quote:Daar kun je een url invullen en dan ga je er via die site heen. Als er sites geblockt zijn kun je er als het goed is dus zo alsnog heen.
Op donderdag 04 juli 2002 15:28 schreef erikh het volgende:[..]
nee, hoe werkt dat?
quote:Maar dit is een applicatie die constant pollt of er nieuwe standen zijn. Denk niet dat dit gaat werken. Die poort staat gewoon dicht.
Op donderdag 04 juli 2002 15:30 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Daar kun je een url invullen en dan ga je er via die site heen. Als er sites geblockt zijn kun je er als het goed is dus zo alsnog heen.
Op stage sites geblokked wat nu???
quote:Nou, ik kan wel op wimbledon.org of com komen maar de realtime statistics krijg ik niet binnen. Dat is het probleem.
Op donderdag 04 juli 2002 15:30 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Daar kun je een url invullen en dan ga je er via die site heen. Als er sites geblockt zijn kun je er als het goed is dus zo alsnog heen.
Op stage sites geblokked wat nu???
quote:Zijn kop staat me niet aan. kweet ook niet wat dat is. Ik gun het hem gewoon niet
Op donderdag 04 juli 2002 15:35 schreef habermas het volgende:
Henman 1/2 finale
quote:Okee sorry
Op donderdag 04 juli 2002 15:35 schreef erikh het volgende:[..]
Nou, ik kan wel op wimbledon.org of com komen maar de realtime statistics krijg ik niet binnen. Dat is het probleem.
quote:misschien omdat wimbledon het enige toernooi is waar hij wel redelijk ver komt omdat al het publiek voor hem is en hij de rest van de toernooien een stuk minder speelt.
Op donderdag 04 juli 2002 15:37 schreef sop het volgende:[..]
Zijn kop staat me niet aan. kweet ook niet wat dat is. Ik gun het hem gewoon niet
Eeuwige mazzelaar.
en hij ziet er gewoon uit als een gluiperd
quote:Mee eens. Verwend kotsschool-pikkie. Die 1/2 fiale tegen Goran was fan-tas-tisch vorig jaar...
Op donderdag 04 juli 2002 15:37 schreef sop het volgende:[..]
Zijn kop staat me niet aan. kweet ook niet wat dat is. Ik gun het hem gewoon niet
Eeuwige mazzelaar.
2-1 Schalken by the way...
quote:Toppie!!!
Op donderdag 04 juli 2002 15:40 schreef habermas het volgende:[..]
Mee eens. Verwend kotsschool-pikkie. Die 1/2 fiale tegen Goran was fan-tas-tisch vorig jaar...
2-1 Schalken by the way...
Sjeng aon de Geng!!!
Go Schalke, een nederlandse finale lijkt me zo gaaf.
quote:De eikel die opties heeft verzonnen om sites en poorten dicht te gooien kan ik ook af en toe wel wurgen. (soms ook wel zoenen...)
Op donderdag 04 juli 2002 15:37 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Okee sorry
Ben ook weer niet zo technisch dat ik dat gelijk zag..
Heb hier hetzelfde probleem trouwens, dat dingesje blijft grijs.
quote:Sterker nog, Schalken heeft Hewitt zojuist gebroken.
Op donderdag 04 juli 2002 15:45 schreef habermas het volgende:
Zijn er mensen die 't voor de TV volgen? Ik krijg 't idee dat Schalken iets meer grip op Hewitt's service-games heeft?
quote:YESSSSS!!!!!
Op donderdag 04 juli 2002 15:45 schreef Pringle het volgende:
de break is binnen!
SCHALKEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |