Tja, dan kàn het reglementair en al zo zijn dat een ander mag. had je eerder moeten bedenken hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Overigens: ik vlieg morgen naar Portugal, dus waarschijnlijk komt de uitslag pas zondagochtend
Dit mag hem best wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:55 schreef Waaghals het volgende:
Schoonspringers die niet genoeg trainen hebben een plank voor de kop en worden als gevolg met de neus op de feiten gedrukt tijdens wedstrijden
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Narcotical het volgende:
De uitslag
1. Waaghals : Schoonspringers die niet genoeg trainen hebben een plank voor de kop en worden als gevolg met de neus op de feiten gedrukt tijdens wedstrijden
2. . Outtayourleague: Niet aflatende zoektocht naar grensverleggende sprongtechnieken kost schoonspringers hoofdbrekens
3. WAHRHEIT: "Strenge vorst bezorgt wereldkampioene planking grote kopzorgen."
Tussenstand
Waaghals 17 (+4)
Narcotical 13
robdriessen 11
Scuidward 10
mctwigt 8
08gnoT. 6
Symphonic 6
Kper_Norci 5
Elfletterig 5
Bosbeetle 4
mien-moeke 4
FerLaS87 4
WAHRHEIT 3 (+1)
HaJee 2
Skippy_ball 2
Outtayourleague 2 (+2)
Daywalk3r 1
penny-wise 1
fokthesystem 1
PM naar de winnaar
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:44 schreef Scuidward het volgende:
Waarom knipt niemand die navelstreng af?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.quote:
3.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef mctwigt het volgende:
Scheids baalt zichtbaar dat niemand zijn knuppeltje wil waxen
Tussenstandquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef FerLaS87 het volgende:
Kan iemand me vertellen waar me geleidestok ligt? O laat maar ik heb em al gevonden.
En de foto?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef Apenzoon het volgende:
Yay!
[ afbeelding ]
Uitslag morgenmiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |