truste Ceetje, slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lag al met de ogen dicht, maar ga nog even naar m'n bed verkassen nu.
see you![]()
![]()
![]()
Kokoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet alleen Gradje, we hebben ook nog een Koko, het groene gevaar, noem ik die
Hebben we een nieuwe regel ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
TT is langer dan drie woorden, maar wel leuk![]()
Onze papegaaiquote:
een TT mag geen volzin zijn en maximaal 3 woorden.quote:
quote:
Dan ga ik maar niet meer posten, als de rode lettertjes er zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
een TT mag geen volzin zijn en maximaal 3 woorden.
Dat is een ongeschreven wet. Net als dat je een hoed afneemt voor een dame.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]door D_K geintroduceerd, maar begrijp nu waarom hij die niet in de OP heeft gezet
Dus D_Kquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
een TT mag geen volzin zijn en maximaal 3 woorden.
maar een dyslectische doctorandus is wat anders dan een doctorandus in de dyslexiequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus D_K![]()
Dislekte dokterandersen! was een betere TT geweest
Dat kan een dyslectische doctorandus toch niet lezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
maar een dyslectische doctorandus is wat anders dan een doctorandus in de dyslexie
Da's waar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan een dyslectische doctorandus toch niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat je daarvan schrikt kan ik mij wel voorstellen maarquote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
hoi,![]()
![]()
had visite
daarom later
ben me rot geschrokken
staat m'n moeder vandaag ineens op de stoep
ze zijn thuihuihuihuihuihuihuis![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je daarvan schrikt kan ik mij wel voorstellen maar![]()
![]()
![]()
Hebben ze toch (eigenwijs) die 800 km naar huis gereden?
Lief van je oom, en misschien wel zo prettig voor je vader om verder thuis in zijn eigen omgeving aan te sterken.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]nee, gelukkig niet. Een oom van mij is er maandag heen gereden met z'n vrouw, die wilde zelf gaan zien of 't goed ging met z'n grote broer. Oom heeft mijn pa gereden, de dames zaten gezellig in de auto van oom. Ik zat nietsvermoedend in het topic van topsjef, kreeg ik eerst al een vervelende bezoeker. En toen zie ik vervolgens iemand naar onze deur lopen waarvan ik dacht dat zal toch niet waar wezen, maar het was wel waar
hij heeft daar wel hele goede zorg gehad, ook mijn moeder is in het ziekenhuis erg goed opgevangen. Hij heeft zich van het weekend beter voorgedaan dan het in feite is. Mijn moeder versprak zich vanavond, vandaar. Hij heeft zo'n pijn gehad dat hij op een gegeven moment gedacht heeft, laat het dan nu maar afgelopen zijn, ik hou het niet meer. Hij heeft nachten geen oog dichtgedaan, een dag leek voor hem wel een week te duren daar.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Is eigenlijk altijd zo als je op de IC ligt.
Gelukkig was je vader toch sterk genoeg om zichzelf er door te slepen. Kan mij wel voorstellen dat hij emotioneel is. Je beseft dan wél hoe 'makkelijk' je leven kan eindigen. Komt vanzelf wel weer denk ik. Hij is nu natuurlijk ook lichamelijk erg verzwakt en dan is het ook lastiger om psychisch met het trauma om te gaan.
Is het misschien toch niet zo verstandig dat ze nu al naar NL zijn gekomen? Denk dat de rit toch ook wel een aanslag op zijn toch al pijnlijke lichaam geweest zal zijn. Konden ze niet met medicatie iets tegen de pijn doen?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft daar wel hele goede zorg gehad, ook mijn moeder is in het ziekenhuis erg goed opgevangen. Hij heeft zich van het weekend beter voorgedaan dan het in feite is. Mijn moeder versprak zich vanavond, vandaar. Hij heeft zo'n pijn gehad dat hij op een gegeven moment gedacht heeft, laat het dan nu maar afgelopen zijn, ik hou het niet meer. Hij heeft nachten geen oog dichtgedaan, een dag leek voor hem wel een week te duren daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |