Okquote:Op donderdag 29 september 2011 08:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar je moet gewoon op zoek naar zo'n Squier deluxe. Die zijn erg tof voor het geld.
Tientjequote:Op donderdag 29 september 2011 12:09 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een Vox DA-5, hij is in top staat op 1 dingetje na.. De voeding zit vast gesoldeert op het moederbord, maar dit is geen belemmering
Ik zeg direct ophalen voor: 50 euro?
Groet!
nàh.. Ondanks dat ene gebrekje(wat niet eens een gebrek is want de voeding past goed in de achterkant van de Vox, en op batterijen doet hij het ook nog) is 50 toch ècht het minimum, ding was iets van 120-130 euro nieuw toen ik hem kocht(3 kwart jaar terug).quote:
Hey! Brian May teruggekregen? Vertel!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
nàh.. Ondanks dat ene gebrekje(wat niet eens een gebrek is want de voeding past goed in de achterkant van de Vox, en op batterijen doet hij het ook nog) is 50 toch ècht het minimum, ding was iets van 120-130 euro nieuw toen ik hem kocht(3 kwart jaar terug).
even iets anders!:
stairway to heaven solo opgenomen!
Die is hij immers nooit kwijt geweest.....quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hey! Brian May teruggekregen? Vertel!
Zou het? Dat maakt het nog intrigerenderderder!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die is hij immers nooit kwijt geweest.....
Weer zo'n bandje wat ik eigenlijk helemaal links heb laten liggen....quote:
Zelfde hier, had het tijden niet geluisterd, zit nu alle albums weer beetje door te nemen. En het is bijna allemaal tofquote:Op donderdag 29 september 2011 13:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weer zo'n bandje wat ik eigenlijk helemaal links heb laten liggen....
Geen idee waarom eigenlijk.
Ik moest hem terugkopen van m`n oude werk, ik had op m`n werk iets gedaan wat niet helemaal door de beugel kon, en toen zei m`n ex-baas "Ik vind het niet kunnen wat je gedaan hebt, je laat je gitaar hier als onderpand, en als jij het geld bij elkaar hebt koop jij daar feitelijk je gitaar mee terug"quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hey! Brian May teruggekregen? Vertel!
Net even snel geluisterd en het doet me heel erg aan Nickelback denken.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, had het tijden niet geluisterd, zit nu alle albums weer beetje door te nemen. En het is bijna allemaal tof
Oftewel dom gelul, volledig uit de duim gezogen....quote:
Nee, in totaal 1400-1500 (inclusief aanschaf).quote:
Nee, zeker niet, ga me niet beschuldigen van liegen, want dat is iets waar ik niet tegen kan... ik heb bijna 1 maand zonder Brian May gitaar gezeten..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oftewel dom gelul, volledig uit de duim gezogen....
Herfretten was 80 euro, wtf, waarom zou ik dat verzinnen gast? het is toch bij mijn oude werk gebeurd?, op mijn gitaar?... denk na.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:37 schreef brother52 het volgende:
Herfretten voor 80 euro? flikker toch een eind op man.
Wat dan? De rest interesseert me helemaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik had op m`n werk iets gedaan wat niet helemaal door de beugel kon
Ik was 80 euro kwijt voor het herfretten, was na alle waarschijnlijkheid omdat ik er werkte, en anders kan je googlen op Gimar Yestra, dat is de gitaarbouwer bij Kick Music.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:42 schreef brother52 het volgende:
Omdat het normaal gesproken iets van 200 euro kost?
Tip voor wanneer je de volgende keer weer van alles gaat verzinnen: doe eerst eens wat research.
Als je een gitaar 20keer moet afstellen in een half jaar is het dus brandhoutquote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef The_Dean het volgende:
20 keer afstellen in dat half jaar? Wtf
En blijf dat zo snel herfretten echt een raar verhaal.
Ja, vast. en dan laten ze je wel 25 euro betalen voor een afstelbeurt?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was 80 euro kwijt voor het herfretten, was na alle waarschijnlijkheid omdat ik er werkte, en anders kan je googlen op Gimar Yestra, dat is de gitaarbouwer bij Kick Music.
Ik heb de gitaar in TOTAAL 20 keer moeten afstellen schat ik zo, in 1 jaar en 1 maand that is.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef The_Dean het volgende:
20 keer afstellen in dat half jaar? Wtf
En blijf dat zo snel herfretten echt een raar verhaal.
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vast. en dan laten ze je wel 25 euro betalen voor een afstelbeurt?
Hoe dom denk je dat we zijn?
Ik kwam hier eigenlijk om m`n solo te posten, en om m`n voxje voor 50euro aan te bieden, maar ja...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
Mensen, laten we alstublieft niet wéér beginnen.
't ging net zo goed
Sorry, maar dat is nog veel te veel hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de gitaar in TOTAAL 20 keer moeten afstellen schat ik zo, in 1 jaar en 1 maand that is.
Wat heb je gedaan wat niet door de beugel kon en wat die 300? euro waard was.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |