De game zag ik vier jaar terug, toen ik als normaal persoontje op de TGS was. Dat was de DS-versie, maar toen hadden ze dat idee van dat boek er al bij. Dat lag er achter glas bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:30 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aah, zal wel security issues zijn.Ik las gisteren dat het mogelijk is om 3.72 te downgraden... Of het waar is, geen flauw idee.
En Joou Ni no Kuni kende ik van een paar maanden terug, maar raaktte er nooit geintersseerd in omdat ik nooit naar de trailer keek. Domme ik.
Wat doet dat mannetje er op met die emmer aan zijn neus ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klinkt als een normale prijs voor die regio.
Da's een lantaarn, en hij speelt een belangrijke rol in het spel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:01 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat doet dat mannetje er op met die emmer aan zijn neus ?
Ik heb er ook zin in! Ben ook mee aan het doen met het Kuifje spel (Treasure hunt van CataWiki). Hoop dat ik daar het spel win, zou mooi meegenomen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kuifje in pre-order gezet bij Zavvi. Voor minder iets minder dan 40 pond krijg je de game én de cartoon op blu ray
Fuck Uncharted, Battlefield en Skyrim, DIT is de beste aankoop van het jaar
Holy crap. 180 eurie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)f8b1c3#ht_1443wt_882
![]()
![]()
Bij mij staat er dollar? En zoveel goedkoper zijn de games niet geworden hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Holy crap. 180 eurie?Het doet me denken aan games die toen 160 gulden kostten.
wtf! waarom zou je daar zoveel geld voor willen neertellen? en wanneer kunnen we em eigenlijk hier verwachten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Play Asia heeft 'm voor $113.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Games zijn duurder geworden helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij staat er dollar? En zoveel goedkoper zijn de games niet geworden hoor
Je komt zeker nooit op de gamessite? En ik maar die game in de aandacht krijgen daar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf! waarom zou je daar zoveel geld voor willen neertellen? en wanneer kunnen we em eigenlijk hier verwachten?
Heb de boel van de officiële website afgehaald dus ik gok dat ze daar de laatste versie hebben staan? Verder ook helemaal geen ervaring met PMS maar eergister even geprobeerd en toen kwam ik dit tegen. Werkt wel mooi trouwens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je de nieuwste versie? Ik had dat vroeger ook, maar nu heb ik nergens meer last van. Het feit dat een bestand op de PC werkt en via PMS niet zegt niets overigens, dat heb ik wel vaker.
Hmm, dan weet ik niet wat er fout gaat. Ik heb geen verstand van de technische achtergrond enzo, het werkt en that's itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb de boel van de officiële website afgehaald dus ik gok dat ze daar de laatste versie hebben staan? Verder ook helemaal geen ervaring met PMS maar eergister even geprobeerd en toen kwam ik dit tegen. Werkt wel mooi trouwens.
Gaat je pc niet toevallig in een soort slaapstand? Energiebesparing die de schijven uitzet na twintig minuten??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn hier mensen die PS3 media server gebruiken om bestanden van hun pc naar PS3 te streamen?
Het werkt geweldig allemaal op een ding na. Als ik afleveringen kijk van 22 minuten stopt hij rond 20 minuten. Nou maakt dat op zich niet zo veel uit omdat die laatste 2 minuten toch aftiteling/opbouw naar de volgende aflevering zijn maar ik zou wel graag willen weten waar dit door wordt veroorzaakt.
Hij stopt niet bij de 20 minuten maar hij gaat op pause en wil niet verder. Als ik naar het scene kiezen menu ga zegt hij bij de laatste 2 minuten dat de scenes corrupt zijn. Echter werken ze op de PC wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |