Ik pas. Dat is echt de zoveelste recensie die iets eensgelijks zegt.quote:Are you enough of an X-Men fan to sit through mindless, button mashing action, where you don’t even get to play as Wolverine, Cyclops, Magneto, or any of your favorite X-Men? I know, it’s very tough, especially since it will only take about eight hours to complete, and much less if you could actually skip cutscenes. However, when you take into account that the entire game, from voice acting, to visuals, to combat, to powers is completely and utterly uninspired, I think the choice is clear: pass on this mediocre mess of rehashed gameplay features and read the comic itself if you want to experience the only good Destiny has to offer. X-Men: Destiny is not really an awful game, it’s just awfully freakin’ boring.
Zag hem net en wilde hem ook gaan posten, geweldig!quote:
Heb de codes niet bij de hand, maar heb Uncharted 2 Special Edition gekocht uit de UK, voor de bijbehorende content heb ik een aparte UK-account aan moeten maken omdat die in de NL-store niet te gebruiken was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Nederlandse/Europese BCES codes hetzelfde zijn als de Engelse voor Uncharted 1 en 2?
Of iig wat zijn de BCES codes zoals jullie ze hebben
De Engelse weet ik:
BCES-00065/P voor Uncharted 1
BCES-00727 voor Uncharted2
BCES-00065P is de code op mijn UC1 (NL platinum)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Nederlandse/Europese BCES codes hetzelfde zijn als de Engelse voor Uncharted 1 en 2?
Of iig wat zijn de BCES codes zoals jullie ze hebben
De Engelse weet ik:
BCES-00065/P voor Uncharted 1
BCES-00727 voor Uncharted2
Al een boek geprobeerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Echter sinds vandaag leest het kreng niks meer, geen game,bluray,dvd,muziek cd enz.![]()
Sjezus, das matig ja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef maxburger het volgende:
Jeej, mijn tweede YLOD!. Deze keer geen fix meer en ook geen nieuwe. Ik ben klaar met de PS3.
Geen garantie na de fix?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef maxburger het volgende:
Jeej, mijn tweede YLOD!. Deze keer geen fix meer en ook geen nieuwe. Ik ben klaar met de PS3.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb de codes niet bij de hand, maar heb Uncharted 2 Special Edition gekocht uit de UK, voor de bijbehorende content heb ik een aparte UK-account aan moeten maken omdat die in de NL-store niet te gebruiken was.
Misschien niet helemaal antwoord op je vraag, maar als je Sony games koopt, kan je over het algemeen alleen DLC en andere content downloaden met een bijbehorende account uit die specifieke regio / markt.
Wel regio vrij dus, maar stiekem niet helemaal.
Als het zoveel geld scheelt dan koop je toch gewoon GEEN DLC? En anders maak je een UK account aan voor de DLC, zodra het gedownload is kan je het op alle accounts gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook.
Het lijkt er nml idd op dat Uncharted 2 een andere BCES heeft. En das kut, aangezien de combopack in de Uk zoveel goedkoper ios..
Lol wtfbbq, die eerste en tweede zouden evt nog kunnen maar die derde en vierde zijn echt te druk voor woordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plakken jullie alle games op de muur of zo dat jullie je druk maken over artwork van het hoesje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste is, op één kleine wijziging na (triology), het origineel
Natuurlijk is de game zelf het belangrijkst, maar ik vind alle facetten interessant. Ook de verpakkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Plakken jullie alle games op de muur of zo dat jullie je druk maken over artwork van het hoesje?
Bij mij liggen de dozen gewoon op een stapel en kijk ik eigenlijk nooit meer om naar hoe het hoesje eruit ziet. Zolang het spel maar leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |