Pics.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:46 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht de vrouw van m'n dromen ontmoet en vandaag een date met haar.
DM/PM staat open.quote:
Heb ik ook niet maardaar gaat het ook niet om. Gewoon geen zin om iemands privé shit aan onbekenden te gaan geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als het echt je droomvrouw is heb je niets om je voor te schamen.
Wat nou onbekend man, ik ben je enige maat op het internet.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ook niet maardaar gaat het ook niet om. Gewoon geen zin om iemands privé shit aan onbekenden te gaan geven.
Op het internet ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat nou onbekend man, ik ben je enige maat op het internet.
Belangrijke plaats man, het internet.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HBO.
Goed topic.
Kutstudent, ouwe cursist, tijd voor een nieuw account.
Jij komt nooit langs zodat ik jou 's-avonds mee naar huis kan nemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Slecht hoor kutstudent, ik dacht dat ik je droomvrouw was.
Nee.quote:
quote:
quote:
Veel te ver weg.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij komt nooit langs zodat ik jou 's-avonds mee naar huis kan nemen.
Ik kan wel even vanuit Delft mijn piemel uitrollen, dan haal ik Helmond wel en kan jij ermee spelen.quote:
Nee, dank je.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan wel even vanuit Delft mijn piemel uitrollen, dan haal ik Helmond wel en kan jij ermee spelen.
Vanavond bbq dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Je mag wel naar Utrecht komen, ik lig in de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Daarom, gewoon langskomen. Kan je wel bij mij blijven slapen als je wilt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh. Dat is vanuit Utrecht best te doen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
Hoi ik heb een 7 voor economie gehaald dus nu ben ik hoogbegaafd kusje
Jij op hbo, weinig verschil qua niveau. Kusjequote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Je zit op de middelbare fucking school.
Oh jawel.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij op hbo, weinig verschil qua niveau. Kusje
Veel hansworsten gespot?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi xCore ik was net met rijles bij de TU/e en het was kut en nu ga ik weer naar Tilburg gr gr gr
Ja zou jij wel willen.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom, gewoon langskomen. Kan je wel bij mij blijven slapen als je wilt.
kdokiquote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
ewa dastan ik ga nu naar huis je moet op jeweetwel zijn hoor straks
dastan en Jordy zijn het waardquote:Op woensdag 28 september 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
jij doet wel veel fokkers daten is het niet etsu
quote:
Gewoon eten. Maar ik wist sowieso vantevoren al dat het geen neuken ging worden want zij had eigenlijk al wat staan, verjaardag van een vriendin, en ze is daar al later heen voor mij dusja.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
Je bent wezen picknicken of zo? Je bent zo vroeg terug.
Als je met hansworsten doelt op onverzorgd tuig en Chinezen: Ja.quote:
is een hele mooie fiets 3 versnellingen 6 spaken en zelfs een zadelquote:
oja een stuur is er ook nog en zelfs twee handvatenquote:
standaard was kapot heb nu een flesje pils aan de fiets vastgemaakt werkt ook best goedquote:
ja, hele mooie banden, echte pirelli'squote:
beetje ducttape en verder wat prittquote:Op woensdag 28 september 2011 23:08 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dan? Mijn standaard is namelijk stuk.
Vergeet het lijmpistool, prittquote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als klusser heb je alleen een lijmpistool, ducttape en ti-raps nodig.
preciesquote:
Ik ga niks zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik fix alles met een lijmpistool.
Pritt plakt voor geen meter.
En helemaal bovenaan:quote:Beste studenten,
Er zijn nog twee dagen om in te schrijven voor de toetsen van blok 1!!
quote:Beste Propedeuse studenten ICT.
Zojuist hebben jullie ook de mail ontvangen met betrekking tot de laatste dagen inschrijven voor de toetsen van blok A. Deze mail is voor jullie niet van toepassing. Jullie worden voor blok A allemaal collectief ingeschreven.
Excuus voor de verwarring die hierdoor is ontstaan.
Met vriendelijke groet,
Sandra Camu
Teamleider Tentamen Organisatie FNT
ik weet niet hoor, maar een hart hoort ook te kloppenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ik voel mijn hart nog steeds kloppen, even flesje water halen
Wat een domme kut daar bij de administratie zeg
wat dacht je van een agenda hebben?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet maar op tijd leren inschrijven. Niet ingeschreven, pech gehad, herkansing maken.
JA MAAR DAT HOEFDE DUS NIET ENZO EN ZE HADDEN ER OOK NIKS OVER GEZEGDquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet maar op tijd leren inschrijven. Niet ingeschreven, pech gehad, herkansing maken.
Je hoort het niet hard te voelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar een hart hoort ook te kloppen
Link je mail dan aan je gewone mailquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DAT HOEFDE DUS NIET ENZO EN ZE HADDEN ER OOK NIKS OVER GEZEGD![]()
![]()
Dat kan dus niet...quote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Link je mail dan aan je gewone mail
Of neem een iPhone en laat al je berichten daarop binnen komenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Link je mail dan aan je gewone mail
Kan ook al niet, ze willen de gegevens niet geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Of neem een iPhone en laat al je berichten daarop binnen komen
Hoe dan..? Dat zal dan wel vanuit gmail zijn geweest.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel, ik had ook mijn hu-mail aan mijn gmail gelinkt.
Ja, maar dat kan ook bij hotmail.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dan..? Dat zal dan wel vanuit gmail zijn geweest.
Moet ik nog maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook bij hotmail.
Juist vanuit de HU-mail-omgeving moet je dat ergens aan kunnen kruisen. Of je moet al je hotmail/gmail daarheen willen laten sturen, maar of dat nou handig is..quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dan..? Dat zal dan wel vanuit gmail zijn geweest.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Haha geilen op je beste vriend jwt
Ik zie echt niks staan hoor. Niet in de webmail-applicatie in ieder geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:37 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Juist vanuit de HU-mail-omgeving moet je dat ergens aan kunnen kruisen. Of je moet al je hotmail/gmail daarheen willen laten sturen, maar of dat nou handig is..
Net rijles gehad, nu paar uurtjes niets en vanmiddag nog studie.quote:
Net wakker.quote:
Ben net in Tilburg geweest, geen genot.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga nu naar Tilburg, geen genot.
Zit wel in de zonquote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben net wakker, en zit nu in het zonnetje. Dat is pas genot.
Ford mondeo ofzo? Niks mis mee...quote:Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
bazenauto toch wel.
* koekjestrommel1 komt er door de foto achter dat het raam openstaat
Succes met sparen dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik mijn rijbewijs heb, koop ik een cabriolet peugeot 308 cc
Duur. Mijn budget voor een eerste auto komt niet boven de 3000, want ik mol hem toch wel.quote:
Tja, gelukkig kan jij niet in mijn portemonnee kijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Duur. Mijn budget voor een eerste auto komt niet boven de 3000, want ik mol hem toch wel.
mag ik een auto voor je kopen?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil een Seat als volgende auto.
Van mij mag je.quote:
Wie zegt dat ik de Ibiza wilquote:Op donderdag 29 september 2011 14:49 schreef Kaasrol het volgende:
Seat is een petjesauto. Op zich wel zonde.
Ja klopt, maar als ik vaker mondeo's op de weg zie rijden er altijd opoe's en, en veel te traagquote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ford mondeo ofzo? Niks mis mee...
sowieso geen witte auto.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[..]
Bij een witte auto horen zwarte velgen
fapfapquote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn oom heeft een Peugeot cabrio. Hij wil een nieuwe auto en ik heb gezegd dat ie deze wel aan mij mag doneren.
Zeker een 305 ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn oom heeft een Peugeot cabrio. Hij wil een nieuwe auto en ik heb gezegd dat ie deze wel aan mij mag doneren.
Jij kan ook zo een auto van mij krijgenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Een dure.Mijn oom heeft geld zat, hij is mijn suikeroompje, ik heb deze auto ook van 'm gekregen.
Woeiquote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij kan ook zo een auto van mij krijgen
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:02 schreef Kaasrol het volgende:
pffff ik moet gewoon alles zelf dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |