SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
Even een foto die gewoon moest:O, die heb ik nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"U hoort nog van me!"
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:36 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat ik van seizoen 4 heb gezien, overtreft alle verwachtingen. Wat een hoop schurken en smerige spelletjes bij elkaar.
Wel, ik ben ook weer onder de indruk, even de DVD van de ontvoering gekeken. Dit is sentiment. Wat kan dat jochie dat Deepak speelt sterk acteren zeg! Daar kunnen de huidige volwassen spelers nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Lucas15 het volgende:
[..]Onno is echt meesterlijk!
Me nieuwe favoriet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef Hogendoorn het volgende:
Meesterlijk moment:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig die verhaallijn he?
Ja, echt helemaal fantastisch. Ik moet echt gaan slapen, maar ik kan het niet. Wat geweldig om dit moment terug te zien. Dat wil ik nou al zolang terug zien en het is echt de moeite waard.quote:
Zeker de moeite waard!!!! Ik moet trouwens ook vroeg op om 5 uur al! Ik blijf echter hele nacht doorkijken haha.. Beste verhaallijn tot nu toe dat ik heb gezien van GTST!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal fantastisch. Ik moet echt gaan slapen, maar ik kan het niet. Wat geweldig om dit moment terug te zien. Dat wil ik nou al zolang terug zien en het is echt de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef Frey het volgende:
En net als het weer goed is tussen Frits en MartineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Lucas15 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |