abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:29 #51
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102536082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Hilde3 het volgende:
Hey,

Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.

Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
Welkom :)
Ik heb die foto eigenlijk nog niet eens gezien, staat hij ergens ? De ambulance foto bleek uiteindelijk ook nep te zijn dus ik wil daar idd ook wel even naar kijken
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:17:50 #53
262978 Moonwalk
pi_102536491
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:20:06 #54
262978 Moonwalk
pi_102536554
quote:
Ligt het aan mij of zijn dat opeens hele korte beentjes die niet in verhouding zijn.
pi_102537714
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.

Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leefde.

Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ... _O-

Zo jammer dat die ambulancebroeders morgen pas komen. Ik ben er dan niet en zaterdagnacht op zijn vroegst kan ik pas weer kijken wat er gebeurd is.
Ja familie gaat voor en zo hoort het natuurlijk ook ... ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 30-09-2011 01:37:58 ]
pi_102537772
Ik moet en zal die Youtube vinden waarop die bodyguards elkaar de high five gaven op 25 juni.
Als jullie dat zien dan val je van verbazing achterover. Alsof er iets geweldigs was gebeurd.
(mijn theorie is dan dat ze ook in de hoax zitten en dat alles tot dan toe volgens planning goed is verlopen).
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:38:45 #57
262978 Moonwalk
pi_102537966
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:18 schreef piepie het volgende:
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.

Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leeft.

Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ... _O-
Het is een game geen film :D daarom vind ik het nog extra gekker ! Die foto overtuigt mij ook niet, ik vind het maar een scheve foto maar wat er precies niet klopt weet ik niet, alleen die benen vind ik sowieso dus niet kloppen.

Ik zal proberen om het hier een beetje bij te houden en tass post ook regelmatig inhoudelijke posts mbt de rechtszaak dus je kan hopelijk de hoofdlijnen meepakken als je terug komt ^O^ geen Piepie in dit topic is toch wel altijd een dikke domper :P
pi_102538159
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.

Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ... :)

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.

Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ... ;)
  vrijdag 30 september 2011 @ 02:07:41 #59
262978 Moonwalk
pi_102538247
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef piepie het volgende:
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.

Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ... :)

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.

Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ... ;)
daar zat ik precies net aan te denken !! die omschrijving die helemaal niet bij deze nieuwe foto past

mocht het niet lukken met die printscreen dan hoor ik het wel ;)
pi_102538366
Ja ik weet je te vinden als ik daar niet uitkom ... :)

Wat ook wel interessant is, is om Pearl Jr. op twitter te volgen.
Je weet wel, die journaliste die ook in de hoax gelooft en er een boek en een film over heeft gemaakt.
Ze zit elke dag weer in de rechtszaal (net als in 2005), dus die heeft veel te melden.
(ze had een pluche olifant gezien, maar mag geen foto's nemen ... :s) )

Ze had ook al een interview gedaan met die Flanagan buiten de rechtszaal, maar die fans stonden zo hard Justice for Michael te schreeuwen dat het niet allemaal goed te verstaan was.
Zo vroeg Michael (!) :) (weer een Michael) Flanagan waarom Arnold Klein niet ging getuigen en toen antwoordde hij dat de rechter die van de lijst had geschrapt ... :?

Kijken vanaf 01.00 min. (de eerste minuut is promotie voor haar boek en film)

Hier haar twitter:

http://twitter.com/#!/Pearljr

[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 30-09-2011 02:34:51 ]
pi_102546878
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
pi_102547323
Dat is toch gewoon zo'n groet zoals sommige mensen (zoals bijvoorbeeld negers of andere stoere mannen) die vaak gebruiken. Zo'n boks. Ik zie daar niks in verder.
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:45 #63
262978 Moonwalk
pi_102547339
Ik ben niet overtuigd van die high five, het lijkt meer op een stevige hand geven ofzo
pi_102549875
Wat goed dat jij dat filmpje hebt gevonden Hilde3 (scheelt mij veel zoekwerk) ... :)

Ik herinnerde het me iets heftiger, maar was lang geleden dat ik het eerder had gezien.

Toch blijf ik het raar vinden, net alsof ze een succesje hadden behaald.
Vraag me ook af wie er in die zwarte limo heeft gezeten.

Fijn en zonnig weekend allemaal ... *O*
pi_102550479
Even op die game inhaken: Maker van het spel/uitgever van het spel is Ubisoft. Dezelfde maker (en koper van de rechten op MJ) van Michael Jackson: The Experience.

Leuke vondst!
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:02:45 #66
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102557620
En daar is de 1e paramedic. Ik ben zeer benieuwd!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:03:49 #67
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102559760
Even kleine samenvatting:
de paramedics komen de slaapkamer in, en Murray en Alvarez zijn net bezig om Michael op de grond te leggen.
Alleen aan de verkeerde kant van het bed waar niemand bij kan, dus moesten ze hem weer verplaatsen naar het voeteneind.
1 collega begint met cpr, 1 collega is bezig met bagging van lucht, en de andere collega is bezig om eeg aan te leggen. Zodra die aan gaat, is er geen hartslag te zien.
Epinefrine word gegeven maar er is geen verandering.
Hij ziet dat er een infuus in de patiënt zijn been zit aangesloten en kijkt of die wel werkt.
Hij vraagt meerdere keren of de patiënt aan medicatie is, waarna Murray zegt: No he is not on any medication, I just gave him a little bit lorazepam to help him sleep.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:19:38 #68
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102560342
Even een vraagje aan iedereen: is het gewenst dat ik updates blijf tikken of is het niet nodig?
Of zitten jullie allemaal gekluisterd aan het scherm? :P

Deze man is wel nerveus, maar is zeer en zeer professioneel en zelfverzekerd.

Trouwens, ik schrok toen ik hoorde dat Murray mee ging doen om medicatie toe te dienen via het infuus aan zijn been, en abuis gewoon dat infuus eruit trok! :X
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 20:27:56 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102560699
Jaaaah! Graag updates :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102560862
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
Jaaaah! Graag updates :Y
Dit dus :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:22 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102560943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
Nou ja, als iemand afgevoerd moet worden met een ambulance en de fotografen zitten al in de bomen dan kan ik me voorstellen dat het een hele opgave is om MJ zo afgeschermd en soepel mogelijk onderweg te krijgen.

Geeft vast een hoop spanning en stress... en dat ze elkaar als hij dan veilig onderweg is even een schouderklopje/boks geven met een hope for the best houding vind ik dat niet gek. Ik vind hun lichaamstaal ook alles behalve alsof ze een succesje hebben behaald. Meer een pfoeh he slepend loopje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:47 #72
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102560955
De paramedic verklaart dat hij vanaf het 1e moment dat hij de patiënt bekeek, het gevoel kreeg dat er iets niet klopte:
hij was al redelijk koud, de ogen waren open en de pupillen waren al verwijd.
Ze waren 12.26 minuten binnen, en nadat hij vroeg hoelang de situatie al zo was, zei Murray dat het was vanaf het moment van bellen! Wat 12.21 was, toen de call binnenkwam op het medisch centrum.
Hun waren positief gestemd omdat na 5 minuten hartstilstand er nog een grote kans was om de patiënt terug te halen.
Nadat het zuurstofmeetapparaat is aangesloten, laat die 16 zien, wat al heel erg laag is.
(kan ook een indicatie zijn dat iemand al langer overleden is)

De rest van de getuigenis gaat over het contact hebben met UCLA en wat nog verder te doen.
Murray wou dat er een central line aangesloten werd (hoofd infuus voor medicatie) maar die hebben de paramedics niet aanwezig.
Murray verklaart dat hij wil dat de patient magnesium toegediend krijgt, maar ook dat hebben ze niet bij zich.

[ Bericht 39% gewijzigd door tass op 30-09-2011 20:40:17 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:50:20 #73
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102561696
Nou daar gaan we met de advocaat van Murray!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:59:38 #74
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102562133
Even een vraagje aan wie het antwoord mag weten:
Bij de autopsie was er geen benzodiazepinen in zijn lichaam aangetroffen toch?

Dan is er al duidelijk dat Murray op het moment van vragen door de paramedic of hij aan medicijnen was, heel duidelijk aan het liegen was.
Want lorazepam blijft heel lang in het lichaam.

Lunchtijd voor iedereen in de rechtszaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door tass op 30-09-2011 21:00:52 (update) ]
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2011 @ 21:41:18 #75
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_102564231
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?

Nee, dat doen ze niet. De ene man legt zn hand op de schouder van de andere man.
Kijk nog maar eens heel goed.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')