Rozequote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef dawg het volgende:
maar even via fobo gedaan, bij gebrek aan motivatie voor ftp etc, en tinypic-achtige dingen heb ik het niet zo op. don't ask.
anyway:
[ afbeelding ]
nog een donkerblauwe roos aan de binnenkant van mijn arm, maar geen zin om nu nog meer te uploaden.
quote:
ja, ligt aan de tekst he.. Mijn ex heeft de naam van onze zoon op zijn onderarm, erg mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef Generalissimo het volgende:
Wat vinden jullie voor een man een mooie plek voor een tekst tatoeage?
Johnny.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:15 schreef Generalissimo het volgende:
Ik wil iets laten zetten alleen weet nog niet wat, hoe komen jullie op de ideen? Goede websites toevallig met mooie ontwerpen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind zoiets vet, vinden jullie het bij hem of dat soort mannen passen? Ik lijk niet op hem, maar qua kledingstijl of uitstraling wel een beetje.
De onderarm inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef Generalissimo het volgende:
Wat vinden jullie voor een man een mooie plek voor een tekst tatoeage?
Die wilde ik eerst ook! Ook op m'n schouderblad. En de vogeltjes wilde ik laten eindigen in m'n nek. :p Maar uiteindelijk heb ik voor één grote vogel gekozen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik zit te denken aan dit ontwerp, maar waar ik hem wil laten zetten??
Ik zit toch te denken aan mijn schouderblad. Lastig!
[ afbeelding ]
Vind je het niet.. 'raar' dat heel veel mensen deze tat hebben? Dan wordt hij toch minder persoonlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
jij wilde een tijdje terug toch die spreuk die ook in je fobo staat?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er wel een eigen draai aan geven. Ik wil een paar vogels en eronder een tekst ter herinnering van mijn opa en oma. Dus hij wordt zeker persoonlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Vind je het niet.. 'raar' dat heel veel mensen deze tat hebben? Dan wordt hij toch minder persoonlijk.
Die komt er ook nog ooit haha. Ik blijf lekker bezig zoquote:Op donderdag 3 november 2011 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
jij wilde een tijdje terug toch die spreuk die ook in je fobo staat?
Leukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Chilling
[ afbeelding ]
Hij lijkt scheef door mn rare houding, is 'ie niet. : )
Wow hij lijkt heel groot inderdaad. Staat hij op je rug of op je zij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:45 schreef CrazyRay het volgende:
Heb deze iets meer dan 1,5 maand geleden laten zetten, naam van me zoontje.
Zo zag die er na ong half uur uitLijkt op de foto wel veel groter dan dat die in werkelijkheid is.
[ afbeelding ]
Oh die is tofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
En hierbij het filmpje van tijdens, en de foto van na de "pijnbank":
[ afbeelding ]
Weet ik. Ik twijfelde, maar vond hem zo mooier.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
LeukVolgens mij moet er officieel wel een 'trait d'union' tussen protège en moi.
Okeequote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Weet ik. Ik twijfelde, maar vond hem zo mooier.
Ja! Heb er helemaal geen last van gehad, lijk vanaf het moment dat ie erop zat al of ik hem al een tijdje had. Hij is nu aan het vervellen, maar voel er niks van.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
OkeeIs hij ondertussen al genezen? Of duurt dat lang?
nou ja van nature natuurlijk al een vrij populaire tattoo maar je ziet hem wel weer veel de laatste tijd.quote:
al een afspraak staan dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:24 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die komt er ook nog ooit haha. Ik blijf lekker bezig zo
Nee, voor beiden nog niet hoor. Ik wil het proberen zelf te ontwerpen en bij elkaar te mixen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |