Theorieles... is dat nodig? Ik ben een avondje of 3 in de bibliotheek gaan zitten, heb het meest recente boekje een paar keer doorgelezen en wat oefen-examens gemaakt. Kat in het bakkie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Skv het volgende:
Hoi.
Morgen eerste theorieles voor mijn motorrijbewijs.
Als het toch bij je pakket zit. Waarom niet? Dan hoef je ook niet 3 avonden in de bieb te zittenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:07 schreef NutKees het volgende:
[..]
Theorieles... is dat nodig? Ik ben een avondje of 3 in de bibliotheek gaan zitten, heb het meest recente boekje een paar keer doorgelezen en wat oefen-examens gemaakt. Kat in het bakkie.
Even een aandrijflagertje eruit wrotten.quote:Op woensdag 28 september 2011 06:44 schreef cageon2 het volgende:
zou bijna denken dat die ketting op spanning staat
Ik had een boek mee van de rijschool, de dag ervoor tien minuten ingekeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:07 schreef NutKees het volgende:
Theorieles... is dat nodig? Ik ben een avondje of 3 in de bibliotheek gaan zitten, heb het meest recente boekje een paar keer doorgelezen en wat oefen-examens gemaakt. Kat in het bakkie.
Hmm daar is dus nog wel wat ruimte voor verbeteringquote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef cageon2 het volgende:
Ik had het ook in 1 avondje gedaan. appeltjeeitje.
Net even de excelsheet van de ZAC omgebouwd waar de uitslagen in staan en het lijkt erop dat ik 8e sta overall en 1e 600
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhh, is het rijles topic weer zoveel gelijkend op de MC topic?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:07 schreef NutKees het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef cageon2 het volgende:
Net even de excelsheet van de ZAC omgebouwd waar de uitslagen in staan en het lijkt erop dat ik 8e sta overall en 1e 600
Gewoon 2/3cm speling hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 06:44 schreef cageon2 het volgende:
zou bijna denken dat die ketting op spanning staat
Vorig jaar bleef hij een tijdje achter Rintje Ritsma hangen.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nice mantevreden over dit seizoen dus?! Die ouwe van je zeker ook wel trots
Sinds wanneer heb je die dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag ff een stukkie met de solo gereden, trekt vlot door naar 6.000 Rpm. Verder niet geprobeerd.
Zag in de spiegel enkele gefrustreerde auto's op de linkerbaan rechtsachter aansluiten.
Het zijspan trekt niet verder dan 4.500 Rpmdan voel je de ademnood al.
Maar die loopt weer rustiger stationair en op deellast is ze niet zo bokkig als de solo.
Benne toch dezelfde blokjes.. echter het karakter is flink verschillend.
Moeten beiden nog flink verbeterd kunnen worden.
Dus moet eens een keerin de carburateurs duiken.
Of gelijk die Jikov vervangen door een Mikuni.
netjesquote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef cageon2 het volgende:
Ach, het is gratis en ik leer er vast wel wat van.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:07 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dáár moet je wezenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:17 schreef mynameisbob het volgende:
Proberen m'n praktijk in 3 dagen te halen, iemand hier ervaring mee?
Ik weet niet of je er wat aan mist.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Sinds wanneer heb je die dan?![]()
Toch wat gemist tijdens m'n vakantie blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |