Welkomquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Hilde3 het volgende:
Hey,
Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.
Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
Ligt het aan mij of zijn dat opeens hele korte beentjes die niet in verhouding zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:10 schreef Hilde3 het volgende:
Dankje![]()
Hier is een link.
http://www.telegraph.co.u(...)d-Murrays-trial.html
Het is een game geen filmquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:18 schreef piepie het volgende:
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.
Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leeft.
Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ...
daar zat ik precies net aan te denken !! die omschrijving die helemaal niet bij deze nieuwe foto pastquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef piepie het volgende:
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.
Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ...![]()
Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.
Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ...
Dit dusquote:
Nou ja, als iemand afgevoerd moet worden met een ambulance en de fotografen zitten al in de bomen dan kan ik me voorstellen dat het een hele opgave is om MJ zo afgeschermd en soepel mogelijk onderweg te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.
Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
Nee, dat doen ze niet. De ene man legt zn hand op de schouder van de andere man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.
Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |