abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102512051
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_102512068
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:00 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is nog veel te veel hoor.
Dat is het ook, ik heb dat Craftertje, en dat heb ik nu in de 1,5 jaar dat ik hem heb 3 x af gesteld..
pi_102512074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef brother52 het volgende:

[..]

Pics? :o
pi_102512115
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef brother52 het volgende:

[..]

Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?

De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
pi_102512199
quote:
12s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Pics? :o
Eentje van het laatste dorpsfeest tijdens het spelletje 'Spies je kip op een riek'
pi_102512270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef brother52 het volgende:

[..]

Eentje van het laatste dorpsfeest tijdens het spelletje 'Spies je kip op een riek'
[ afbeelding ]
Waar is je gitaar? ;(
pi_102512278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
Omdat je bijna niets anders doet?
quote:
De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
:')
pi_102512446
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waar is je gitaar? ;(
Die had ik pas bij het avondprogramma nodig maar daar zijn geen foto's van want in die tijd hadden ze nog geen flitsers, dus zouden al die foto's veel te donker geworden zijn...
  donderdag 29 september 2011 @ 14:15:11 #99
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_102512492
quote:

[..]

:') oh boy
Nou het kostte een stuk of 20 bananen maar de aap is uit de mouw.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:48:14 #100
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102513557
quote:

[..]

Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
;( ;( :{ :{ :'( :'( :') :')

Dude.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_102513602
quote:

[..]

En ook nog een aanklacht aan je broek?
En wat zeggen je ouders er van?
pi_102513698
Geen aanklacht, hij zei tegen me " ik had je zo kunnen laten ophalen, maar ik ken je hier voor nèt iets te lang om dat te doen... (ik kom er al sinds ik 7 ben)"
M`n vader vind het enorm dom en hoop ook dat hij me nooit meer aanneemt(Wat hij vanzelfsprekend ook niet meer doet) en m`n moeder vind het ook stom, maar heeft enigzins begrip omdat ik heb verteld dat hij me zo ongelovelijk heeft genaaid met van alles en nog wat.
pi_102513740
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:48 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

;( ;( :{ :{ :'( :'( :') :')

Dude.
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doet ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 14:55:43 #104
125915 Dribbel_
pi_102513811
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doet ;)
En wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten ?
pi_102513859
Je hebt hem niet bij hem gekocht, dus waarom zou hij dan garantie verlenen?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 29 september 2011 @ 14:59:07 #106
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102513909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, en je ziet wat er van komt, je mag lekker je eigen spullen 'terugkopen'.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_102513966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

En wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten ?
Wat ben ik er mee opgeschoten?, geen ene fuck, ben m`n baan nu kwijt, en 300euro wat ik mezelf had kunnen besparen..
pi_102514007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt hem niet bij hem gekocht, dus waarom zou hij dan garantie verlenen?
Die Brian May is via Kick Music gekocht(bij Eiland muziek, maar dat ging allemaal via Kick, en hij beloofde me ook gewoon 2 jaar garantie) De Vox is ook bij Kick gekocht, maar hij weigerde hem op te sturen naar Vox voor garantie, omdat Vox blijkbaar hun eigen producten niet repareerd, gelde ook voor m`n Tyros 3, werd ook geweigerd, moest ik ook 65 euro voor dokken.
pi_102514021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ja, en je ziet wat er van komt, je mag lekker je eigen spullen 'terugkopen'.
Ja, ik heb er zeker van geleerd, dit doe ik dus nooit meer... voel me er nog steeds rot om, maarja...
pi_102514133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Die Brian May is via Kick Music gekocht(bij Eiland muziek, maar dat ging allemaal via Kick, en hij beloofde me ook gewoon 2 jaar garantie) De Vox is ook bij Kick gekocht, maar hij weigerde hem op te sturen naar Vox voor garantie, omdat Vox blijkbaar hun eigen producten niet repareerd, gelde ook voor m`n Tyros 3, werd ook geweigerd, moest ik ook 65 euro voor dokken.
Ook al doen die bedrijven het niet zelf, garantie blijft garantie.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_102514269
Garantie blijft garantie inderdaad, en dat is het gene wat ik niet heb gekregen..
Op een gegeven moment: Tyros 3, geluidstopte na een tijd, bleek een losse multiconnector te zijn, via Yamaha was het gratis geweest, De reparateur bij Kick moest het doen(Dat was makkelijker/minder tijdrovend) nouja, 2 uurtjes bezig geweest bam 65 euro.

Die Vox had het probleem met de voeding, Hij werd niet opgestuurd, want volgens m`n baas was het pinnetje verbogen en dan is er niks meer mee te beginnen...(Pinnetje zit er nog recht in...) dus ik moest er mee naar m`n vader, en die heeft hem uit eindelijk voor m`n gemaakt, zonder kosten.

Brian May gitaar is gekocht bij Eiland Muziek, maar het ging wel via Kick Music, en Garantie is Garantie en dat heb ik nog 1 jaar en 10 maanden, maar alles moest ik betalen wat er aan gebeurde...
  donderdag 29 september 2011 @ 15:12:24 #112
125915 Dribbel_
pi_102514344
2 uur voor 65 euro is wel een koopje though :+

Dus die half in elkaar geklusde vox is diegene die je nu probeert te verkopen ?
pi_102514556
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
2 uur voor 65 euro is wel een koopje though :+

Dus die half in elkaar geklusde vox is diegene die je nu probeert te verkopen ?
Hij is niet half in elkaar geklust, de Vox had het probleem dat de connector van de voeding geen contact meer maakte met het pinnetje(althans heel slecht) èn ik vroeg aan m`n vader om het voor me op te lossen, toen heeft hij dat gedaan, en hij werkt nu beter dan dat hij deed mèt de connector!

2 uur voor 65 euro is inderdaad wel een koopje, maar het is toch 65 euro, en ik ben een Tyros 3 liever ff 2 weken kwijt, en dat het dan gratis is, dan 2 uur en 65 euro.... maar dat zal aan mij liggen.

Voxje was nieuw 120-130 euro, dus dan vind ik 50 euro al met al een goed prijsje, het is overigens een speciaal FOK! prijsje, want op Speurders heb ik hem voor 80 staan.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:21:36 #114
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_102514645
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_102514773
quote:
Ja.... ik heb verschillende muziekzaken nagevraagd over deze microfoon, zeggen allemaal dat er wel 300-400 euro voor te vangen is, kijk 30 minuten op internet, kom tot de conclussie dat boven de 100euro tè vèèl is.
pi_102514988
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag nummer geschreven in de oefenruimte is best vet geworden :D

De camera viel halverwege het nummer uit door de batterij :') Maar wat vinden jullie so far ervan. Is nog een beetje half geïmproviseerd though. Maar gaat om het idee :+

Vind dat stuk vanaf 1:09 wel tof, was geimproviseerd dus nu ff uitzoeken hoe ik het speelde, vind het er wel mooi bij passen.
Klinkt tof.
pi_102515199
quote:

[..]

Dat is ook niet zo slim hè?
PS4 online: micro_nl
pi_102515258
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:37 schreef guitarist het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo slim hè?
Nee klopt.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:41:20 #120
125915 Dribbel_
pi_102515310