De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet ik mijn fristi weer uitspugen en de fristi weer in het fristi pak doen enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Loop achteruit en doe hetzelfde. Mss komt het dan weer terug?
Je loopt gwn achterquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
zo veellapo hunters op t laatst kwamen er 4 posts tegelijk.
Ik ben geen hunterquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
zo veellapo hunters op t laatst kwamen er 4 posts tegelijk.
En dan leg je het uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dan moet ik mijn fristi weer uitspugen en de fristi weer in het fristi pak doen enzo
En moet ik mijn pirowetjes onderweg naar de koelkast omgekeerd doen en dan vraagt me moeder van ''wat de fack ben jij aan het doen?''
Snappie
Ja, ik bespaar de vernedering.. ik hou niet van vernederingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
En dan leg je het uit.
Kijk, het is maar hoe graag jij he wilt natuurlijk.
tot die piemelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe diep mag een v-hals bij mannen zijn?
Ik heb wel 'ns dat ik naar de zolder loop om iets te pakken en dat ik dan boven ben en niet meer weet wat het was. Als ik dan weer beneden ben, komt het altijd weer terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik bespaar de vernedering.. ik hou niet van vernederingen
Tot je string.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns dat ik naar de zolder loop om iets te pakken en dat ik dan boven ben en niet meer weet wat het was. Als ik dan weer beneden ben, komt het altijd weer terug.Maargoed, ik heb ADHD, ik ren blijkbaar graag trappen.
het eerste knoopje op tepelhoogte.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
huh watquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef coban het volgende:
IM A UGLY GIRL IN THIS UGLY WOOORLD
UNWANTED FACIAL HAIRRR
IMMA CREATION OF MICROOSOFT BLABLABLa
YOU SO UGLY YOU DISGUST ME
OEH AH OEH YEAHHAHH
LALALALA LAA IK KN DE LYRICS NIEET MEEEFRR
Ja, of je vergeet waar je je sleutels 3 seconden geleden hebt neergelegd ook zoietsquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns dat ik naar de zolder loop om iets te pakken en dat ik dan boven ben en niet meer weet wat het was. Als ik dan weer beneden ben, komt het altijd weer terug.Maargoed, ik heb ADHD, ik ren blijkbaar graag trappen.
v-hals is voor gays, of jemoet fucking veel swag hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind vhals wel nice maar niet te overdreven
Omdat het mooi isquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jij hebt geen borsthaar neem ik aan, waarom zou je dan een V-hals dragen?
heb jij dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef speedking het volgende:
[..]
v-hals is voor gays, of jemoet fucking veel swag hebben
bij oude mannen met veel borsthaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind vhals wel nice maar niet te overdreven
Ik zoek ook wel eens dingen die ik vast heb enzo. Of de pindakaas als hij voor m'n neus staat. Maar ik ben echt fucking chaotisch en gehaast altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, of je vergeet waar je je sleutels 3 seconden geleden hebt neergelegd ook zoiets
nEEEE.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
bij oude mannen met veel borsthaar
haha daarvoor scoorde jij 4x!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij scoorde anders als enige 2 keer door mijn muur.
Jaa, en als het 's ochtends is scheld je heel de boel bij elkaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zoek ook wel eens dingen die ik vast heb enzo. Of de pindakaas als hij voor m'n neus staat. Maar ik ben echt fucking chaotisch en gehaast altijd.
Gatvurrrr.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb een afdelingsleider, turk met borst helemaal vol met haar en doet altijd knoopje open zodat uitsteekt en zichtbaar is.
Egotripper.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef speedking het volgende:
[..]
haha daarvoor scoorde jij 4x!(sorry voor het verpeste van je fucking nice keepers werk)
Er hoeft 's morgens niets te gebeuren, wil ik de boel bij elkaar schelden. Ochtenhumeur. Alwayz.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaa, en als het 's ochtends is scheld je heel de boel bij elkaar
Aiiii.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
ov hahah heel grappig moet morgen naar sportpark voorland en dan moet je conexxion bus pakken richting hilversum...
Hoef je nooit ergens optijd te komen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Er hoeft 's morgens niets te gebeuren, wil ik de boel bij elkaar schelden. Ochtenhumeur. Alwayz.
Lege doel en ik zat vooraan, toeval enzulks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
[..]
nee hoor je hebt gewoon skills
Donderopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jakkie bah, hihihihih.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef Oceanview het volgende:
Ik zit elke keer aan speedking, vind ie niet zo leuk.
4xquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lege doel en ik zat vooraan, toeval enzulks.
Jawel. Ik calculeer dit in bij m'n opstaantijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoef je nooit ergens optijd te komen?
haha ojaquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
Wel mooie TT.
Drie Twee Een, Appelflap driehoekjes.
3,2,1 in een skinnyjeans, in een skinnyjeansquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
Wel mooie TT.
Drie Twee Een, Appelflap driehoekjes.
Wat voor zooi luister jij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
3,2,1 in een skinnyjeans, in een skinnyjeanskutlied
Komt ze stage lopen op jouw basisschool?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Binnenkort werk ik samen met Myraela
nu kannie niej slapemnquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Rezania wel hard getrolld vandaag.
btg was ook op vandaag kom huilenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef speedking het volgende:
geen smsje geen btg., wie leent me wat
k ken je te langquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alleen jij komt door mijn muurtje blijkbaar.
krijg ook een knuffel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
btg was ook op vandaag kom huilen
Jij weetquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
1, 2 feestjes in me skinny jeans
in me skinny jeans in me skinny jeans
3, 4, 5 feestjes in me skinny jeans
in me skinny jeans skinny skinny jeans
Ja altijd haasten 's ochtends hequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik calculeer dit in bij m'n opstaantijd.
Vaak zat dat ik op m'n werk de sleutel in het slot steek en eerst een paar keer moet zuchten voor ik hem omdraai.
Hou je bek ah zemmel ik ben ouder dan jouquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Komt ze stage lopen op jouw basisschool?
whatsapp/ping.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef speedking het volgende:
geen smsje geen btg., wie leent me wat
Hij scoorde 2x panna terwijl de rest niks kon.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik maak bij jullie allemaal panna.
Ja maar ik heb ook geen bugs.quote:
sryquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hou je bek ah zemmel ik ben ouder dan jou
trustennnnn askimquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Ik heb slaaaaap. Ik ga slaaaaapen.
Doei kleine bitches van me.
Eks ow eks ow
Gassip kirl.
Mensen die van de ochtend houden, nog erger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja altijd haasten 's ochtends he
ik heb hekel aan ochtenden
OMG HAD JIJ DAT OOK?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
Ik kan niet inloggen op vodafone.nl
Doeiertsquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Eks ow eks ow
Gassip kirl.
Welterustenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Eks ow eks ow
Gassip kirl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mensen die van de ochtend houden, nog erger.![]()
Ik heb altijd haast, was het maar alleen 's morgens. Ik heb zelfs haast als ik de hele dag niets hoef te doen, dodelijk vermoeiend soms.
Truste!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Eks ow eks ow
Gassip kirl.
Wel mooi op tijd gepost.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Net kon ik wel in myvodafone maar als ik wilde opwaarderen kon dat niet herkende die niet.
OMG MIJN EERSTE PRECIES12UURPOSTquote:Op woensdag 28 september 2011 00:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Net kon ik wel in myvodafone maar als ik wilde opwaarderen kon dat niet herkende die niet.
We gaan vanzelf een keer dood.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja
's ochtends ben ik altijd gaar, weet je het leven is vermoeiend, het is nooit goed
Dat is waar.. alleen wens ik het niemand toe hierquote:Op woensdag 28 september 2011 00:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
We gaan vanzelf een keer dood.
Ik wens dat sowieso niemand toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is waar.. alleen wens ik het niemand toe hier
Ik in elk geval nu wel ja, tijd voor bier.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook zo snel dorst?
gohquote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik in elk geval nu wel ja, tijd voor bier.
neeeequote:Op woensdag 28 september 2011 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook zo snel dorst?
k 16:00quote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik begin pas om 1400u
[..]
tomatish
5:45 staat de wekkerquote:
Heyquote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Morgen wel weer fitness. NOG breder worden dus.
Hallo
Trusten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Slaap lekker trolletjes van me
Hihih ik moet slapen heb geen zin.quote:
Lekkerr. Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hihih ik moet slapen heb geen zin.
Morgen komt Psy-Freak biefstuk bakken voor me
die billen zijn sexy. Zijn dat jouw billen?quote:
Dag sinterklaasje daahaaaag daaahaaaag daaaahaag daaahaaag zwarte Pietquote:
Bijna weer Sinterklaas ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dag sinterklaasje daahaaaag daaahaaaag daaaahaag daaahaaag zwarte Piet
Nooooooo.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ok doei ik ga al
kusje![]()
Doeggggg kusssieee slaap lekkerrrrr ajuutjesssquote:
Mwah, weet niet. Zo einde van het jaar gevoel. Maar dat lijkt me logisch. Maar wel een raar gevoel. Oke, vreemd verhaal dit.quote:
Nee ik snap je.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Zo einde van het jaar gevoel. Maar dat lijkt me logisch. Maar wel een raar gevoel. Oke, vreemd verhaal dit.
Ja, dat! Dat je denkt van nou daar gaan we dan maar weer. Alles weer opnieuw enzo. En die routine af en toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik snap je.
Het word weer koud. Weer een jaar voorbij.
Weer de ballen van zolder slepen.
Weer oud en nieuw.
Weer wakker worden op 1 januari en denken ...omg
Alweer
"Nog de beste wensen he!"quote:Op woensdag 28 september 2011 01:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, dat! Dat je denkt van nou daar gaan we dan maar weer. Alles weer opnieuw enzo. En die routine af en toe.
1 januari is ook de sneuste dag van het jaar vind ik
Nog zoiets.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Nog de beste wensen he!"
-"Huh? O, dank je [poker face]. Jij ook."
x1.134
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 01:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, dat! Dat je denkt van nou daar gaan we dan maar weer. Alles weer opnieuw enzo. En die routine af en toe.
1 januari is ook de sneuste dag van het jaar vind ik
Vuurwerk afsteken met de hele straat vind ik dan nog wel leuk. Daarna rondje lopen door de wijk, flesje 'champagne' mee en dan bij vrienden thuis feesten.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
Het slaat ook helemaal nergens op eigenlijk.
Weer 1000 gewonden van het vuurwerk.
Als iedereen gewoon 5 euro inlegt bij de gemeente heb je pas een bazen vuurwerkshow!
En dan verplichte de beste wensen tot 14 januari komt je ook de strot uit ja.
Ik wens iedereen elke dag een geweldig leven toe maar om dat nou continu tegen iedereen te blijven roepenneh...
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef Hooidraad het volgende:
Vorig jaar kreeg ik nog een paar 'beste wensen' in februari.
Zo van: "hèhèhè, beetje laat he maar ik had je nog niet gezien, hèhèhè"
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef Hooidraad het volgende:
Vorig jaar kreeg ik nog een paar 'beste wensen' in februari.
Zo van: "hèhèhè, beetje laat he maar ik had je nog niet gezien, hèhèhè"
Ja das wel cool.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken met de hele straat vind ik dan nog wel leuk. Daarna rondje lopen door de wijk, flesje 'champagne' mee en dan bij vrienden thuis feesten.
Hallo ik ga nu slapenquote:
Hehe ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja das wel cool.
Maar die blagen die dan op 5 januari nog niet klaar zijn
Ja hallo nu weten we wel dat je een aansteker kan bedienen
parapluquote:Op woensdag 28 september 2011 01:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo ik ga nu slapen
Mijn dag is weer goed door jouw bezoek
Doeggggajuuuu
Ja ik zag serieus een straat ik denk wat ligt hier aangekoekt??!?! (lees: het was juni)quote:Op woensdag 28 september 2011 01:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Hehe ja.![]()
Nog erger, mensen die wel de hele dag rotjes en andere zooi af staan te steken maar dan niet op 1 januari even de boel op komen vegen in de straat omdat ze 'moe' zijn.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo ik ga nu slapen
Mijn dag is weer goed door jouw bezoek
Doeggggajuuuu
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijk flauwe woordgrappen.
Idd, soms alleen echt té droog.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Wel een prachtig programma vond ik dat.
Ja, af en toe deden ze wel iets te veel woordgrapjes enzo. Dan had ik het wel een beetje gezien. Maar ze mogen best nog een seizoen maken!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, soms alleen echt té droog.
ik hang eraan en hijg er zachtjes door.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef TWP het volgende:
de rode telefoon de rode telefoon wie hangt er aan de rode telefoon
Misschien een andere rode telefoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik hang eraan en hijg er zachtjes door.
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, af en toe deden ze wel iets te veel woordgrapjes enzo. Dan had ik het wel een beetje gezien. Maar ze mogen best nog een seizoen maken!
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef TWP het volgende:
Daar was er weer een: "Je kunt Ed Sheeran ook volgen op Twitter"
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Die vrouw aan de telefoon wist ook even niet wat ze hoorde volgens mij.
Had ook niks anders verwacht van Ramonquote:Op woensdag 28 september 2011 01:45 schreef TWP het volgende:
Er zit weer eens totaal geen lijn in de muziekkeuze.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weer klaar voor een spannende aflevering van "zal tsjoban op tijd zijn of niet"
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weer klaar voor een spannende aflevering van "zal tsjoban op tijd zijn of niet"
Ik denk nee.quote:
Omggg hajahahahahquote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan gewoon je bed uitstappenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:20 schreef coban het volgende:
[..]
Omggg hajahahahah
Nja ik ben op tijd wakker mr ik vraag me af of ik niet weer in slaap val ofzo
Gedaan, en ik stootte mijn fakking voet tegen bedquote:Op woensdag 28 september 2011 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan gewoon je bed uitstappen![]()
Echt waar, dat is mogelijk hoor
Moest ik vandaag, was niet zo heel eng hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:39 schreef coban het volgende:
Morgen gaat het eng worden, dan moet ik 6 uur opstaan.
Ik moet nu al huilen.
Voor mij welquote:Op woensdag 28 september 2011 08:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moest ik vandaag, was niet zo heel eng hoor.
Haha sukklquote:Op woensdag 28 september 2011 08:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Op het verkeerde station uitgestapt
Oh dus rond een uur of 8 zien we je wel online en dan post je iets als: Tfoe verslapenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:39 schreef coban het volgende:
Morgen gaat het eng worden, dan moet ik 6 uur opstaan.
Ik moet nu al huilen.
Flipppppppppppppsquote:Op woensdag 28 september 2011 09:15 schreef Flippiee het volgende:
Morning has broken like the first morningggg
Ja ws welquote:Op woensdag 28 september 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus rond een uur of 8 zien we je wel online en dan post je iets als: Tfoe verslapen
Haha zeer verstandigquote:Op woensdag 28 september 2011 09:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo veel last van mijn keel en dan moet ik straks nog een presentatie houden en een discussie leidenMisschien straks maar eerst een biertje drinken
Heluquote:
Even rustig wakker worden, je had je geabonneerd op mijn afspeellijst zag ikquote:
Ja klopt, was een chillende speellijst.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Even rustig wakker worden, je had je geabonneerd op mijn afspeellijst zag ik
Ik luister hem nu om even wakker te worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja klopt, was een chillende speellijst.
Ik ben gewoon niet zo aantrekkelijk op FOK!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Een vrouw zegt dat ze keelpijn heeft en geen enkele mannelijke FOK!ker begint over sperma dat de keel goed zal smeren?
IT'S THE APOCALYPS!!
Wellicht komt het omdat Intronic en ik vrij normaal zijn, en dat Plastic_zak het gewoon niet heeft gezienquote:Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo aantrekkelijk op FOK!
Oh oeps. Ik wil je keel best smeren hoor meid.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo aantrekkelijk op FOK!
Nee P_z ziet mij als een grote zus. Dat is een feit om te huilen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht komt het omdat Intronic en ik vrij normaal zijn, en dat Plastic_zak het gewoon niet heeft gezien
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh oeps. Ik wil je keel best smeren hoor meid.
Dat klinkt plausibelquote:Op woensdag 28 september 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht komt het omdat Intronic en ik vrij normaal zijn, en dat Plastic_zak het gewoon niet heeft gezien
Nu ben je iig op tijd?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
Ik had nog een kwartier kunnen uitslapen
Mijn les begint pas kwart voor 1, woensdag is de enige dag in de week dat ik kan uitslapen en ik was al om 8 uur wakker. Plus feitje dat ik vannacht uit wasquote:Op woensdag 28 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
Ik had nog een kwartier kunnen uitslapen
GA HUILEN DAN AH KAHBAquote:Op woensdag 28 september 2011 09:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jouw posts zijn altijd "gr gr" of "*user*" posts
Liever op tijd en veel geslapen hebbenquote:
Omggquote:Op woensdag 28 september 2011 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn les begint pas kwart voor 1, woensdag is de enige dag in de week dat ik kan uitslapen en ik was al om 8 uur wakker. Plus feitje dat ik vannacht uit was_!!!!
Schat we weten allemaal dat dat een onmogelijke opgave is voor jouquote:Op woensdag 28 september 2011 09:51 schreef coban het volgende:
[..]
Liever op tijd en veel geslapen hebben
Elleke minuut telt voor mij
Maar je leeft nog welquote:Op woensdag 28 september 2011 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn les begint pas kwart voor 1, woensdag is de enige dag in de week dat ik kan uitslapen en ik was al om 8 uur wakker. Plus feitje dat ik vannacht uit was_!!!!
Respect.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met moeite, en koffie, maar inderdaad
Respect en liefde over en weer hier.quote:
Morgequote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEMORGEN. (Insert Gaston stem.)
Elke dag het goede ondergoed aan!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
I know. M'n ondergoed verteld dezelfde boodschap.
Ik nietquote:
Wat ga je doen vanmiddag?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef Intronic het volgende:
Even relaxen. Rete druk vanmorgen.
Dat begrijp ik maar ik wil ook in bed liggen en mijn ogen sluiten.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mijn bed is echt een cocon van liefde en warmte.
Werken tot 16u. Daarna denk ik terrasje pakkenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen vanmiddag?
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik wil ook in bed liggen en mijn ogen sluiten.
Moet je zo weg dan? Anders zou ik nog even mijn ogen sluiten als ik jou wasquote:Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik wil opzich ook wel m'n ogen sluiten, maar ik moet ook wakker blijven van messelluwf.
Ik weet het nog niet. Ik twijfel tussen opruimen (nee idd, dat heb ik gister niet meer gedaan) of buiten spelen in de zon. Maar het kan goed nog iets anders worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Werken tot 16u. Daarna denk ik terrasje pakken. Jij?
Ik probeer iets wat op een ritme lijkt te behouden. En morgen moet ik rond deze tijd bijna in de auto zitten.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet je zo weg dan? Anders zou ik nog even mijn ogen sluiten als ik jou was
Ach, gewoon nog even gaan slapen danquote:Op woensdag 28 september 2011 10:13 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik probeer iets wat op een ritme lijkt te behouden. En morgen moet ik rond deze tijd bijna in de auto zitten.
Buiten spelen is altijd lekker, zeker nu het nog kan met dit weer.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik twijfel tussen opruimen (nee idd, dat heb ik gister niet meer gedaan) of buiten spelen in de zon. Maar het kan goed nog iets anders worden.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah er lag afval in mn fobo. Iemand had er een plastieke zak achter gelaten
Klopt. Aaaach. Ik zie wel wat het word. Eerst 'ns uit bed komen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Buiten spelen is altijd lekker, zeker nu het nog kan met dit weer.
Klapjes!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef coban het volgende:
Als ik later een kind krijg die net zoals mij wordt dan krijg hij of zij zulke harde billenkoek he
Mijn kinderen moeten voorbeeldig zijn
Dat is stap een ja. Blij dat ik morgen wel lekker kan uitslapen zegquote:Op woensdag 28 september 2011 10:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Aaaach. Ik zie wel wat het word. Eerst 'ns uit bed komen.
Bakkes, zaterdag ga ik trouwens wel beetje uitslapen eerst hèquote:Op woensdag 28 september 2011 10:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is stap een ja. Blij dat ik morgen wel lekker kan uitslapen zeg.
Ik ook hoor Barry.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bakkes, zaterdag ga ik trouwens wel beetje uitslapen eerst hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |