Wel, die kerel kan best goed drummenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Justin Bieber speelt geen instrument![]()
Dus
http://www.justinguitar.com/
Ik geloof je maar op je woord aangfezien ik weinig verstand heb van Bieber en het eigenlijk ook niet wil hebben.quote:
Mwa, ik doe altijd even research op artiesten die ongegrond gehaat wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof je maar op je woord aangfezien ik weinig verstand heb van Bieber en het eigenlijk ook niet wil hebben.
Er is niks wat dat wanproduct van de maarschappij goed kan praten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, ik doe altijd even research op artiesten die ongegrond gehaat worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
Net wanneer ik dacht dat ik het dieptepunt hier had gezien... gaat het over Justin Bieber.
Bieber zelf heeft wel een redelijke stem, het is alleen jammer dat àlles tegenwoordig zo commercieel is, want volgens mij zit er wel meer in dat jochie dan wat we nu horen, alleen staat de Top-40(en ook de producers van de Top-40 artiesten) ingestelt op R&B en Over produced troep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er is niks wat dat wanproduct van de maarschappij goed kan praten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bieber zelf heeft wel een redelijke stem, het is alleen jammer dat àlles tegenwoordig zo commercieel is, want volgens mij zit er wel meer in dat jochie dan wat we nu horen, alleen staat de Top-40(en ook de producers van de Top-40 artiesten) ingestelt op R&B en Over produced troep.
Nee hoor. Gaat alleen om de looks en de catchy nummers die voor hem geschreven worden. Haal dat weg, haken alle tienermeisjes af, en als die afhaken is het binnen de korste keren gebeurd met Bieber en horen we er nooit meer wat van. Wat een mooie dag zal dat zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bieber zelf heeft wel een redelijke stem, het is alleen jammer dat àlles tegenwoordig zo commercieel is, want volgens mij zit er wel meer in dat jochie dan wat we nu horen, alleen staat de Top-40(en ook de producers van de Top-40 artiesten) ingestelt op R&B en Over produced troep.
Hopen dat het tegenwoordig weer beter zal zijn ja !.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat alleen om de looks en de catchy nummers die voor hem geschreven worden. Haal dat weg, haken alle tienermeisjes af, en als die afhaken is het binnen de korste keren gebeurd met Bieber en horen we er nooit meer wat van. Wat een mooie dag zal dat zijn.
Zo te lezen moet ik blij zijn dat ik nog nooit wat van hem heb gehoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat alleen om de looks en de catchy nummers die voor hem geschreven worden. Haal dat weg, haken alle tienermeisjes af, en als die afhaken is het binnen de korste keren gebeurd met Bieber en horen we er nooit meer wat van. Wat een mooie dag zal dat zijn.
Wees maar blij inderdaad, Pray is een best mooi nummer, maar de rest is om te huilen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te lezen moet ik blij zijn dat ik nog nooit wat van hem heb gehoord.
Stel je voor, een Gitaristen topic met Justin Bieber in de titel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
Net wanneer ik dacht dat ik het dieptepunt hier had gezien... gaat het over Justin Bieber.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:10 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Stel je voor, een Gitaristen topic met Justin Bieber in de titel.![]()
Cascada? Ook nog nooit van gehoord.quote:MIjn dochters hebben nu een Cascada kick. Er staan twee YT clips van ze live en unplugged in de TVstudio.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |