Hij komt toch pas officieel de 30ste uit? Ik zou nog heel even wachten als ik jou wasquote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef NutKees het volgende:
2 Dynamic Themes en een of andere achter de schermen video of zo.
Helpdesk bellen of wat? Ik moet en zal die themes krijgen!
Ah okay, ik zat me ook al te ergeren omdat het niet lukte.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef NutKees het volgende:
Loos alarm inderdaad, ik lees net ergens dat die DLC pas 10 oktober beschikbaar is.
damn! Ik wil deze game zo fucking graag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nog steeds fuckin' hyped.
Soundtrack lijkt ook weer een muzikale meesterwerk te worden.
Ben in zeven winkels geweest vandaag. Nergens hadden ze 'm verdorie.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk Ico/SotC HD in huis. Remember the times...
Ja die zijn er nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef rakotto het volgende:
Vroeger kon je geld overmaken op een website en werd er een psn card gegenereerd. Bestaat dit nog? Want ik wil dat graag doen
De mijne kwam vandaag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben in zeven winkels geweest vandaag. Nergens hadden ze 'm verdorie.
Bartsmit.com doet het ook en die vragen wel netjes 20 euro ipv 21 (jouw link) EN heffen geen ideal kosten. Betalen is ook daar een paar minuten later de code in je mailbox. want we blijven. als nederlanders natuurlijk allemaal welop zoek naar de laagste prijsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja die zijn er nog.
http://www.psncode.nl/eu-psn.php
Gewoon netjes via iDeal of Paypal betalen en meteen de code krijgen.
In de verkoop want?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben mijn HD games en installs van mijn ps3 af aan het gooien + save games in cloud gezet.
Ben mijn ps3 slim aan het klaar maken voor de verkoop![]()
Denk je dat het zo'n vaart zal lopen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je kan op dit moment nog niet inschrijven![]()
Eh, de Sims.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:37 schreef Façade het volgende:
Hoi, zojuist een PS3 gekocht, zijn er nog suggesties voor vriendin-vriendelijke games naast Little Big Planet en Flower?
Oh. Nouja, het had gekund.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Façade het volgende:
Daar wordt niemand vrolijk van.Ik ga wel voor Majin and the Forsaken Kingdom.
Dat ze het überhaupt op een console releasen, zoals Battle for Middle Earth. Niet te doen met een controller.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:11 schreef Façade het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt op een console releasen, zoals Battle for Middle Earth. Niet te doen met een controller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |