De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
http://jsfiddle.net/7BpLw/
Waarom hij niet doen?
1 2 3 | img[src='http://i.fok.nl/s/push.gif'] { display:none!important } |
Jij hebt ook altijd lieve berichten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
IKBENSERIEUS ONE LOVEFOOR ALTEID <3
1 2 3 4 | img[src="http://i.fok.nl/s/push.gif"] { display: none; } |
Doeiquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oh Oh Cherso begint. HOI HOI HOI
DOEI!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Rodawa het volgende:
Oh Oh Cherso kijken als er zo Champions League op tv is...![]()
Er zijn 2 mooie sporten in de wereld. De mooiste is racen (met name formule 1 en karten) en daarna voetbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
seks is de beste sportquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Beste sport is slapen.
Beter ga je niet tegen mijn standpunt in.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef coban het volgende:
TS wrm ga je niet je rode strakke korte jurkje aandoen en dementerende opa's verleiden ipv hier te zeiken?
Is niet waar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Beste sport is slapen.
Beter ga je niet tegen mijn standpunt in.
IEMAND GAATDOOD VANDAAAAAGquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is niet waar.
En ik ga nu snel voetbal kijken voor coban boos wordt. ciao
correctquote:
why wat is errrrquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Ik ben door de war.
Laat me met rust
Ik ga nu mijn verdriet wegeten met muffins in mijn bed.
Ze laten mij teveel denken hier. Alsof ik zoveel hersencapaciteiten hebquote:
Oh bah denkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ze laten mij teveel denken hier. Alsof ik zoveel hersencapaciteiten heb
Moet je maar geen serieuze discussies volgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ze laten mij teveel denken hier. Alsof ik zoveel hersencapaciteiten heb
okquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga je een spelletje spelen.
http://www.kongregate.com(...)acomplete=happy+buil
Moet je gedjoekt worden? Zeg het maar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je maar geen serieuze discussies volgen.
Wat is djoeken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je gedjoekt worden? Zeg het maar.
Nee.quote:
gedoodquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is djoeken?
[..]
Nee.Geweldig is anders, maar het is geen kutspel.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
Sanasoufi vraagt zich af waar mijn penis is.
Maar hij is volgens haar zo klein dat het niet meer zichtbaar is.
Ik ben bang.
Ik kreeg ook zulke DM'squote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
Sanasoufi vraagt zich af waar mijn penis is.
Maar hij is volgens haar zo klein dat het niet meer zichtbaar is.
Ik ben bang.
Krassen met prikpen - marokkaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is djoeken?
[..]
Nee.Geweldig is anders, maar het is geen kutspel.
onee grapje betekend neergestoken niet gedoodquote:
Jankend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
Shit, ik moest nog iets aan mijn natuurkundeleraar vragen vandaag, maar dat ben ik vergeten.
Ze heeft een mail gestuurd naar yvonne dat ze die DM's moet checken, nog even en ze ziet die DM's en dan zal ze vast wel ban krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Ohja, ze hoopt dat ik borstkanker krijg.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef sanasoufi het volgende:
Facebook van user coban
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
Zelf een einde aan je leven maken. Dat scheelt Dimens weer werk en mij een bult ergernis.
Ben allang binnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
Is coban inmiddels niet uitgehongerd voor de deur?
Had ze zichzelf buitengesloten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
Is coban inmiddels niet uitgehongerd voor de deur?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]![]()
Ik moet het doen met AH Licht Bruintjes, ook lekker
Bij jou ook al.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
En nu hoopt ze dat ik teelbalkanker krijg.Dat mens spoort niet.
gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
En nu hoopt ze dat ik teelbalkanker krijg.Dat mens spoort niet.
DM lekken ban.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
Nu noemt ze me een:
-Kankerlul.
-Vuil gedrocht.
-Smerige penis.
Als het op de manier moet van wat ik lees; liever niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zullen wij ook even gezellig doen?
je kent mijn gezellig toch wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het op de manier moet van wat ik lees; liever niet.
Eens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
Nu noemt ze me een:
-Kankerlul.
-Vuil gedrocht.
-Smerige penis.
Je bedoelt cam aan en broek uit?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je kent mijn gezellig toch wel.
Kwaliteittopics die ik maak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
De grootste idioot van Fok! op Facebook
Ja, laten we We Are The World zingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
Zullen we in een kringetje staan en handjes vasthouden en liedjes zingen?
En evt vaseline/babyoliequote:
Zeker wel, en nu al die noobs die je na proberen te doen.quote:
Alsof zijn mening telt.quote:
Steek bij het ademen zeker?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Ik had hartpijn
Weetje hoe fakking raar dat was?
Is een spier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Ik had hartpijn
Weetje hoe fakking raar dat was?
Een fijne zweepslag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je zal maar spierpijn hebben of dat je spier scheurt.
Nee! Zomaar in hoofd en hart tegelijkquote:
Pics van je broertje gaarne.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee! Zomaar in hoofd en hart tegelijk
Ik kromp helemaal ineenbroertje schrok wel
@beach jadat
Tuuuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil.je er een paar met de post opsturen?
Maak een reportquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
Sanasoufi scheld me uit voor kankerwijf via DM.![]()
Ik ben geen wijf en heb geen kanker.
Dat deed ik soberzo al.quote:
Hoe durf jequote:
Jij hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ah nice. Maar ik aanbid je nog steeds niet.
Ze wenste mij teelbalkanker toe en ze vond mijn lul klein en ze zei dat ik lelijk was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe durf je
Ze wenste mij borstkanker toe en ze vond mijn lul klein en ze zei dat ik lelijk was
Hahhaahhaha deze is zooo baas hequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
Everywhere (and not only in Soviet Russia), Coban doesn't worship you, you worship Coban.
Godver hij faalt hard.
omg wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe durf je
Ze wenste mij borstkanker toe en ze vond mijn lul klein en ze zei dat ik lelijk was
Wat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
Dimens is een baas, een echte kampioen.ALL HAIL DIMENS!
Ja, doe maar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Dalando het volgende:
Coban en Dimens zijn eigenlijk allebei best wel baas.
(koppel?)
Stiekem zijn wij dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Dalando het volgende:
Coban en Dimens zijn eigenlijk allebei best wel baas.
(koppel?)
Of gewoon man & vrouw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem zijn wij dezelfde persoon.
Ik trollde haar, toen ging ze tegen mij flippen, toen blijkbaar tegen andere en nu heeft ze daardoor een ban.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom is Dimens opeens een held? zonder dat topic had ze ook wel een ban gekregen
sry had niet gezienquote:
Dimens is altijd al een held geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom is Dimens opeens een held? zonder dat topic had ze ook wel een ban gekregen
watquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
sry had niet gezienje hebt echt geen kleine lul hoor
Ik lachte tegen mijn ipod aanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
sry had niet gezienje hebt echt geen kleine lul hoor
Kimberly wat een breezer naam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Mensen met buitenlandse namen__________!!!!!
Mensen die geen hans of kimberly heten________!
Jouw naam is hartstikke mooi ook al is hij buitenlands.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Mensen met buitenlandse namen__________!!!!!
Mensen die geen hans of kimberly heten________!
wat danquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef Oceanview het volgende:
aight1 ik wil je iets vragen je kent het waarschijnlijk al.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw naam is hartstikke mooi ook al is hij buitenlands.
niet. dat is zalando.quote:
20quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met hoeveel procent korting heb je die broek gekocht?
JAAJAHAHAJHAHAA STRAHAHAHHhahahaaks ik ga je echt klappenquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]niet zeggen dat ik buitenlandse naam heb
Ik heet kimberly schatjes, niks aan de het een handje.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je mag hem wel voor 100% uittrekken.![]()
![]()
ah zemmel dat zeg je al wekenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]
JAAJAHAHAJHAHAA STRAHAHAHHhahahaaks ik ga je echt klappen
Waarom kan ik je geen DM sturen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry.
Krijg ik nu klapjes als straf?
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry.
Krijg ik nu klapjes als straf?
Het is pas een dagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah zemmel dat zeg je al wekenje wil gewoon niet weten wat chemtrails zijn
Ik wil haar keihard gevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vraag zomermeisje, in die tijd dat jullie samen keken.
anderhalve dagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
[..]
Het is pas een dag
Jawel mr niet nu.
sla me maar ik sla terugquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
WAT WIL JE DOEN DAN HE IK BEN ZO STERK IK SLA JE
En ik weer. Zo hard dat je gaat huilen als een pussy.quote:
Jij mag niet eens fietsen, laat staan op 'de 180cc'quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe lang kunnen jullie een wheelie doen? op de fiets kan ik het maar een paar seconde maar op de 180cc wel 2 minuten
Dan plas ik in de mondjequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
En ik weer. Zo hard dat je gaat huilen als een pussy.
welke film enzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ok ik ga film kijken doei
Waarom.mag ik niet fietsen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij mag niet eens fietsen, laat staan op 'de 180cc'
HOI HIER BEN IK IK WAS VOETBALLEN MAAR NU NIET MEER!quote:
Daar staat heel vaak lulquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]___________!!_!_!_!__!!_!_!_!__!_!!_
Ik kijk bedtime stories zoals jij zeiquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOI HIER BEN IK IK WAS VOETBALLEN MAAR NU NIET MEER!
ik wou je zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]___________!!_!_!_!__!!_!_!_!__!_!!_
he die heb ik gister gekeken hooor!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik kijk bedtime stories zoals jij zei
weet ik hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
he die heb ik gister gekeken hooor!
Jailbaitgallery.comquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, wie kan mij miss even helpen?
Hoe heet dat ook al weer van die 16/17 jarigen met strakke lijfen en dan iets van reddit.com ofzo.
Dalando was er nog voor geband?
Jailbaitquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, wie kan mij miss even helpen?
Hoe heet dat ook al weer van die 16/17 jarigen met strakke lijfen en dan iets van reddit.com ofzo.
Dalando was er nog voor geband?
die is toch down? Het adres is nu jailbaitgalleries.comquote:
Lang niet meer geweest, door pedo's voor pedo'squote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
die is toch down? Het adres is nu jailbaitgalleries.com
Ik eet nu dorito'squote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Oceanview het volgende:
Mijn lievelingseten: appelflappen=driehoek
BIJ MODDERFOKKING LINGO!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Oceanview het volgende:
Pas op! Nu ook in Nederland, de Loemenarie!
KIJK DIE MODDERFOKKING TEKENquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
BIJ MODDERFOKKING LINGO!
Ehmm oneerlijk? Zoiets in die richting? Sahtekar.quote:
Er is dus geen directe vertaling voor?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ehmm oneerlijk? Zoiets in die richting? Sahtekar.
Kanniet echt uitleggen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is dus geen directe vertaling voor?
Hier kwam Google trouwens mee:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is dus geen directe vertaling voor?
Hier kwam Google trouwens mee:
[ afbeelding ]
Een mini rokje met naaldhakkenquote:
Wat? Heb dit nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Oceanview het volgende:
Illuminati kaartspel voorspelt toekomst?
Kijk die baas en zijn bazenuitdrukking dan. Ben verliefdquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
Coban, je moet dit dragen:
[ afbeelding ]
Dat ben jij helemaal niet.quote:
Negert wij hindoestanen zijn niet zwart, wij zijn donker-wit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ben jij helemaal niet.
Pic van Oceanview:
[ afbeelding ]
Die jas heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ben jij helemaal niet.
Pic van Oceanview:
[ afbeelding ]
Doe maar net alsof je de zon hebt gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Negert wij hindoestanen zijn niet zwart, wij zijn donker-wit.
Edit eens je post ik wil mijn foto niet op fok zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk die baas en zijn bazenuitdrukking dan. Ben verliefd
Voor 100 euro doe ik het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Edit eens je post ik wil mijn foto niet op fok zien.
Haha die reacties toen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef JApieman het volgende:
Ik weet nog wel dat OV die foto op FB gezet had.
Ik heb niks ontvangen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview maakt 100 euro over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |