abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102676143
Welterusten Moonwalk, was hilarisch gezellig.
Death Hoax Investigator zijn is leuk joh .... *O*

Nog een laatste feitje voor ik ook ga slapen.

Wist jij al dat Michael Jackson geregeld in UCLA naar operaties ging kijken?
Hij vond dat interessant om te zien. Ondertussen leerde hij de artsen natuurlijk wel erg goed kennen denk ik zomaar .... ;)
pi_102678185
Jullie zijn echt helden met dit soort nieuwtjes.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:26:21 #153
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102678242
Ik sla half achterover van die film, haha....

Het is heel vreemd hoe al die mensen elkaar kennen. Dat er iets vreemds aan de hand is lijkt me duidelijk maar ik heb het gevoel dat we zitten met allemaal losse puzzelstukjes en voor mezelf kan ik niet zeggen dat ik weet hoe het nu in elkaar zit.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102678262
Zo nu en dan val ik echt van de ene in de andere verbazing _O-

Dat van die film is ook vrij bizar :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_102678318
Apart wel, ja. Maar Nguyen is in de VS een naam net zoals Jansen of Smit bij ons, hoor. Bijna alle Vietnamezen heten zo (even kort door de bocht).
pi_102678832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Janena het volgende:
Ik sla half achterover van die film, haha....

Het is heel vreemd hoe al die mensen elkaar kennen. Dat er iets vreemds aan de hand is lijkt me duidelijk maar ik heb het gevoel dat we zitten met allemaal losse puzzelstukjes en voor mezelf kan ik niet zeggen dat ik weet hoe het nu in elkaar zit.
Er zijn inderdaad veel rare dingen, maar ook ik zie helaas niet altijd de onderliggende rode lijn zeg maar.. Maar het geeft wel hoop, al die dingetjes die raar zijn. :P
pi_102689404
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:51 schreef MetBas het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel rare dingen, maar ook ik zie helaas niet altijd de onderliggende rode lijn zeg maar.. Maar het geeft wel hoop, al die dingetjes die raar zijn. :P
Die rode lijn niet zien maakt het juist zo ingewikkeld allemaal. Als dit een hoax is, dan is die jarenlang voorbereid en heeft Michael er zeker geen makkelijke puzzel van gemaakt, maar een met 50.000 stukjes ... *)
pi_102689547
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Die rode lijn niet zien maakt het juist zo ingewikkeld allemaal. Als dit een hoax is, dan is die jarenlang voorbereid en heeft Michael er zeker geen makkelijke puzzel van gemaakt, maar een met 50.000 stukjes ... *)
Hem kennende zal dat het dan zeker zijn, inderdaad. Ik verwacht alleen op een gegeven moment wel een 'grote' hint, mocht er daadwerkelijk een puzzel zijn. Alleen dan is de vraag wanneer die komt, misschien duurt het wel jaren..
pi_102689849
Hoe lang het gaat duren weet niemand MetBas, dat is aan Michael.
Ik denk als bijna niemand er meer in gelooft dat het gebeurt, want dan is de verrassing het grootst.

Ik heb nog een hoax-filmpje waarin interessante dingen zitten (over de doodsfoto, de audiotape, uitspraak van Harvey van TMZ en een bizarre foto van 3T aan het einde).

pi_102690308
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef piepie het volgende:
Hoe lang het gaat duren weet niemand MetBas, dat is aan Michael.
Ik denk als bijna niemand er meer in gelooft dat het gebeurt, want dan is de verrassing het grootst.

Ik heb nog een hoax-filmpje waarin interessante dingen zitten (over de doodsfoto, de audiotape, uitspraak van Harvey van TMZ en een bizarre foto van 3T aan het einde).

Waar slaat die 3T foto dan op? Milk gives you strength? :?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102690698
Die 3T foto kan een clue zijn (milk - propofol), meer kan ik er niet uit halen ... ;)

Ik heb zojuist een langer filmpje gekeken waarin iemand heel goed onderzoek heeft gedaan naar de doodsfoto. Het blijkt dus dat de stretcher waar Michael op ligt niet meer in gebruik was bij UCLA in 2009. Heel goed gedaan door de maker/maakster van het filmpje ... :)

dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:04:19 #162
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102697239
Ik vond juist dat met die film en die rechter die erin speelt en alle connecties onderling die ik hier heb uitgekauwd, dat dit juist 1 van de weinige keren is dat je niet op zoek hoeft naar vergezochte onderliggende rode lijnen want je ziet toch dat het raar is dat de rechter van die zaak in een film speelt die gemaakt is door de man waar MJ close mee is + al het andere dat er omheen zit en hier is uitgelegd en aangetoond. Is het een keer wat concreets gaan jullie over een rooie lijn miepen :* :P

Ik heb nu voor het eerst echt zoiets van hey, eindelijk iets wat echt te bewijzen is ipv "mogelijke dingen" terwijl ik zelf best kritisch ben naar "bewijs" van rariteiten. Maar kan aan mij liggen hoor c_/ O+

Edit: Het is voor iedereen raar en puzzelig en misschien komen we er wel nooit achter waarom er zoveel vreemde dingen gebeuren o|O
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:10:04 #163
262978 Moonwalk
pi_102697486
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:

[..]

Hem kennende zal dat het dan zeker zijn, inderdaad. Ik verwacht alleen op een gegeven moment wel een 'grote' hint, mocht er daadwerkelijk een puzzel zijn. Alleen dan is de vraag wanneer die komt, misschien duurt het wel jaren..
Ik denk nooit ;) een hint zal nooit groot genoeg zijn om het zeker te weten, dus zullen we het ervaren als nooit denk ik
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102699285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk nooit ;) een hint zal nooit groot genoeg zijn om het zeker te weten, dus zullen we het ervaren als nooit denk ik
De grootste hints geeft Teddy Riley sinds eind vorig jaar (letterlijk zeggen dat Michael nog leeft), de rest zijn opsommingen van onverklaarbare zaken (zoals de dodo, PT Barnum, This is It Gilda, Dave Dave. het nummer 7, etc. etc.), toevalligheden en de vele versprekingen van diverse mensen die dicht bij Michael stonden.

Zoveelste girlfriend van doctor Murray, allemaal jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Wat een wijvendief ... *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:09:47 #165
262978 Moonwalk
pi_102700171
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef piepie het volgende:

[..]

De grootste hints geeft Teddy Riley sinds eind vorig jaar (letterlijk zeggen dat Michael nog leeft), de rest zijn opsommingen van onverklaarbare zaken (zoals de dodo, PT Barnum, This is It Gilda, Dave Dave. het nummer 7, etc. etc.), toevalligheden en de vele versprekingen van diverse mensen die dicht bij Michael stonden.

Zoveelste girlfriend van doctor Murray, allemaal jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Wat een wijvendief ... *O*
Dat is mijn punt eigenlijk, hoe groot de hint of clue ook is, wanneer zal het groot genoeg zijn? Nooit denk ik, tenzij hij opeens een concert geeft en dan nog zal er gezegd worden dat het niet de echte Michael is
pi_102700449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dat is mijn punt eigenlijk, hoe groot de hint of clue ook is, wanneer zal het groot genoeg zijn? Nooit denk ik, tenzij hij opeens een concert geeft en dan nog zal er gezegd worden dat het niet de echte Michael is
Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_

Ik ga straks weer even iets uitpluizen over die Green Man. In een vorig topic had ik een stukje geplaatst waarin namen zaten van mensen die dezelfde naam hadden als mensen die nu getuigen (uit mijn hoofd een van de paramedics). Ik vond namelijk dat TMZ wel weer een vette hint gaf met die groene Murray, net alsof ze ons ergens aan wilden herinneren ... ;)
pi_102700775
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef piepie het volgende:

[..]

Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_

Grote kans van inderdaad, mocht het ooit zover komen dan :P
pi_102704948
Ben benieuwd of we tijdens het proces nog iets over het shirt van 3,99 dollar met de bloedvlekken (of iets wat op bloed lijkt) zullen horen.
Kort na zijn dood was het zelfs in RTL Boulevard. Het was in Michael's huis gevonden (in een kledingkast).

pi_102720849
Mijn eerste printscreen gemaakt uit een YT-filmpje Moonwalk (ben ben wel trots op mezelf dat het me gelukt is, haha).
Mooie grotere foto nu van het olifantje op de desk van vrouw die de eed afneemt:

woensdag 5 oktober 2011 @ 01:55:26 #170
262978 Moonwalk
pi_102721192
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef piepie het volgende:

[..]

[quote]Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_
:D ~O>

quote:
Ik ga straks weer even iets uitpluizen over die Green Man. In een vorig topic had ik een stukje geplaatst waarin namen zaten van mensen die dezelfde naam hadden als mensen die nu getuigen (uit mijn hoofd een van de paramedics).
Dit weet ik niet meer, dat van die namen, moet even terug gaan lezen

quote:
Ik vond namelijk dat TMZ wel weer een vette hint gaf met die groene Murray, net alsof ze ons ergens aan wilden herinneren ... ;)
Die groene Murray deed me denken aan dat ze vonden dat hij aan de wiet zit ( met die rookpluimen er om heen ) maar ben benieuwd naar je vondst ^O^

[/quote]

quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef piepie het volgende:
Ben benieuwd of we tijdens het proces nog iets over het shirt van 3,99 dollar met de bloedvlekken (of iets wat op bloed lijkt) zullen horen.
Kort na zijn dood was het zelfs in RTL Boulevard. Het was in Michael's huis gevonden (in een kledingkast).

[ afbeelding ]
Ik neem aan van wel, tenzij er al 1 of andere verklaring voor is maar daar heb ik niks van gemerkt

quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:35 schreef piepie het volgende:
Mijn eerste printscreen gemaakt uit een YT-filmpje Moonwalk (ben ben wel trots op mezelf dat het me gelukt is, haha).
Mooie grotere foto nu van het olifantje op de desk van vrouw die de eed afneemt:

[ afbeelding ]
Goedzo! *O* ik wist wel dat je het kon hoor :7
Ik snap echt geen zak van die poppetjes, in de zin van dat ik het echt niet normaal vind.
Ik snap de link met de engelse uitspraak waar we het gisteren over hadden
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:56:52 #171
262978 Moonwalk
pi_102721215
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Grote kans van inderdaad, mocht het ooit zover komen dan :P
offtopic: Jouw ui is echt meesterlijk _O- _O_
pi_102721444
In wietshops in LA is er marijuana vernoemd naar Murray, vandaar die foto van TMZ.
Kwam toevallig wel weer mooi uit zo'n green man. Met TMZ, never a dull moment ... ;)

Hier een link naar vorige topic over de green man:

Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Het vervelende is dat ik nu ineens de link van www.seeingclues niet meer kan openen (bijna onderaan mijn post). Daarin stonden juist die bizarre dingen met de namen opgesomd.
http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html (deze dus)

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 05-10-2011 02:48:15 ]
pi_102721462
Afgelopen zaterdag heeft Murray een pedicure gehad.

Let vooral goed op zijn stoelnummer ... :)

pi_102723101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

offtopic: Jouw ui is echt meesterlijk _O- _O_
Haha, thanks :P
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:14 schreef piepie het volgende:
Het vervelende is dat ik nu ineens de link van www.seeingclues niet meer kan openen (bijna onderaan mijn post). Daarin stonden juist die bizarre dingen met de namen opgesomd.
http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html (deze dus)

Laat ik ook even mee zoeken :D

Deze site heeft het stukje van die site ook geplaatst ;)
http://gracemj.wordpress.com/2011/01/18/a-green-day/
pi_102734423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Laat ik ook even mee zoeken :D

Deze site heeft het stukje van die site ook geplaatst ;)
http://gracemj.wordpress.com/2011/01/18/a-green-day/
Geweldig Sideshowbobbie dat je het artikel ergens anders hebt gevonden.

Dit stukje viel ik destijds echt van verbazing van achterover, zoveel toevalligheden weer.
Michael was gek op oude films ... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')