SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Achja, ik heb alleen maar respect voor mensen die dat zo kunnen. Dus, kudo's.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kijk, dit is toch een aardig compliment naar mij toe.
Extreem onaangepast? Gewoon simpele jongens/mannen die onzeker zijn en zich daarom stuntelig gaan gedragen (stotteren, blozen) en domme opmerkingen gaan maken. Die komen wel veel voor en IRL worden die eerder afgewezen dan op zo'n beurs. Zijn we het daar over eens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo enorm extreem onaangepast als jij het stelt? Lijkt me stug.
Je werkte bij een callcenter dus jij kan het ook. Mensen overtuigen, goed praten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, ik heb alleen maar respect voor mensen die dat zo kunnen. Dus, kudo's.
Okay daar ga ik niet aan meedoen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef kree het volgende:
Die topics gaan hard zeg hahaha.
Heb moeite om het allemaal bij te lezen.
enne The Singles (R&P Band)
Hebben we al een zanger / zangeres?
27 keer ga ik in mijn hele leven niet halen hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na de volgende 27 keer niet meer hoor.
This doesn't make you feel better, right?
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoe je het nu deed was een goede oplossing.
Je hoeft ook niet exact te doen wat ik zeg natuurlijk, maar er meer een grap van maken ipv drama is al een vooruitgang.
Ik vind je lief, voel je je nu beter?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
27 keer ga ik in mijn hele leven niet halen hoor.![]()
En nee.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Je deed het overkomen alsof ze echt ernstig gedrag vertoonden en ver over de grenzen gingen van wat sociaal geaccepteerd is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Extreem onaangepast? Gewoon simpele jongens/mannen die onzeker zijn en zich daarom stuntelig gaan gedragen (stotteren, blozen) en domme opmerkingen gaan maken. Die komen wel veel voor en IRL worden die eerder afgewezen dan op zo'n beurs. Zijn we het daar over eens?
Nee je maakt het erger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je lief, voel je je nu beter?
Ik vind je ook liefquote:
Het ligt niet aan jou hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, jij bent ook niet easy to please.
Omdat je niet flirt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor.![]()
Maar iedereen zegt continu dat leuk, grappig, gevat, aardig, tof en nog wat ben.
Als dat zo is? Kan iemand mij dan uitleggen waarom als en iedereen om mij heen een relatie krijg ik dan alleen nog een meisje geknuffeld heb?
Snap je het is zo ontzettend tegenstrijdig.
Omdat je leuk, tof, grappig, gevat, etc bent, maar geen initiatief durft te nemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar iedereen zegt continu dat leuk, grappig, gevat, aardig, tof en nog wat ben.
Als dat zo is? Kan iemand mij dan uitleggen waarom als en iedereen om mij heen een relatie krijg ik dan alleen nog een meisje geknuffeld heb?
Inderdaad, zegt dat maar tegen Newbie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief
maar dat wil je ook weer niet horen natuurlijk
Ja, gewoon niet tactische opmerkingen. Ik gaf ook aan: niet perse respectloos. Okay, ben ik het dus niet mee eens maar goed, laat de mensen in dit topic eerst maar eens het lef hebben om zoiets ook daadwerkelijk te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je deed het overkomen alsof ze echt ernstig gedrag vertoonden en ver over de grenzen gingen van wat sociaal geaccepteerd is.
Als het enkel over blozen, stotteren en dommige opmerkingen maken ging vind ik dat je een beetje overdrijft. Laat die kerels lekker hun ding oefenen, als ze wat zekerder gaan voelen dankzij die modellen is er helemaal niks mis mee om het (ook) op hen te oefenen.
Nu loop je trouwens al de hele avond te zeuren in dit topic. Je had er ook voor kunnen kiezen om iets leuks te doen met vrienden tot dit tijdstip. Uiteten, ergens wat drinken, ik noem maar wat. Kan je ook meteen oefenen op de serveerster (quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
As ik dat eens wist. Ik was een paar jaar terug ook altijd verbaasd waarom het andere wel lukte en mij niet. Maar ineens ging alles heel snel terwijl ik zelfs niets veranderd was voor mijn gevoel. Nu heb ik nogsteeds periodes waarin ik meer met vriendinnen ben en periodes waarin ik meerdere keren in de week dates heb.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook helemaal niet mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet tactische opmerkingen. Ik gaf ook aan: niet perse respectloos. Okay, ben ik het dus niet mee eens maar goed, laat de mensen in dit topic eerst maar eens het lef hebben om zoiets ook daadwerkelijk te doen.
Makkelijk om je daar altijd maar achter te verschuilen. Neem jij geen initiatief qua versieren, gebeurt er bij de meeste mannen ook niets, maar klaag dan ook niet. Je doet het toch echt zelf, hoe hard dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
Ja ik zeik vandaag enorm, dat weet ik.
Nou ik heb alleen huismussen als vrienden in de buurt dus dat had niet gekund.
Flirten lijkt bij de meesten iets normaals te zijn en dan ontstaat er wat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat je niet flirt.
Je bent die ene goede vriend, niet die ene leuke jongen met potentie.
Tsja ik wil heus wel iniatief zijn maar dan moet ik wel een beetje kunnen aanvoelen dat er interesse is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Omdat je leuk, tof, grappig, gevat, etc bent, maar geen initiatief durft te nemen
En dat is wel zonde.
Heb ik nooit ontkent, jij hebt volledig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Makkelijk om je daar altijd maar achter te verschuilen. Neem jij geen initiatief qua versieren, gebeurt er bij de meeste mannen ook niets, maar klaag dan ook niet. Je doet het toch echt zelf, hoe hard dat ook klinkt.
Dat gaat lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
Hoi ik kom hier weer eens kijken.
Samenvatting vandaag: 2 leuke, langere gesprekken en een aantal kleinere.
1x compleet de mist in gegaan door misplaatst te reageren; spijt van.
Nja en 1 of 2 x dat ik een beetje awkward een gesprek begon
Ik vrees dat ik nog eens ubersociaal ga worden
Goed bezig.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
Hoi ik kom hier weer eens kijken.
Samenvatting vandaag: 2 leuke, langere gesprekken en een aantal kleinere.
1x compleet de mist in gegaan door misplaatst te reageren; spijt van.
Nja en 1 of 2 x dat ik een beetje awkward een gesprek begon
Ik vrees dat ik nog eens ubersociaal ga worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |