abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 00:30:46 #101
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102572370
Dokter cooper

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102592226
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
Lijkt me eerder zo'n gangsta-handshake..
Goeie zaak @Hilde3, die updates..(ik lees ook nog steeds mee @Piepie en Moonwalk) ^O^
Spannende tijden..
pi_102601621
Ben er weer.

Geweldig Tass die updates, bedankt!!!!

Ik heb nog een keer het filmpje met de bodyguards gekeken en ben het eens met Maron dat het leek op een gangsta-handshake. Een schouderklopje zie ik er niet in.

Net nog 2 interessante feiten gelezen op het hoax forum.

28 September droeg Michael Flanagan een gele das met zonnebloemen Op pagina 2 hier staat een foto waarop het goed te zien is, zeker als je hem iets vergroot.
(Beetje te frivole das ook voor zo'n serieuze zaak n.m.m., maar dat terzijde.)

Dan over het alarm dat vrijdag 30 september was afgegaan in de rechtszaal.
Het exacte tijdstip dat het alarm afging was 2.26 uur lokale tijd Californië.
Dus exact hetzelfde tijdstip dat Michael officieel was doodverklaard.
Wat toevallig zeg ... :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:41:57 #104
262978 Moonwalk
pi_102601969
Welkom terug Piepie!

Ik had nog twee screenshots uit het verhoor van dr cooper, ben daarna alleen wel afgehaakt dus wat ze hier precies over heeft gezegd weet ik nog niet

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102602092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
Gaat het brandalarm nou af? :D

Geen reden tot paniek zegt de rechter, als er gevaar was geweest was hij de eerste die buiten stond, aldus de rechter + wat gelach uit de zaal.

[ afbeelding ]

degene in het getuigenbankje:
[ afbeelding ]
WAUW Moonwalk, ik ontdek net dat jij direct een printscreen hebt gemaakt toen het alarm afging vrijdag. Het klopt dus 100% wat ik heb gelezen dat het exact om 2.26 uur p.m. in California was.
23.26 uur onze tijd - 9 uur = 14.26 uur (ofte wel 2.26 p.m.).
Als dit geen clue is .... _O-
pi_102602334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef tass het volgende:
Ok, gelijk maar even gedaan. Staat op mijnbestand.nl en is een prima site
[urlhttp://www.mijnbestand.nl/Bestand-JDA6I6GTIMWO.mp3[/url] even binnenhalen en afspelen. Ik heb de snelheid dus 1x verhoogd.
Niet te herkennen als Michael ... ;)
pi_102602480
En nog een kort hoax-filmpje "Annie are you oké?" .... _O-

zondag 2 oktober 2011 @ 15:46:39 #108
262978 Moonwalk
pi_102612874
En er staat weer speelgoed in de rechtszaal

achterin links van die agent, een roze olifant/biggetje op een zwarte kat ofzo
pi_102614491
Ai Moonwalk, weet je zeker dat het van deze rechtszaak is en niet van een vorige hearing?
Ik denk van een vorige ... ;) De stropdassen komen me ook niet bekend voor, tenzij het van vrijdag was die ik niet gezien heb.

Ik heb wel gelezen dat er ergens een olifantje in de rechtszaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 02-10-2011 20:46:46 ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:25:48 #110
262978 Moonwalk
pi_102614655
Oja dat kan :@ ik heb vrijdag ook niet alles gezien. Hier is in ieder geval de bron: http://photos.tmz.com/gal(...)ost_recent&id=100648

Alsnog vind ik het raar :P
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:27:04 #111
262978 Moonwalk
pi_102614711
quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 03:20 schreef piepie het volgende:
En nog een kort hoax-filmpje "Annie are you oké?" .... _O-

Ok hier weet ik niet eens wat ik moet denken, behalve " what the f... !! "
Kijk het is allemaal wel weer te verklaren met ditjes en datjes maar het blijft gewoon een feit dat de ene toevalligheid na de andere komt 8)7

quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:50 schreef piepie het volgende:

[..]

WAUW Moonwalk, ik ontdek net dat jij direct een printscreen hebt gemaakt toen het alarm afging vrijdag. Het klopt dus 100% wat ik heb gelezen dat het exact om 2.26 uur p.m. in California was.
23.26 uur onze tijd - 9 uur = 14.26 uur (ofte wel 2.26 p.m.).
Als dit geen clue is .... _O-
Ja klopt ik zat toen te kijken en maakte maar een screenshot voor het geval dat er later wat mee zou zijn :7
pi_102615585
Dat rose beestje (pink panther) kwam inderdaad uit een vorige hearing.

Toen was het een enorme beestenboel ... _O-

En bij weer een andere hoorzitting hadden we natuurlijk die andere rechter met zijn zonnebloem en taxi:

Ik heb al ruim 2 jaar "What the f... - momenten" Moonwalk, daarom geloof ik ook nog steeds in de hoax, zoveel toeval bestaat in mijn ogen echt niet.

Ik moest n.a.v. "Annie are you oké?" ook weer denken aan de songteksten van CRY en MORPHINE (en volgens mij zijn er nog meer).

[ Bericht 13% gewijzigd door piepie op 02-10-2011 17:04:06 ]
pi_102625805
Ik geloof nooit veel van die conspiracies rond bekende doden, maar als je dit allemaal optelt is het wel heel bizar hoor...
pi_102637251
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Puzzelstukje het volgende:
Ik geloof nooit veel van die conspiracies rond bekende doden, maar als je dit allemaal optelt is het wel heel bizar hoor...
Veel puzzelstukjes die in elkaar passen ... :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:35:59 #115
262978 Moonwalk
pi_102637690
Piep wat ben jij altijd laat wakker :P

ontopic: Het is dus bij deze rechtszaak nog even afwachten wanneer er speelgoed opduikt. Ik moest meteen denken aan Michael en zijn gemiste jeugd + peterpan + neverland + speelgoed
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:39:24 #116
262978 Moonwalk
pi_102637779
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Maron het volgende:

[..]

Lijkt me eerder zo'n gangsta-handshake..
Goeie zaak @Hilde3, die updates..(ik lees ook nog steeds mee @Piepie en Moonwalk) ^O^
Spannende tijden..
Leuk dat je er nog bent ^O^
pi_102638440
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Piep wat ben jij altijd laat wakker :P

ontopic: Het is dus bij deze rechtszaak nog even afwachten wanneer er speelgoed opduikt. Ik moest meteen denken aan Michael en zijn gemiste jeugd + peterpan + neverland + speelgoed
Er is wel een olifantje gesignaleerd door Pearl Jr. die dagelijks in de rechtszaal zit. Ze heeft alleen nog geen foto durven nemen omdat dit verboden is en ze niet het risico wil lopen om de zaal te worden uitgezet. (Olifant - P.T. Barnum ... ;) )

Ik ben een nachtmens Moonwalk, slaap zelden voor 03.00 uur.
Gelukkig hoef ik niet vroeg op te staan, dus kan het ook.
pi_102651536
Het herdenkingsconcert lijkt toch door te gaan en wordt zaterdag a.s. live uitgezonden door BNN van 20.00 tot 23.00 uur op Ned. 3.

leuke variant op de avator van Janena ... ;)
pi_102651646
ma 03 okt 2011, 15:15
Geen vingerafdrukken Michael Jackson op Propofol van onze redactie
AMSTERDAM - Het is zeer onwaarschijnlijk dat Michael Jackson zichzelf een overdosis Propofol heeft toegediend.

Conrad Murray, de lijfarts van The King of Pop, beweert dat Michael zichzelf het verdovende medicijn heeft toegediend. Uit onderzoek blijkt echter dat Michaels vingerafdrukken op geen enkel flesje van het medicijn zijn aangetroffen.

"Het is heel simpel. De recherche heeft geen vingerafdrukken gevonden van Michael. Het wordt nu erg lastig voor Conrad om de jury ervan te overtuigen dat hij niets te maken heeft met de dood van Michael", zo laat een bron aan RadarOnline weten.
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 15:58:07 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102651709
Toch vraag ik me dan wel af hoe er propofol in zijn maag is gekomen :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102651880
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef senesta het volgende:
Toch vraag ik me dan wel af hoe er propofol in zijn maag is gekomen :o
Als dat echt zo is ... ;)
Zelf geloof ik niet dat het autopsierapport echt is.
pi_102651895
http://www.tmz.com/2011/1(...)g-puts-you-to-sleep/

We hebben weer een Green Man .... _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 03-10-2011 18:39:44 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:51:13 #123
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102653543
Haha, die plaatjes...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102663409

[ Bericht 37% gewijzigd door piepie op 03-10-2011 23:45:24 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:45:42 #125
262978 Moonwalk
pi_102673456
HEY !! Zit ik net te lezen is het opeens weg :D
pi_102675082
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef Moonwalk het volgende:
HEY !! Zit ik net te lezen is het opeens weg :D
Hihihi, dat was een bericht wat achteraf niet bleek te kloppen
Iemand op de chat naast de livestream op het hoax-forum meldde dat er geen vlaggen waren in de rechtszaal en ik zag ze ook niet. Die dingen horen naast de rechter te staan. De vlag van de VS en de vlag van Californië. Ik ben daarna even tv gaan kijken en schakel net weer in zie ik dat die vlaggen er wel zijn, maar iets verder in de hoeken ... _O-

Ik lig hier in een deuk om die commentaren op die chat.
Nu zegt er net weer iemand "Die man in dat grijze pak draagt die nou een siliconenmasker?"
_O-

Die chat lezen tijdens het proces maakt het wel vermakelijk, want ik heb er weinig geduld voor verder.
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/trial_live.php
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:12:48 #127
262978 Moonwalk
pi_102675295
Die rechter, maakt zoveel grapjes en spreekt bijna op een manier die alleen radio/tvpresentators onder de knie hebben
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:14:08 #128
262978 Moonwalk
pi_102675309
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:54 schreef piepie het volgende:

[..]

Hihihi, dat was een bericht wat achteraf niet bleek te kloppen
Iemand op de chat naast de livestream op het hoax-forum meldde dat er geen vlaggen waren in de rechtszaal en ik zag ze ook niet. Die dingen horen naast de rechter te staan. De vlag van de VS en de vlag van Californië. Ik ben daarna even tv gaan kijken en schakel net weer in zie ik dat die vlaggen er wel zijn, maar iets verder in de hoeken ... _O-

Ik lig hier in een deuk om die commentaren op die chat.
Nu zegt er net weer iemand "Die man in dat grijze pak draagt die nou een siliconenmasker?"
_O-

Die chat lezen tijdens het proces maakt het wel vermakelijk, want ik heb er weinig geduld voor verder.
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/trial_live.php
Ik lees ook 1 en ander mee in de chat, maar vind dat ze daar meestal te ver of te lang doordraven. Niet allemaal hoor er komen soms ook hele interessante dingen voorbij zoals dat van die game, dat had ik ook via daar opgepikt
pi_102675373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik lees ook 1 en ander mee in de chat, maar vind dat ze daar meestal te ver of te lang doordraven. Niet allemaal hoor er komen soms ook hele interessante dingen voorbij zoals dat van die game, dat had ik ook via daar opgepikt
Ja je kunt er wel eens iets oppikken, maar ze zijn erg melig natuurlijk omdat ze believers zijn.
Ze noemen het een Kangaroo Court, wat inhoudt een nep dan wel onwettige rechtszaak.
Ik had er nooit van gehoord dus heb dat even gegoogeld.

Heb je het olifantje al gezien? Het staat op het bureau van de vrouw die bij iedere getuige aan het begin de eed afneemt. Je ziet het van achteren.
Er bestaat ook een uitdrukking "An elephant in the room": http://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_in_the_room
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:20:56 #130
262978 Moonwalk
pi_102675384
http://twitter.com/#!/MJNA

een twitteraccount die de hele voorgang van de rechtszaak tweet, handig om bij te lezen als je niet hebt gekeken denk ik
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:22:55 #131
262978 Moonwalk
pi_102675412
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja je kunt er wel eens iets oppikken, maar ze zijn erg melig natuurlijk omdat ze believers zijn.
Ze noemen het een Kangaroo Court, wat inhoudt een nep dan wel onwettige rechtszaak.
Ik had er nooit van gehoord dus heb dat even gegoogeld.

Heb je het olifantje al gezien? Het staat op het bureau van de vrouw die bij iedere getuige aan het begin de eed afneemt. Je ziet het van achteren.
Er bestaat ook een uitdrukking "An elephant in the room": http://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_in_the_room
Nee ik haakte net te laat in toen de rechter op talkshowmanier ging afsluiten. Deed me denken aan David Letterman enzo

quote:
"Elephant in the room" is an English metaphorical idiom for an obvious truth that is being ignored or goes unaddressed. The idiomatic expression also applies to an obvious problem or risk no one wants to discuss.[1]

It is based on the idea that an elephant in a room would be impossible to overlook; thus, people in the room who pretend the elephant is not there have chosen to avoid dealing with the looming big issue.
Piepie daar moest je een screenshot van maken! :( :* O+
pi_102675416
Tunnels gevonden onder Neverland?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102675447
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Tunnels gevonden onder Neverland?
huh? _O_
pi_102675454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
http://twitter.com/#!/MJNA

een twitteraccount die de hele voorgang van de rechtszaak tweet, handig om bij te lezen als je niet hebt gekeken denk ik
Ja dank je, ik heb er ook nog een toegevoegd vanavond (maar nog niets gelezen daar):
http://twitter.com/#!/TheConradMurray
pi_102675470
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:25 schreef piepie het volgende:

[..]

huh? _O_
Op die livechat. Bericht zou ook op TMZ staan.
Kan nog niks vinden verder.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102675476
Ik zal eens proberen ergens een screenshot van te maken Moonwalk (even oefenen).

Wat die rechter betreft, die kan zo naar Comedy Central.
Ik had hem gegoogeld en zag dat er ene Michael Pastor ook in een korte film heeft gespeeld in 2010, die geschreven is door Mark Lester (die goede vriend van Michael!!!).
Moet dat nog even op een rijtje krijgen. Ik heb niet de indruk dat er nog een Michael Pastor rondloopt, maar wil dat nog even zien uit te zoeken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:38:24 #137
262978 Moonwalk
pi_102675580
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:26 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja dank je, ik heb er ook nog een toegevoegd vanavond (maar nog niets gelezen daar):
http://twitter.com/#!/TheConradMurray
Hier nog wat leuk leeswerk mbt getuigen enz http://www.tmz.com/category/conrad-murray-trial/#.TopGSXEWc7A

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op die livechat. Bericht zou ook op TMZ staan.
Kan nog niks vinden verder.
Ik kan er ook niks over vinden maar heb wel het berichtje in de chat gezien

quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:28 schreef piepie het volgende:
Ik zal eens proberen ergens een screenshot van te maken Moonwalk (even oefenen).

Wat die rechter betreft, die kan zo naar Comedy Central.
Ik had hem gegoogeld en zag dat er ene Michael Pastor ook in een korte film heeft gespeeld in 2010, die geschreven is door Mark Lester (die goede vriend van Michael!!!).
Moet dat nog even op een rijtje krijgen. Ik heb niet de indruk dat er nog een Michael Pastor rondloopt, maar wil dat nog even zien uit te zoeken.
Heb je enig idee hoe die film heet?? Want nu wil ik daar wel werk van maken en zien wie er in speelt :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:48:23 #138
262978 Moonwalk
pi_102675678
Ik ben al begonnen, blijkbaar was Michael de peetvader van Mark Lester zijn kinderen en hebben ze elkaar zo ontmoet

quote:
Mark met Jackson in the mid 70s while the Jackson 5 were on tour in the UK. Aparently 'Oliver!' was Michael's favourite film and his agent phoned up Mark and set up a meeting where the two bonded over their simliar experiences as child stars.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het de film "Groupie" kunnen zijn?
quote:
When a mysterious groupie joins legendary cursed band, "The Dark Knights", a series of unexplained murders derails their comeback tour.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:54:44 #139
262978 Moonwalk
pi_102675742
Nope het is niet "Groupie" ! Ik heb het gevonden

Dilated (2010)

plot:
quote:
Left for dead, abandoned, and confused, test subject D.I.C. cant recall anything about his past life. With a group of relentless mercenaries hot on his tail, all he knows is that they want him dead or alive. Slowly unraveling a sinister plot perpetrated by the highest levels of government, he learns that he may be the key to solving a mysterious, adverse epidemic that threatens the very fabric of society; a fact that still doesn't stop him from kicking ass and going out with a bang.
oh my lorddd wat gek weer *) , past een beetje bij die nieuwe game die komt
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:04:39 #140
262978 Moonwalk
pi_102675858
Oke een post invasie van mij maar let op ! :

Let op drie namen boven Michael Pastor !!!

Joshua Nguyen ... Infected #63

Steve Nguyen ... Dr. Yang

Die bovenste naam staat net niet op mn shot maar je kan zelf hier kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1663331/fullcredits#cast

Dus wat is er met die namen? Michael Pastor heeft dezelfde naam van de rechter en
de naam "Nguyen" komt die bekend voor?

JUIST JA. Val bijna van mn stoel af hier :D allemaal lekker in een korte film van Mark Lester, de peetvader van MJ zn kids. HMMMMHMMM. 8)7 :+ schiet mij maar lek :X
pi_102675875
Ja dat is die film die ik bedoelde Moonwalk.
Als je kijkt bij full cast and crew dan staat daar ook Michael Pastor tussen.
Zou het onze vrolijke rechter echt zijn?

Ik zit in de Twiligt Zone ... _O-

edit: ik zie dat je alles al op een rijtje hebt gezet, applaus hoor!

Die omschrijving van die film en dan die zinnen die je bold hebt gemaakt, het is toch niet te geloven. En dan ook nog familie van die ene arts. Film is ook geschoten in UCLA. Ze hebben daar lekkere bijbaantjes allemaal in LA .... _O-

Die arts in de rechtszaal leek wel een Ninja Warrior ... _O-

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:49:03 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:09:50 #142
262978 Moonwalk
pi_102675920
Piepie niet gaan slapen hoor :P ik heb nog iets, ff 1 minuutje dan upload ik de plaatjes
pi_102675933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:09 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie niet gaan slapen hoor :P ik heb nog iets, ff 1 minuutje dan upload ik de plaatjes
Ben benieuwd ... *)

Trailer van Dilated:

Is dat onze Michael Pastor op 0.58 min.? Ik twijfel wel erg, maar zou kunnen. Hij trekt hier een bek, wat hem iets onherkenbaarder kan maken dan achter zijn desk in de rechtbank.
Nog een keer gekeken en ik denk niet dat dit hem is, maar de cast is zo lang dat onze vrolijke rechter niet in de trailer hoeft te zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:23:37 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:24:49 #144
262978 Moonwalk
pi_102676030
Oke dus even zoeken en ik heb de trailer van de film gevonden

Hier is het:

Ik heb tijdens het posten van dit bericht de film nog niet bekeken, wel heb ik er doorheen gescrolled ik zie dit:

REALLY???? zie ik dit goed? :D :P :o

dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:28:01 #145
262978 Moonwalk
pi_102676047
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:05 schreef piepie het volgende:
Ja dat is die film die ik bedoelde Moonwalk.
Als je kijkt bij full cast and crew dan staat daar ook Michael Pastor tussen.
Zou het onze vrolijke rechter echt zijn?
Ik zit in de Twiligt Zone ... _O-

edit: ik zie dat je alles al op een rijtje hebt gezet, applaus hoor!

Die omschrijving van die film en dan die zinnen die je bold hebt gemaakt, het is toch niet te geloven. En dan ook nog die arts. Film is ook geschoten in UCLA. Ze hebben daar lekkere bijbaantjes allemaal in LA .... _O-

Die arts leek wel een Ninja Warrior ... _O-
Oyeahh lekker in UCLA filmpjes maken met vriendjes van MJ en rolletjes voor de rechter en familieleden van getuigende dokters oyeah oyeah oyeah *O*

Wat een boevenbende! _O-
pi_102676057
Ai, jij had ook de trailer zie ik.

Wat denk je? Is dat dezelfde man??? Waarom dan een andere naam???
edit: ik heb net ontdekt dat Jasyn Jeffries die kale hoofdrolspeler uit de film is ... ;)

Pff, ik moet echt naar bed nu, ga er morgen weer even goed naar kijken.

Ik heb wel een foto kunnen vinden (bij Pearl Jr. twitter) van het olifantje:

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:35:37 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:35:13 #147
262978 Moonwalk
pi_102676087
Hoe bedoel je andere naam? Hij heet gewoon Michael Pastor overal, dat youtube kanaal is van 1 van de andere acteurs en die heet jasynjefferies :p ik vind wel dat het dezelfde is hoor, kijk maar naar die oren en oorlellen, neus, haar , leeftijd en dat soort dingetjes.

Ik zie dat olifantje inderdaad, echt te gek voor woorden hoor :D
pi_102676096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
Hoe bedoel je andere naam? Hij heet gewoon Michael Pastor overal, dat youtube kanaal is van 1 van de andere acteurs en die heet jasynjefferies, heeft verder niks te maken met dat de rechter daar in de film zit :p ik vind wel dat het dezelfde is hoor, kijk maar naar die oren en oorlellen en dat soort dingetjes.

Ik zie dat olifantje inderdaad, echt te gek voor woorden hoor :D
Kwartje was net gevallen ja, ik heb net mijn post gewijzigd. Dat is die kale hoofdrolspeler.

Oh ik zie dat het echt onze Michael Pastor is. Het moet toch niet gekker worden!!!

Ik ga maar slapen nu, veel te verwerken weer .... _O-
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:41:46 #149
262978 Moonwalk
pi_102676121
Ik zie hem er helemaal in, ik vind het overduidelijk dezelfde man + zelfde naam + genoeg raakvlakken met het hele verhaal. Zou denk ik ook iets te vreemd zijn als er precies iemand van dezelfde leeftijd als een soort dubbelganger in een film speelt die gemaakt is door een man waar MJ de peetvader van de kinderen van is, waar familieleden van getuigende dokters VAN DE RECHTSZAAK een rol in spelen, in het ziekenhuis waar MJ naar toe is gebracht, met dezelfde naam van de rechter die de case van MJ doet en er superveel op lijkt, er verder geen andere mensen met die naam te vinden zijn en screenshot fotos dezelfde soort oude man laten zien, en het hem dan toch niet is?

Not buying it ! :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:42:29 #150
262978 Moonwalk
pi_102676126
Oh je ziet het inmiddels ook :P slaap lekker ik hou er nu ook mee op maar sta nog steeds met een open mond hahhaha , weltruste !
pi_102676143
Welterusten Moonwalk, was hilarisch gezellig.
Death Hoax Investigator zijn is leuk joh .... *O*

Nog een laatste feitje voor ik ook ga slapen.

Wist jij al dat Michael Jackson geregeld in UCLA naar operaties ging kijken?
Hij vond dat interessant om te zien. Ondertussen leerde hij de artsen natuurlijk wel erg goed kennen denk ik zomaar .... ;)
pi_102678185
Jullie zijn echt helden met dit soort nieuwtjes.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:26:21 #153
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102678242
Ik sla half achterover van die film, haha....

Het is heel vreemd hoe al die mensen elkaar kennen. Dat er iets vreemds aan de hand is lijkt me duidelijk maar ik heb het gevoel dat we zitten met allemaal losse puzzelstukjes en voor mezelf kan ik niet zeggen dat ik weet hoe het nu in elkaar zit.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102678262
Zo nu en dan val ik echt van de ene in de andere verbazing _O-

Dat van die film is ook vrij bizar :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_102678318
Apart wel, ja. Maar Nguyen is in de VS een naam net zoals Jansen of Smit bij ons, hoor. Bijna alle Vietnamezen heten zo (even kort door de bocht).
pi_102678832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Janena het volgende:
Ik sla half achterover van die film, haha....

Het is heel vreemd hoe al die mensen elkaar kennen. Dat er iets vreemds aan de hand is lijkt me duidelijk maar ik heb het gevoel dat we zitten met allemaal losse puzzelstukjes en voor mezelf kan ik niet zeggen dat ik weet hoe het nu in elkaar zit.
Er zijn inderdaad veel rare dingen, maar ook ik zie helaas niet altijd de onderliggende rode lijn zeg maar.. Maar het geeft wel hoop, al die dingetjes die raar zijn. :P
pi_102689404
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:51 schreef MetBas het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel rare dingen, maar ook ik zie helaas niet altijd de onderliggende rode lijn zeg maar.. Maar het geeft wel hoop, al die dingetjes die raar zijn. :P
Die rode lijn niet zien maakt het juist zo ingewikkeld allemaal. Als dit een hoax is, dan is die jarenlang voorbereid en heeft Michael er zeker geen makkelijke puzzel van gemaakt, maar een met 50.000 stukjes ... *)
pi_102689547
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Die rode lijn niet zien maakt het juist zo ingewikkeld allemaal. Als dit een hoax is, dan is die jarenlang voorbereid en heeft Michael er zeker geen makkelijke puzzel van gemaakt, maar een met 50.000 stukjes ... *)
Hem kennende zal dat het dan zeker zijn, inderdaad. Ik verwacht alleen op een gegeven moment wel een 'grote' hint, mocht er daadwerkelijk een puzzel zijn. Alleen dan is de vraag wanneer die komt, misschien duurt het wel jaren..
pi_102689849
Hoe lang het gaat duren weet niemand MetBas, dat is aan Michael.
Ik denk als bijna niemand er meer in gelooft dat het gebeurt, want dan is de verrassing het grootst.

Ik heb nog een hoax-filmpje waarin interessante dingen zitten (over de doodsfoto, de audiotape, uitspraak van Harvey van TMZ en een bizarre foto van 3T aan het einde).

pi_102690308
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef piepie het volgende:
Hoe lang het gaat duren weet niemand MetBas, dat is aan Michael.
Ik denk als bijna niemand er meer in gelooft dat het gebeurt, want dan is de verrassing het grootst.

Ik heb nog een hoax-filmpje waarin interessante dingen zitten (over de doodsfoto, de audiotape, uitspraak van Harvey van TMZ en een bizarre foto van 3T aan het einde).

Waar slaat die 3T foto dan op? Milk gives you strength? :?
Groetjes, Ezio.
pi_102690698
Die 3T foto kan een clue zijn (milk - propofol), meer kan ik er niet uit halen ... ;)

Ik heb zojuist een langer filmpje gekeken waarin iemand heel goed onderzoek heeft gedaan naar de doodsfoto. Het blijkt dus dat de stretcher waar Michael op ligt niet meer in gebruik was bij UCLA in 2009. Heel goed gedaan door de maker/maakster van het filmpje ... :)

dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:04:19 #162
262978 Moonwalk
pi_102697239
Ik vond juist dat met die film en die rechter die erin speelt en alle connecties onderling die ik hier heb uitgekauwd, dat dit juist 1 van de weinige keren is dat je niet op zoek hoeft naar vergezochte onderliggende rode lijnen want je ziet toch dat het raar is dat de rechter van die zaak in een film speelt die gemaakt is door de man waar MJ close mee is + al het andere dat er omheen zit en hier is uitgelegd en aangetoond. Is het een keer wat concreets gaan jullie over een rooie lijn miepen :* :P

Ik heb nu voor het eerst echt zoiets van hey, eindelijk iets wat echt te bewijzen is ipv "mogelijke dingen" terwijl ik zelf best kritisch ben naar "bewijs" van rariteiten. Maar kan aan mij liggen hoor c_/ O+

Edit: Het is voor iedereen raar en puzzelig en misschien komen we er wel nooit achter waarom er zoveel vreemde dingen gebeuren o|O
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:10:04 #163
262978 Moonwalk
pi_102697486
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:

[..]

Hem kennende zal dat het dan zeker zijn, inderdaad. Ik verwacht alleen op een gegeven moment wel een 'grote' hint, mocht er daadwerkelijk een puzzel zijn. Alleen dan is de vraag wanneer die komt, misschien duurt het wel jaren..
Ik denk nooit ;) een hint zal nooit groot genoeg zijn om het zeker te weten, dus zullen we het ervaren als nooit denk ik
pi_102699285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk nooit ;) een hint zal nooit groot genoeg zijn om het zeker te weten, dus zullen we het ervaren als nooit denk ik
De grootste hints geeft Teddy Riley sinds eind vorig jaar (letterlijk zeggen dat Michael nog leeft), de rest zijn opsommingen van onverklaarbare zaken (zoals de dodo, PT Barnum, This is It Gilda, Dave Dave. het nummer 7, etc. etc.), toevalligheden en de vele versprekingen van diverse mensen die dicht bij Michael stonden.

Zoveelste girlfriend van doctor Murray, allemaal jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Wat een wijvendief ... *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:09:47 #165
262978 Moonwalk
pi_102700171
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef piepie het volgende:

[..]

De grootste hints geeft Teddy Riley sinds eind vorig jaar (letterlijk zeggen dat Michael nog leeft), de rest zijn opsommingen van onverklaarbare zaken (zoals de dodo, PT Barnum, This is It Gilda, Dave Dave. het nummer 7, etc. etc.), toevalligheden en de vele versprekingen van diverse mensen die dicht bij Michael stonden.

Zoveelste girlfriend van doctor Murray, allemaal jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Wat een wijvendief ... *O*
Dat is mijn punt eigenlijk, hoe groot de hint of clue ook is, wanneer zal het groot genoeg zijn? Nooit denk ik, tenzij hij opeens een concert geeft en dan nog zal er gezegd worden dat het niet de echte Michael is
pi_102700449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dat is mijn punt eigenlijk, hoe groot de hint of clue ook is, wanneer zal het groot genoeg zijn? Nooit denk ik, tenzij hij opeens een concert geeft en dan nog zal er gezegd worden dat het niet de echte Michael is
Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_

Ik ga straks weer even iets uitpluizen over die Green Man. In een vorig topic had ik een stukje geplaatst waarin namen zaten van mensen die dezelfde naam hadden als mensen die nu getuigen (uit mijn hoofd een van de paramedics). Ik vond namelijk dat TMZ wel weer een vette hint gaf met die groene Murray, net alsof ze ons ergens aan wilden herinneren ... ;)
pi_102700775
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef piepie het volgende:

[..]

Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_

Grote kans van inderdaad, mocht het ooit zover komen dan :P
pi_102704948
Ben benieuwd of we tijdens het proces nog iets over het shirt van 3,99 dollar met de bloedvlekken (of iets wat op bloed lijkt) zullen horen.
Kort na zijn dood was het zelfs in RTL Boulevard. Het was in Michael's huis gevonden (in een kledingkast).

pi_102720849
Mijn eerste printscreen gemaakt uit een YT-filmpje Moonwalk (ben ben wel trots op mezelf dat het me gelukt is, haha).
Mooie grotere foto nu van het olifantje op de desk van vrouw die de eed afneemt:

woensdag 5 oktober 2011 @ 01:55:26 #170
262978 Moonwalk
pi_102721192
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef piepie het volgende:

[..]

[quote]Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_
:D ~O>

quote:
Ik ga straks weer even iets uitpluizen over die Green Man. In een vorig topic had ik een stukje geplaatst waarin namen zaten van mensen die dezelfde naam hadden als mensen die nu getuigen (uit mijn hoofd een van de paramedics).
Dit weet ik niet meer, dat van die namen, moet even terug gaan lezen

quote:
Ik vond namelijk dat TMZ wel weer een vette hint gaf met die groene Murray, net alsof ze ons ergens aan wilden herinneren ... ;)
Die groene Murray deed me denken aan dat ze vonden dat hij aan de wiet zit ( met die rookpluimen er om heen ) maar ben benieuwd naar je vondst ^O^

[/quote]

quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef piepie het volgende:
Ben benieuwd of we tijdens het proces nog iets over het shirt van 3,99 dollar met de bloedvlekken (of iets wat op bloed lijkt) zullen horen.
Kort na zijn dood was het zelfs in RTL Boulevard. Het was in Michael's huis gevonden (in een kledingkast).

[ afbeelding ]
Ik neem aan van wel, tenzij er al 1 of andere verklaring voor is maar daar heb ik niks van gemerkt

quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:35 schreef piepie het volgende:
Mijn eerste printscreen gemaakt uit een YT-filmpje Moonwalk (ben ben wel trots op mezelf dat het me gelukt is, haha).
Mooie grotere foto nu van het olifantje op de desk van vrouw die de eed afneemt:

[ afbeelding ]
Goedzo! *O* ik wist wel dat je het kon hoor :7
Ik snap echt geen zak van die poppetjes, in de zin van dat ik het echt niet normaal vind.
Ik snap de link met de engelse uitspraak waar we het gisteren over hadden
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:56:52 #171
262978 Moonwalk
pi_102721215
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Grote kans van inderdaad, mocht het ooit zover komen dan :P
offtopic: Jouw ui is echt meesterlijk _O- _O_
pi_102721444
In wietshops in LA is er marijuana vernoemd naar Murray, vandaar die foto van TMZ.
Kwam toevallig wel weer mooi uit zo'n green man. Met TMZ, never a dull moment ... ;)

Hier een link naar vorige topic over de green man:

Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Het vervelende is dat ik nu ineens de link van www.seeingclues niet meer kan openen (bijna onderaan mijn post). Daarin stonden juist die bizarre dingen met de namen opgesomd.
http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html (deze dus)

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 05-10-2011 02:48:15 ]
pi_102721462
Afgelopen zaterdag heeft Murray een pedicure gehad.

Let vooral goed op zijn stoelnummer ... :)

pi_102723101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

offtopic: Jouw ui is echt meesterlijk _O- _O_
Haha, thanks :P
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:14 schreef piepie het volgende:
Het vervelende is dat ik nu ineens de link van www.seeingclues niet meer kan openen (bijna onderaan mijn post). Daarin stonden juist die bizarre dingen met de namen opgesomd.
http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html (deze dus)

Laat ik ook even mee zoeken :D

Deze site heeft het stukje van die site ook geplaatst ;)
http://gracemj.wordpress.com/2011/01/18/a-green-day/
pi_102734423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Laat ik ook even mee zoeken :D

Deze site heeft het stukje van die site ook geplaatst ;)
http://gracemj.wordpress.com/2011/01/18/a-green-day/
Geweldig Sideshowbobbie dat je het artikel ergens anders hebt gevonden.

Dit stukje viel ik destijds echt van verbazing van achterover, zoveel toevalligheden weer.
Michael was gek op oude films ... ;)
pi_102743465
Ik schakel net in op het proces en lees in de chat dat er vandaag nog een olifant is, de 2e dus.
Dit keer een hele grote, ergens links van de rechter.

Als ik hem zie zal ik een screenshot maken ... :)

edit:

Iemand had al een mooi screenshot gemaakt waarop 2 olifanten te zien zijn:

THE GREATEST SHOW ON EARTH ... *O*

[ Bericht 35% gewijzigd door piepie op 05-10-2011 19:24:05 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:28:33 #177
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102758638
Ik ben te laat ingeschakeld, en vroeg me af of iemand van jullie mij kan vertellen wie zij is en waar al die flessen met propofol, lidocaïne en nog meer zepammen vandaan komen?
Het is bewijs van de politie wat nu gebruikt wordt als bewijs van de aanklager.....

(tis echt onnoemelijk veel drugs zeg :X )
pi_102759718
Ik was ook te laat ingeschakeld en heb niet erg lang gekeken, het was zeer slaapverwekkend allemaal.
Ik begreep eruit dat al die pillen, propofol etc. in Michael's huis zijn gevonden en dat zij van de coroners office was Tass ... ;)
pi_102779994
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
Niet wetend dat het zo`n complex en vreemd verhaal zou zijn.
Heb vandaag alle topics doorgelezen en de site uit de OP.
Jemig, wat een eigenzinnigheden allemaal, mijn vraag is dan waarom?
- Omdat hij eigenlijk niet dood is?
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Die vraag zal wel nooit beantwoord gaan worden.

Heel fijn dat jullie elke keer updates plaatsen ^O^
Blijf dat vooral doen, want als leek alles bijhouden is niet te doen.
pi_102781509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Hé wat een leuke reactie Magnificat. .. ;-)
Wat ik er heel goed aan vind is dat jij de moeite hebt genomen om de topics door te lezen en dus ook echt een mening kunt vormen, al zal dat niet makkelijk zijn denk ik.
Zeiken houd ik ook niet van en daar heeft dit topic ook niets mee te maken, haha.
Ik volg alles al zo'n 2 jaar en wat er hier in deze topics staat is lang niet alles. Hier probeer ik het begrijpelijk te houden voor mensen die even snel komen neuzen, maar het gaat veel dieper.

Het hoe en waarom is inderdaad moeilijk te beantwoorden, omdat de enige die dat echt kan Michael zelf zal zijn.

Ik doe er toch een filmpje bij om nog iets meer inzicht te geven:

Ik bedenk ook altijd dat Michael zelf ooit heeft gezegd dat voor hem niets onmogelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 06-10-2011 19:46:57 ]
pi_102782175
Dit filmpje wat wereldwijd op tv is geweest kort na de "dood" van Michael is wel weer een aanrader om nog eens te kijken nu.

Murray die zijn patiënten toespreekt via Youtube ... :?
(ligt het aan mij, of lijken de zinnen rechtstreeks uit Michael's mond te komen?)

pi_102797145
Er is weer iets ontdekt wat niet klopt bij het proces.

Eerst hadden we al de foute spelling van de naam Michael (er stond Micheal) en de foute dag van geboorte (er stond 28 i.p.v. 29 augustus 1958) op de flip-over van de aanklager.
(Omdat Michael Joe Jackson tegenwoordig Michael Joseph Jackson heet zal ik daar maar niet eens over beginnen ;) )

Nu blijkt ook het zegel van Californië niet te kloppen.

Op de officiële zegel staan 31 sterren (Califonië is de 31e staat), maar op de zegel die wij steeds te zien krijgen tijdens het proces (bij de pauzes) staan 32 sterren.

Zo hoort het:

http://www.netstate.com/states/symb/seals/ca_seal.htm

En zo zien wij het:

32 sterren

Hoax filmpje:

Slordigheden of bewuste fouten????
pi_102828223
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:27:00 #184
262978 Moonwalk
pi_102832434
Hey dus Piepie je zat niet fout met dat dat autopsierapport niet klopt

http://www.nu.nl/achterkl(...)michael-jackson.html

( ik bekijk en reageer later nog op je andere posts ^O^ keep it comming )

quote:
Justitie maakte fout bij dood Michael Jackson
Laatste update: 7 oktober 2011 09:13 info
LOS ANGELES - De lijkschouwer van de Amerikaanse popzanger Michael Jackson heeft donderdag toegegeven dat ze enkele fouten heeft gemaakt bij haar onderzoek.
Foto: ANP

Lijkschouwer Elissa Fleak moest erkennen dat ze geen flesje slaapmiddel had gevonden, zoals ze in haar rapport had genoteerd.

Dat flesje was pas 4 dagen later gevonden door de politie. Ze verzuimde ook vingerafdrukken af te nemen van enkele flesjes. Fleak had bovendien haar oorspronkelijke aantekeningen vernietigd.
De lijkschouwer moest een kruisverhoor ondergaan tijdens het strafproces over de dood van Jackson in 2009. Justitie heeft Jacksons lijfarts Conrad Murray aangeklaagd voor moord. Murray zou Jackson een overdosis slaapmiddel hebben toegediend.

Propofol

De arts heeft erkend dat hij het sterke slaapmiddel propofol had toegediend door een injectie. Hij ontkent echter dat het een overdosis was,. Volgens hem heeft Jackson zichzelf later een fatale extra dosis toegediend.

De lijkschouwer ontkende dat ze haar bevindingen later had aangepast
pi_102833328
Ik heb het niet op kunnen brengen om lang naar het verhoor van die Elissa Fleak te luisteren Moonwalk, dus dit was me ontgaan. Ik zag gisteren ontelbare (potjes/flesjes/pillen) medicijnen voorbij komen, er kwam geen eind aan, dus verloor ik mijn geduld.
Ik hoop dat ze Conrad Murray zelf nog oproepen in het getuigenbankje. Dat lijkt me nu wel zeer interessant om te horen hoe hij zichzelf tegen dit alles verdedigt.

Het meest merkwaardige wat niet klopt in het autopsierapport is toch wel dat er nergens melding van het litteken op Michael's hoofd is gedaan van de brandwonden van het Pepsi-ongeval.
Dat lijkt mij toch zijn grootste litteken. Kleine plekjes is wel melding van gemaakt, ... dus???
Er klopte nog veel meer niet, maar het is al weer zo'n tijd geleden dat ik al dat andere even niet meer zo snel kan herinneren.

Misschien komt Ed Winter nog getuigen, dat is de lijkschouwer en die Elissa Fleak is een medewerkster van hem.

Er is ook gebruik gemaakt van codenaam "Gershwin" (Trauma Gershwin) bij een bloedmonster.
Toevallig dat de componist Gershwin een grote hit heeft gehad met het nummer "It ain't necessarily so". Ik moet dat nog even verder uitzoeken, want misschien gebruiken ze die codenaam wel bij bekendheden. Maar ik blijf het vreemd vinden.

edit: Wel een filmpje erover gevonden. Interessant, maar weet niet wat ik ervan denken moet. Ik zit even in de Twilight Zone, moet maar snel naar bed (3.21 uur inmiddels):

Op de hoax-fora wordt het een Kangaroo Court genoemd ... :)
(een nep-rechtszaak, google er maar eens op)

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 08-10-2011 16:21:25 ]
pi_102833474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Tinkerbel3 het volgende:
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
Dat dacht je goed hoor ... ;)
Pas op aanwijzing van de ambulancemedewerkers hebben ze Michael op de grond gelegd om verder te reanimeren.
pi_102847280
Stellende dat MJ nog leeft;

Ik vraag mij dan af waarom mensen met een bepaalde functie ( arts, rechter, patholoog etc) zich laten verleiden om mee te doen met iets dat niet bestaat.
Of zijn deze mensen eigenlijk niet wie ze zijn? Bv de rechter is officieel geen rechter?
Is dat al nagetrokken?

Indien ze dat wel zijn, kan het bijna niet anders dan dat een overheid een zeer grote rol speelt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:11:48 #188
262978 Moonwalk
pi_102847402
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid

zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.

Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"

[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 08-10-2011 17:17:01 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:15:44 #189
262978 Moonwalk
pi_102847506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Super leuk dat je alles hebt gelezen, ik heb net als jij zoiets van "wat is de reden" van al dit gebeuren. Dat het niet in de haak zit twijfel ik inmiddels niet meer aan, alleen de "why"en "wie" blijven nog wazig
pi_102847638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:

Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"
Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
pi_102847667
Oh en Moon & Piep, dank voor het hartelijke ontvangst!
Zonder jullie updates en info viel er ook wenig te lezen hier ;)
pi_102848326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid

zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.

Even een lurker over Michael Pastor. Volgens mij is hij met 1 film niet echt een acteur te noemen. Daarbij is hij wel bekend bij het LA surperior court (met telefoonnummer, dus wie belt? ;) )
http://www.lasuperiorcourt.org/judicialofficers/ui/index.aspx
http://www.courts.ca.gov/2948.htm (staat bij County of LA, dus even doorscrollen)
pi_102851974
Hey!

Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?

Dankjewel alvast.

Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?

[ Bericht 38% gewijzigd door Hilde3 op 08-10-2011 19:58:59 ]
pi_102852262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:20 schreef Magnificat het volgende:

[..]

Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
Ik denk ook dat de overheid een rol hierin speelt.
Het was ook nogal opmerkelijk dat de FBI alle files openbaar maakte over Michael pakweg een halfjaar of een jaar na zijn "dood".
Er stond niets in wat hem in opspraak kon brengen, wel dat hij zelf bedreigd was.
Was dit een onderdeel van het zuiveren van zijn "slechte" imago?? (nog steeds denken veel mensen dat hij echt een pedofiel was).
pi_102852494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef Hilde3 het volgende:
Hey!

Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?

Dankjewel alvast.

Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?
Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ... :) ), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker .... :D Is hij bovenmenselijk????? haha

http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview

Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ... ;)

Hier alvast een korte teaser:

edit: nog een iets langer filmpje

En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ... :D (was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:

Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???

V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 08-10-2011 21:28:40 ]
pi_102852565
Ja KVD Michael Pastor is inderdaad wel een echte rechter ... ;)
(bedankt voor de links)

Moonwalk, ik denk dat wij ook maar naar LA moeten verhuizen.
Veel van die mensen die bij de zaak betrokken zijn hebben ook filmrolletjes gehad.
Een lucratief schnabbelcircuit daar .... _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 09-10-2011 15:20:57 ]
pi_102978255
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ... :) ), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker .... :D Is hij bovenmenselijk????? haha

http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview

Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ... ;)

Hier alvast een korte teaser:

edit: nog een iets langer filmpje

En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ... :D (was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:

Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???

V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?

[ afbeelding ]
Dankjewel voor je uitgebreide reactie.
Had nog nooit van die film gehoord, binnenkort maar eens kijken :)

Dat transcript is echt lang, ben ongeveer tot de helft gekomen. Inderdaad heel veel medicijnen, pff.

Een foto dat ze vandaag hebben laten zien:
http://www.tmz.com/2011/1(...)ughter/#.TpShO95GNl0
pi_102983441
Dank je Hilde.

Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.

Wel weer frappant dat ook hier weer iets niet aan klopt, namelijk de datum.
25 Augustus 2009 in plaats van 25 juni 2009.
We hebben al de naam Joseph in plaats van Joe, we hebben 32 sterren in het zegel van Californië en nu weer die datum die niet klopt.

Maar ik geloof echt dat hij nog leeft en zo'n foto zegt mij dus niets .... ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:59:27 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_102983667
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef piepie het volgende:

Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.
Waarom zouden ze een valse foto plaatsen?
Er staat
quote:
Prosecutors just showed an image of Michael Jackson's dead, naked body sprawled on a gurney -- taken hours after the singer died.
Dat moet toch makkelijk te controleren zijn?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_102983831
Ik vond die foto ook niet van een goede kwaliteit, wel wat beter als de vorige maar tegenwoordig ( 2 jaar geleden dan ;) ) zijn de foto's wel helder dan dit.
Al schrok ik wel even toen ik hem zag. Ik hoop echt dat hij nep is.

Of hij nog leeft, geen idee, twijfel steeds vaker.
Er is zoveel te lezen en dan die rechtszaak er nog bij, veel om bij te houden. Ik vraag me af waarom al die moeite als het een hoax is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hilde3 op 12-10-2011 00:22:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')