan als ze andere mensen verkeerde dingen vertellenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook een grappenmaker zijn.
Wiseguyquote:Op donderdag 29 september 2011 11:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen, maar heb er een hekel aan als ze andere mensen verkeerde dingen vertellen
Rondje gedaan, framerate tegen de grond. Ik hoop dat ze dat kunnen fixen voor de final...quote:Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wachtwoord voor Caspian Border: videokilledtheradiostar
Daar zijn beta's toch voor zodat ze de bugs eruit kunnen werkenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rondje gedaan, framerate tegen de grond. Ik hoop dat ze dat kunnen fixen voor de final...
Net als een tank die blijft hangen op een boomstronkje
Oh, absoluut, en de performance in BC2 schoot ook omhoog in de final.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar zijn beta's toch voor zodat ze de bugs eruit kunnen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |