ik weet niet hoor, maar een hart hoort ook te kloppenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ik voel mijn hart nog steeds kloppen, even flesje water halen
Wat een domme kut daar bij de administratie zeg
wat dacht je van een agenda hebben?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet maar op tijd leren inschrijven. Niet ingeschreven, pech gehad, herkansing maken.
JA MAAR DAT HOEFDE DUS NIET ENZO EN ZE HADDEN ER OOK NIKS OVER GEZEGDquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet maar op tijd leren inschrijven. Niet ingeschreven, pech gehad, herkansing maken.
Je hoort het niet hard te voelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar een hart hoort ook te kloppen
Link je mail dan aan je gewone mailquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DAT HOEFDE DUS NIET ENZO EN ZE HADDEN ER OOK NIKS OVER GEZEGD![]()
![]()
Dat kan dus niet...quote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Link je mail dan aan je gewone mail
Of neem een iPhone en laat al je berichten daarop binnen komenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Link je mail dan aan je gewone mail
Kan ook al niet, ze willen de gegevens niet geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Of neem een iPhone en laat al je berichten daarop binnen komen
Hoe dan..? Dat zal dan wel vanuit gmail zijn geweest.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel, ik had ook mijn hu-mail aan mijn gmail gelinkt.
Ja, maar dat kan ook bij hotmail.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dan..? Dat zal dan wel vanuit gmail zijn geweest.
Moet ik nog maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook bij hotmail.
Juist vanuit de HU-mail-omgeving moet je dat ergens aan kunnen kruisen. Of je moet al je hotmail/gmail daarheen willen laten sturen, maar of dat nou handig is..quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dan..? Dat zal dan wel vanuit gmail zijn geweest.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Haha geilen op je beste vriend jwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |