abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:32:54 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_102446550
quote:
Het volgende ‘draadje’ werd gemaakt op de site van ‘Godlike Productions’, namelijk op het forum, een paar maanden geleden. Aan de ene kant was er een ongeregistreerde user, die de nick-naam van ‘CaptainS’ had aangenomen. Hij claimde in zijn verhaal een officier te zijn van de US-Navy. Een piloot die werkzaam is in het ‘Real’-ruimteprogramma. Dit programma wordt geleid door de Amerikaanse luchtmacht, de marine, maar NIET door NASA.. Hij spreekt hier al, let wel ruim 2 maanden geleden!, over de ‘zogenaamde komeet Elenin’, maar ook over anti-zwaartekracht-aandrijvingssystemen, verre, bewoonde planeten en ander materiaal dat uitermate interessant is. Ga even achterover zitten en relax en geniet.. Dát vooral..!

CaptainS: Door de hele hype op het internet, heeft de marine besloten om een ‘recon’ missie naar ‘Elenin’ te sturen. Laat ik hierbij zeggen dat het alle ophef niet waard is. Maar er zouden weleens een paar verrassingen boven water kunnen komen, waar niemand rekening mee heeft gehouden.. Ik zal hier zo’n 20 minuten zijn om diverse antwoorden te beantwoorden, dan ben ik verdwenen. Ik wil vriendelijk zijn, omdat ik weet dat er een boel ‘gezoem’ omheen plaatsvindt.

Hoe lang duurt het voordat je dáár aankomt?
Vanaf het moment dat de bemanning in het ‘voertuig’ stapt, de voorbereidingen, de vrijgave van vertrek, alles bij elkaar zo’n 60 minuten. De feitelijke reistijd duurt 20 minuten. Ga eens gedetailleerd in op een paar van deze ‘verrassingen’ omtrent ‘Elenin’.. Er is geen verwoesting te verwachten van ‘Elenin’; het is geen komeet, totaal niet aan de orde.
Ah ja. We kunnen reizen naar willekeurig objecten in het zonnestelsel en kost maar een paar luttele minuten.

quote:
Wat voor soort voertuig gebruiken jullie? (TR-B/TR-3B)?
Nee

Ok, maar wat is het dán wel..?
Neem eens een kijkje bij de eigenschappen van ‘E-type asteroïden’. Heel erg vergelijkbaar. Maar als je erin slaagt om de puntjes te verbinden, dan zul je snappen dat ‘E types’ een codewoord zijn voor iets veel interessanter.

Welk effect zal ‘Elenin’ hebben op onze Aarde? Welke risico’s zullen er opduiken?
Geen enkele.. Maar het zal uitermate interessant zijn om radio-operators te ‘hammen’.
mooi dat we geen isseus gaan ondervinden van Elenin.

quote:
X-37, NOTE, Tin Can (M.b.t. de ‘anti-zwaartekracht-voertuigen’ die worden gebruikt)?
Sorry daar kan ik verder niet op ingaan.

Is ‘Elenin’ kunstmatig? Of om het anders te zeggen: is iemand het aan het controleren?
Nou, als je niet zo cryptisch zou zijn, dan zou iemand je misschien wél serieus nemen. Vertel eens verder!
Onthoud goed dat ik niet mijn bevoegdheden wil verliezen vriend. Kijk naar mijn response hier direct boven. Maar ik ben al door mijn 20 minuten heen; ik moet gaan. Ik ben terug over ongeveer 45 minuten om meer vragen te beantwoorden tijdens een vervolgsessie. Prettig weekend allemaal.

Wat is je mening ‘OP’ over al die NASA-medewerkers die maar uit de school klappen over alles wat ze weten, omdat ze continue de mond wordt gesnoerd?
NASA is gewoon maar ‘decor’ voor het publiek. Hun budget is maar een schijntje. Zij hebben maar weinig geld, net genoeg om af en toe eens een satelliet de ruimte in ons zonnestelsel te schieten. Het WERKELIJKE ruimteprogramma valt onder het militaire gezag, voornamelijk de Marine en de Luchtmacht.
Maar het is voor ons ook heel grappig om te kijken naar de raketten op ‘chemische’ aanstuwing. Maar voor zover NASA-medewerkers in staat zijn om uit de school te klappen, er zijn maar erg weinig mensen van NASA die feitelijk ingelicht zijn.. Ze wéten gewoon te weinig om uit de school te klappen..
Dat was me al lang duidelijk dat NASA maar een decoy is. Al die leugens. Maan foto-blurring. Mars foto's overmatige rood teint.

quote:
Laten we nou een veronderstellen dat ‘Elenin’ wordt ‘bestuurd’. Dienen we dan onszelf zorgen te maken over dood-en-verwoesting’? Of is ‘Elenin’ meer iets in het kader van een ‘openbaring’? Ikzelf heb geen enkele mening over ‘Elenin’, ik stel gewoon vragen..
Geen enkele reden om je ongerust te maken; ik zei het al eerder: geen enkele doemscenario te verwachten.

Er zullen wel een boel voertuigen al zijn? Zo’n 7000?
Wat bedoel je nou met een ‘boel voertuigen’? Dat is volledig geclassificeerd en ik kan daar niet zomaar gegevens over vrijgeven, temeer omdat ik ook niet precies op de hoogte ben van de exacte aantallen, buiten het gebied waar ik werkzaam ben.

Kan het zijn de het ‘Onderwerp(en)’ in kwestie in staat zijn voertuigen te transporteren? Zo’n 7000..?
Ok, nu begrijp ik wat je precies bedoelt. Maar ik weet het niet, sorry. Ik weet alleen dat er nog 2 missies gepland staan, zodat ik aanneem dat iemand het antwoord zal weten, na de volgende missie misschien. Maar ik maak van die missies waarschijnlijk geen deel uit.

Was het VS-ruimtecommando verantwoordelijk voor het laten instorten van de WTC-torens tijdens 9/11? Door middel van het gebruik van een of ander krachtig wapen?
Ik weer daar helemaal niets van.
Hè wat jammer

quote:
Dus.. Wat is nou precies hetgeen je hier komt vertellen? Hoe kunnen we hieruit ons voordeel trekken? Vertel ons nou gewoon wat je ons klaarblijkelijk wilt vertellen, maar waar je eigenlijk te bang voor bent om het ook te doen.
Gaan nou maar op zoek naar ‘E-klasse asteroïden’. En vergeet niet om ook de gegevens op te zoeken van de ESA ‘Rosetta missie naar ‘Steins’’. Dáár waar de hoge resolutie-camera’s toevallig haperden.. Dan zul je je antwoord vinden..
Sorry dat ik dus niet director kan zijn. Maar dit onderwerp is meer onderwerp van huidige operaties en onderwerp van gesprek. Iemand met kennis en inzicht zal in staat zijn om het binnenkort te ‘horen’.. Er zal geen ontkennen mogelijk zijn omtrent het verleden, dat niet is zoals het ons voorgespiegeld is.. Maar het is veel interessanter. Geen vernietiging en doem. Er komt gewoon iets heel leuks aan. En nu heb ik genoeg gezegd.
mmm wat zou dat zijn. Eindelijk Tesla en nulpunt energie beschikbaar?!

quote:
Als ik tot het commando van de ruimte-afdeling van de Marine zou horen, en ik zou publiekelijk iets bekend willen maken, dan zou ik gewoon een forum als dit (GLP) gebruiken.. Waarom?Omdat niemand het dan zou geloven.. (LOL – hardop lachend)
Gebruiken jullie ruimteschepen met aandrijvingskracht gebaseerd op zwaartekrachtgolven? En is het waar dat de Marine nederzettingen heeft op Mars, en dat er een samenwerking is met de Greys (ET’s gj)

Ik ben helemaal over mijn zeik dat we astronauten in gevaar brengen, door hen de ruimte in te schieten met chemische raketten, terwijl we al die tijd, binnen hetzelfde land een verborgen, veel geavanceerder, veiliger ruimteprogramma ter beschikking hebben.. Al die tijd!
Alles om de leugens maar in stand te houden.
quote:
Ik heb me intern beklaagd over precies dit verhaal. Allemaal gebeurt het echter onder de noemer van ‘Nationale Veiligheid’.. Wat maakt het uit? Nu snap je waarschijnlijk ook waarom er geen vervanger komt van de Space Shuttle. Maar tijden veranderen. Wat wij allemaal doen, zou zomaar eens uit de doofpot gelicht kunnen worden, op korte termijn. We zijn namelijk bankroet
oehhh

quote:
Kun je je voorstellen wat het openstellen van sommige kennis die wij hebben voor de commerciële sector zou kunnen betekenen voor onze economie? Hierover wordt gesproken, terwijl ik dit hier typ. Het zou betekenen dat een coast-to-coast vlucht van de Westkust van de VS naar de Oostkust geen 5,5 uur zou duren, maar een kwestie van minuten zou worden..! Interessante tijden toch? Het is moeilijk om nu even op mijn tong te bijten. Maar blijf je geloof houden, binnenkort, heel binnenkort..
Floep we zitten in New York

quote:
E-klasse Asteroïden: Een vrij zeldzame, reflecterende asteroïde, die lichtrood van kleur is, waarschijnlijk als gevolg van organisch materiaal dat aan de oppervlakte ligt. ‘E-klasse’-asteroïden domineren de Hongaarse familie van de belangrijkste asteroïdengordel. Hoewel sommige, waaronder de twee grootste, (44) ‘Nysa’ (kijk naar de Nysa-Polana-familie) en (64) ‘Angelina’, gevonden zijn, ver buiten deze gordel.

Hun vlakke reflecterende spectrum in de 0.3 tot 1.0 micron-schaal en hoge ‘Albedos’ (normaal boven de 0.3) suggereren een verbinding met de Aubrite (ook wel bekend als ‘Enstatite achondrite’, vandaar de ‘E’ uit de astroíde-classificatie) meteorietencategorie. Hoewel de link hiernaartoe is licht problematisch, omdat Aubrites duidelijk van oorsprong ‘Igneous’ zijn, terwijl het merendeel van de ‘E-klasse asteroïden’ (waaronder ‘Nysa’) een absorptie-eigenschap vertonen op de 3 micron-schaal, die duidt op water-en/of-hydroxyl-dragende mineralen en een niet-vulkanische afkomst.

Dat komt fundamenteel neer op een hoog-reflecterend metaal..

Vlieg je met de voertuigen relatief laag ’s nachts en kun je van richting veranderen in nano-snelheid?
Ik niet! Mijn CO (koolstof) bestaat uit een stevige reet. Maar ik heb wel verhalen gehoord; waarvan sommige er grappig. Als ik deze zou vertellen zou ik snel voor het militaire gerecht staan..

‘Op’, wat kun je ons vertellen over het hele programma, behalve dat je naar ‘Elenin’ bent geweest..?
Dat het erover gaat dat ze iedereen alles snel moeten gaan vertellen, omdat het gat tussen wat we hier hebben en dat wat we toegeven, zodanig aan het vergroten is, dat het niet meer geheim te houden is.
Wanneer zal het verkondigd worden.
quote:
Wanneer je denkt aan een reisje van 50 lichtjaren in 2 dagen, dan is dat voor ons een peulenschil. Luister maar eens naar wat Ben Rich heeft gezegd. (HIER op WantToKnow) (Ben Rich was de directeur van ‘Lockheed Skunk Works’. Een van zijn uitspraken: “Er zijn 2 soorten UFOs: degene die wij hebben gebouwd en degene die ‘zij’ hebben gebouwd).

Het komt allemaal aan de oppervlakte binnenkort, anders zou ik dit hier niet op dit blog zetten. We leven in één van de meest interessante tijden OOIT en de komende 5 jaar zullen de meest verbijsterende zijn, waarbij dit jaar het startpunt zal zijn.
Ben benieuwd

quote:
De oude garde die de baas is, en de scepter zwaait, realiseert zich dit, háát verandering, maar weet dat het onvermijdelijk is. Dank dat jullie hieraan hebben meegewerkt mannen! Ik kom later vanavond nog een keer terug.

Ik zou zeggen dat je nogal kierewiet zou moeten zijn om in een van die dingen te gaan zitten. Kunnen ze zien dat ik naar ze kijk? Zijn hun ‘ogen’ in staat om de vlieg te zien die ik op de korrel heb?
Feitelijk is het simpeler dan een vliegtuig besturen; het meeste gaat automatisch. Maar nog steeds worden elite geselecteerd voor deze business. En inderdaad kunnen ze de vlieg zien, die jij op de korrel hebt.. Én je gezichtsuitdrukking, en wie je feitelijk bent, via gezichtsherkenning.

Stuurt het ‘US Navy ruimtecommando’ vaak verkenningsmissies naar kometen en ‘neo’s’? Of was dit toch wel een bijzondere missie? Baart iets hen tóch zorgen rondom deze ‘Elenin’ of is dit meer iets van SOP (Standard Operating Procedure GJ)?
Als er iets buitengewoons gebeurd, dan wordt daar naar gekeken met een hele batterij van ‘voelsprieten’. En als er dan nog vragen zijn, ja, inderdaad, dan gaan ze er naartoe om poolshoogte te nemen.

Er is één ding dat ik moet duidelijk maken, iets dat je nauwelijks duidelijk wordt, wanneer je naar TV kijkt: het is werkelijk fabelachtig ‘daarbuiten’. De aarde en de planeten zijn simpelweg magnifiek en verbijsterend inspirerend. Ik heb weleens gesuggereerd om wereldleiders mee te nemen naar ‘boven’ en hen de pracht en praal van de ruimte te laten zien. Wanneer je ziet hoe schitterend het er is, vraag je je af waarvoor al die oorlogen dienen. En waarom we niet in staat zijn om onszelf te concentreren op het focussen van onze inspanningen om de mensheid verder te brengen.

Vooral Saturnus van dichtbij, werkelijk zinsbegoochelend…! En ook een aantal andere planeten in ander sterrenstelsel zouden je werkelijk omver blazen. Het is werkelijk heel jammer dat ze niet in staat zijn een IMAX-film (360 graden-projectie GJ) te maken, waarin wat van deze verbazingwekkende materie wordt getoond. Het is feitelijk heel triest dat het Universum voor iedereen verborgen wordt gehouden en de meeste mensen vastzitten op een rots en niet in staat zijn het Universum te zien in al zijn glorie en bloei. En de waanzinnige hoeveelheid sterren die je kunt zien, zonder de versluiering van de Aardatmosfeer, WAUW!!! Het is absoluut paradijselijk, ons Universum!
pictures!

quote:
‘OP’, ben jij of je college-officieren weleens naar ‘Nibiru/Planet X’ geweest? Wanneer je er iets over kunt zeggen, wil je dan vertellen of deze planeet, binnen een paar jaar, dichtbij de Aarde zal komen?

Ik heb totaal niets gehoord van of over ‘Nibiru’.

Laat ons nou niet in de steek, zoals zovelen doen.
Nee hoor, ik ben weer terug Ik kan hier niet eeuwig blijven hangen, maar het voelt waanzinnig goed om met nieuwsgierige mensen een stukje kennis te delen. Het is alsof er een gewicht van mijn borst wordt getild. Ik moet toegeven dat ik niet alles weet over deze materie, ik kom niet eens in de buurt. Maar ik ben blij dat ik kan delen wat ik wél weet.

Al het belastinggeld van de inwoners van de VS dat naar deze business gaat, terwijl niemand feitelijk weet dat het überhaupt bestaat.. Maar nogmaals: verandering ligt net om de hoek.. Ik heb zelden zoveel activiteiten en opwinding onder het volk en burgers zien ontstaan, als de laatste 6 maanden. Sommigen willen feitelijk ook niet veranderen, houden alles voor zichzelf. Maar ze komen er achter, dat ze langzaam maar zeker in de minderheid komen, vanuit dat perspectief. Ik geloof dat we in de goede richting gaan, voor wat het de geheimhouding betreft. Deze mensen zijn echter paranoïde van nature en er helemaal van doortrokken. Maar ze zijn wijs genoeg om te beseffen, dat dit een té groot geheim is om te bewaken. De mensheid verdient dit te weten.

Ik heb ergens gelezen dat de ruimte werkelijk helemaal blauw is, en niet zwart, zoals NASA ons wil doen geloven. Is dat waar?
Het is aardedonker..

‘OP’, kun je ons vertellen wat de grootste afstand is, vanaf de Aarde, die jij hebt gereisd. Andere sterrenstelsels..?
Ongeveer 250 ly (lichtjaar), maar anderen zijn veel en veel verder weg geweest.. En records worden nog steeds gebroken…
Peanuts uiteraard.

quote:
‘OP’, hebben andere landen op Aarde ook een ‘Ruimtecommando’, of is de VS hierin alleen met haar kunsten?
Ok, ik ben natuurlijk niet bevoegd om dit hier te vertellen, maar ik omdat ik kennelijk in dit veld werkzaam ben, zal ik vertellen wat ik heb gezien.

Ja en ja! Anderen zijn ook boven bezig. De gewone verdachten.. Maar zover wij kunnen zien, zijn ze alleen maar aan het sporten op een conventionele manier, of iets geavanceerder dan NASA aan het werk is. Ze blijven normaal gesproken in L.E.O. (lower earth orbiter = lagere baan om de Aarde) en zijn feitelijk niet van invloed op onze operationele vluchten. Ze zijn op dit moment slechts een overlast.
Die spielerei toch.
quote:
Omdat ik bezorgd ben als ouder over het lot van mijn kinderen, hoe kunnen wij ons voorbereiden? Hoe bereid je je fysiek en mentaal-emotioneel voor?
Lees nou eens de eerste regels van deze draad’. Dan zul je zien dat er NIETS is om je zorgen over te maken. Jij en je kinderen zal helemaal niets gebeuren..

Dus, waar praat je over, zoiets als ‘first contact’ of iets dergelijks?
Voor zover het ‘Elenin’ betreft, hoop ik alleen maar dat er genoeg ‘HAM’-radio-techneuten zijn die zullen gaan luisteren. We dienen te gaan leren van onszelf en ons erfgoed. En ‘Elenin’ kán ons daarbij helpen.

OP, dankjewel voor je antwoord!!! Je visie rondom de diepte en schoonheid van het heelal is werkelijk bekrachtigend voor ons, aardlingen.. Nog een laatste vraag over ‘Elenin’. Zal deze zo fel zijn, dat onze nachthemel erdoor verlicht zal worden, zoals een soort dubbele maan of iets dergelijks?
Dat moet je aan een astronoom vragen; ik schat dat het té klein is om werkelijk een visueel spektakel te veroorzaken. Tenzij het in dit verband ook actief gaat worden.. Dat zou fascinerend zijn, ALLES IS MOGELIJK..
En inderdaad, mijn eerste trip in de ruimte was een Gods-besef, recht in mijn gezicht, ongelooflijk wat een schoonheid en diepe indrukken. Het was een nederige ervaring, die elk van ons ten goede zou komen. Ik hoop werkelijk dat er een dag komt dat iedereen dit mag meemaken.

bron en meer
Het verhaal heeft wel iets weg van John Titor.

Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt. Ruimtereizen zijn peanuts en kost amper tijd. Het past allemaal in het plaatje met zaken die aan het licht komen zoals dat het licht niet het snelste is...
De leugens van NASA. En al die SciFi films. We worden onbewust ergens voor klaargestoomd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_102446661
Samenvatting?
censuur :O
pi_102446725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Samenvatting?
Zo lang ik geen bewijzen zie in de mainstream media vat ik het maar samen als 'gezwets in de ruimte'.

Die 'X37' is niets bijzonders, komt met veel pijn en moeite buiten de dampkring.
http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_X-37
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:38:40 #4
52357 Lambiekje
pi_102446730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Samenvatting?
Volgens die ene insider kunnen we interglactisch reizen in luttele minuten. Dat NASA een decoy is. Binnen nu en 5 jaar wordt het collectief beschikbaar/bekend.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_102446808
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens die ene insider kunnen we interglactisch reizen in luttele minuten. Dat NASA een decoy is. Binnen nu en 5 jaar wordt het collectief beschikbaar/bekend.
Spannend. Ik kan niet wachten.
Aftel topic maar? :)
pi_102446972
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Iemand heeft een grapje uitgehaald op een forum en iemand anders is er ingetrapt.
Als je het heel subtiel aanpakt, van te voren een heel script maakt over alles wat er gevraagd kan worden kan je dit heel lang vol houden.

Over mij weten jullie ook niet meer dan ik ooit verteld heb, en wat ik vertel hoeft ook niet de waarheid te zijn. Net als bij de ene CaptainShitteller.
pi_102447053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Spannend. Ik kan niet wachten.
Aftel topic maar? :)
achja hebben we wat om naar uit te kijken na de elenin/2012 etc etc deceptie....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_102447067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef destrovel het volgende:

[..]

Maar hij zegt dat ie het echt weet, dus hoe kan ie dan liegen? :o
Ik kan ook zeggen dat ik Anton Meyer heet, of Arno Janssen, of Annelies Meeuwissen. Maar dat wil niet zeggen dat dat de volledige waarheid is.
pi_102449915
Star! Lambiekje heeft eindelijk is een béétje moeite gedaan voor zn topic. *O*
pi_102453759
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef destrovel het volgende:

[..]

-knip-
Ik heb even bij de bron gekeken en daar staat volgens mij het toestel.
Het ziet er niet echt uit als een airbus a380 wat betreft inhoud. Zal een beetje proppen worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gray op 29-09-2011 14:46:32 ]
pi_102455644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ze hebben anti-zwaartekracht, dus wat nou gewicht? Zolang het maar past toch? :D
Terug naar school jij! http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_Newton
Vooral de eerste wet lijkt mij van toepassing als je in een paar uur voorbij de lichtsnelheid wilt komen.
Wat denk je dat die 'paar kilo extra' doen als ze op hun plek willen blijven terwijl de rest van het schip om ze heen 'vertrekt'.
pi_102456334
Interessant. Sowieso staan wij allen op de drempel van zeer grote veranderingen en openbaringen. Zaken die het voorstellingsvermogen van het gros van de mensen zeer ver boven de pet gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_102457028
Af en toe, zo heel af en toe klik ik eens op een BNW of TRU topic, als ze in de active topics voorbij komen. En ik sta echt keer op keer weer paf wat voor een ongelofelijke en vergezochte onzin mensen uitkramen. :')

En ja. Ik geloof dat dit soort dingen op zich eventueel misschien waar kunnen zijn. Maar de geweldige naïviteit van sommigen om iets dat vanuit een vage bron langs komt vliegen gelijk als voor waar aan te nemen.. priceless :')
pi_102460366
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef CafeRoker het volgende:
Af en toe, zo heel af en toe klik ik eens op een BNW of TRU topic, als ze in de active topics voorbij komen. En ik sta echt keer op keer weer paf wat voor een ongelofelijke en vergezochte onzin mensen uitkramen. :')

En ja. Ik geloof dat dit soort dingen op zich eventueel misschien waar kunnen zijn. Maar de geweldige naïviteit van sommigen om iets dat vanuit een vage bron langs komt vliegen gelijk als voor waar aan te nemen.. priceless :')
Leuk he? Kruip je nu weer terug in je holletje aub? Van daaruit kun je je zelfverheerlijking ongehinderd voortzetten,
pi_102465573
quote:

[..]

Welke insider ?
dat anonieme mannetje dat niks zegt dat ook verifieerbaar is ? Dat is opeens een 'insider' en wordt meteen gelooft ?
Het is gewoon slap gelul , net als alle andere onzin over elenin.
pi_102465954
Vlieg je met de voertuigen relatief laag ’s nachts en kun je van richting veranderen in nano-snelheid?
"Ik niet! Mijn CO (koolstof) bestaat uit een stevige reet. Maar ik heb wel verhalen gehoord; waarvan sommige er grappig. Als ik deze zou vertellen zou ik snel voor het militaire gerecht staan.."

CO staat in ieder geval niet voor koolstof :') Dat is een afkorting van Commanding Officer _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_102465978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
"Ik niet! Mijn CO (koolstof) bestaat uit een stevige reet. Maar ik heb wel verhalen gehoord; waarvan sommige er grappig. Als ik deze zou vertellen zou ik snel voor het militaire gerecht staan.."

CO staat in ieder geval niet voor koolstof :') Dat is een afkorting van Commanding Officer _O-
Wat is dat sowieso voor vraag? Er is net een openbaring gemaakt van intergalactisch reizen, en knakkers gaan vragen of je 's nachts laag kan vliegen en of dat ding kan draaien? :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_102466200
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef destrovel het volgende:

[..]

Wat is dat sowieso voor vraag? Er is net een openbaring gemaakt van intergalactisch reizen, en knakkers gaan vragen of je 's nachts laag kan vliegen en of dat ding kan draaien? :')
Ik zie nu dat Commanding Officer eigenlijk ook nergens op slaat. Volgens mij moet daar staan "My CO is a hard ass" of zoiets. Maar deze hele Google translate OP is niet serieus te nemen.

Lambiekje ik wil graag teksten die normaal te lezen zijn. Iemands eerlijkheid of oprechtheid is deels op te maken uit hoe hij dingen verwoordt. Dat had je inmiddels allang moeten weten....
pi_102470180
quote:

[..]

Jij gelooft die persoon dus?

Ik vraag niet of je gelooft dat het een en ander te gebeuren staan en/ of al gebeurd is.... , maar of jij daadwerkelijk gelooft dat pietje pietje is als iemand opeens roept " hey ik ben pietje" .

waarom?

Ik denk dat deze goedgelovigheid en het uitschakelen van je eigen brein alsof je een mak lammetje bent voor heel veel problemen kan zorgen.
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:56:12 #20
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_102474262
dat er een secret space program is wordt door meer mensen uitgedragen en daar geloof ik wel iets van .

dat die wordt bestuurd door de navy wordt ook beweerd door die engelse hacker die Mc cinnon ( ofzo )

voorderest een hoop blabla wat totaal niet toetsbaar is en waar het internet vol mee staat.

we zullen zien .
pi_102483277
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zie nu dat Commanding Officer eigenlijk ook nergens op slaat. Volgens mij moet daar staan "My CO is a hard ass" of zoiets. Maar deze hele Google translate OP is niet serieus te nemen.

Lambiekje ik wil graag teksten die normaal te lezen zijn. Iemands eerlijkheid of oprechtheid is deels op te maken uit hoe hij dingen verwoordt. Dat had je inmiddels allang moeten weten....
"CO" betekent wel degelijk : Commanding Officer.
"My CO is a hard ass" betekent : mijn bevelvoerend officier is geen gemakkelijke.

Met andere woorden, zijn chef is geen voorstander van laagvliegen en is zeer strikt en streng tegen overtredingen van dat bevel.
pi_102483426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:46 schreef IBAZ het volgende:

[..]

"CO" betekent wel degelijk : Commanding Officer.
"My CO is a hard ass" betekent : mijn bevelvoerend officier is geen gemakkelijke.

Met andere woorden, zijn chef is geen voorstander van laagvliegen en is zeer strikt en streng tegen overtredingen van dat bevel.
Oh ja, ik kon de link even niet leggen met de vraag die werd gesteld. Google translate :r
pi_102486111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Interessant. Sowieso staan wij allen op de drempel van zeer grote veranderingen en openbaringen. Zaken die het voorstellingsvermogen van het gros van de mensen zeer ver boven de pet gaan.
Maar dat geldt niet voor jou natuurlijk. Jij snapt prima hoe dat allemaal in elkaar zet hè?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102486652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef huupia het volgende:
dat er een secret space program is wordt door meer mensen uitgedragen en daar geloof ik wel iets van .

Er zullen vast militaire projecten zijn die met ruimtevaart te maken hebben, alleen vind ik het erg moeilijk te geloven dat er een heel project bestaat wat gebruik maakt van techniek en wetenschap die in de civiele wereld volslagen onbekend zijn :D .

Ik bedoel maar, je hebt het hier niet over een simpele doorontwikkeling van bestaande techniek maar echt over compleet nieuwe natuurkunde, en dat moet dan ook nog eens allemaal in het geheim gebeurd zijn. Maar ook weer niet zó geheim want de eerste de beste grunt die in die dingen rond vliegt klapt vrolijk uit de school op internet over het hele project :D :'( :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102491131
Wat ontzettend goed dat hij dit allemaal met ons wil delen. Bedankt CaptainS!
  donderdag 29 september 2011 @ 08:31:09 #26
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_102502802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zullen vast militaire projecten zijn die met ruimtevaart te maken hebben, alleen vind ik het erg moeilijk te geloven dat er een heel project bestaat wat gebruik maakt van techniek en wetenschap die in de civiele wereld volslagen onbekend zijn :D .

Ik bedoel maar, je hebt het hier niet over een simpele doorontwikkeling van bestaande techniek maar echt over compleet nieuwe natuurkunde, en dat moet dan ook nog eens allemaal in het geheim gebeurd zijn. Maar ook weer niet zó geheim want de eerste de beste grunt die in die dingen rond vliegt klapt vrolijk uit de school op internet over het hele project :D :'( :D
ARV= alien reproductive vehicle oftewel remote enginering van neergestortte ufo's
zijn ze al sinds '47 mee bezig
  donderdag 29 september 2011 @ 08:49:07 #27
52357 Lambiekje
pi_102503086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom denk je dat aliens/UFOs volslagen belachelijk worden gemaakt?
pi_102503505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is zelfs het beleid geweest, zo is onlangs toegegeven door iemand van het Britse Ministerie van Defensie:

http://www.niburu.nl/inde(...)tid=34:ufo&Itemid=47
http://www.huffingtonpost(...)-files_n_927351.html
A murky, forgotten land.
pi_102503561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:31 schreef huupia het volgende:

[..]

ARV= alien reproductive vehicle oftewel remote enginering van neergestortte ufo's
De TR3-B (Aurora) zou hier (o.a.) uit voortgekomen zijn (zij het in samenwerking met de Greys ipv alleen door reverse engineering).
A murky, forgotten land.
  donderdag 29 september 2011 @ 12:13:26 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102508855
Lambiekje, geloof je het zelf?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102511006
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje, geloof je het zelf?
Wat, jij gelooft het niet? Onnozele ziel :')
Mijn UI is:
pi_102512833
Tijdelijk slotje om op te ruimen.

Heb de meest trollende posts opgeruimd. Gelieve vanaf nu inhoudelijk reageren, en elkaar met het respect behandelen als dat je jezelf zou behandelen, wanneer iemand niet gelooft wat jij zegt.

Het is prima om kritisch te zijn op informatie, maar wees dan wel beleefd naar elkaar toe. Bepaalde nieuwe informatie mag ongelofelijk overkomen, dat geeft je echter niet het recht je als een ongelofelijk onbeschoft mens te gedragen. Het FOK!forum is voor iedereen, laat iedereen in zijn waarde.

Wil je toch laten zien aan je moeder dat je de leukste thuis bent, ga dan thuis grappen maken, of in ONZ. Voor kritiek op moderatie kan je terecht bij BNW FB.

---

Vraag aan TS: Heeft de insider nog kracht kunnen zetten bij de betrouwbaarheid van zijn verhalen?

[ Bericht 92% gewijzigd door Gray op 29-09-2011 14:41:32 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 14:52:31 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102513707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:29 schreef destrovel het volgende:

[..]

Wat, jij gelooft het niet? Onnozele ziel :')
Nou, hij heeft nogal de neiging om dan later te zeggen "jamaar ik schreef toch helemaal niet dat ik er achter sta" of iets in die geest. Dat wil ik even voor zijn ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102514042
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou, hij heeft nogal de neiging om dan later te zeggen "jamaar ik schreef toch helemaal niet dat ik er achter sta" of iets in die geest. Dat wil ik even voor zijn ;)
Ik denk dat die vraag altijd wel handig is om jezelf te behoeden voor valse aannames over een ander zijn standpunt.

Al doet het er mijns inziens nog steeds niet toe; (vrijwel) niemand gelooft in Star Wars, toch discussieert men er al decennia over. Als dat kan, dan kunnen we dit ook.
pi_102514599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:31 schreef huupia het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Is zelfs het beleid geweest, zo is onlangs toegegeven door iemand van het Britse Ministerie van Defensie:

http://www.niburu.nl/inde(...)tid=34:ufo&Itemid=47
http://www.huffingtonpost(...)-files_n_927351.html
Ho wacht even, dus nu willen jullie beweren dat CaptainS onderdeel is van het grote plan om de boel belachelijk te maken?
pi_102514891
quote:
5s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ho wacht even, dus nu willen jullie beweren dat CaptainS onderdeel is van het grote plan om de boel belachelijk te maken?
De VS heeft een (misschien zelfs meerdere) divisie hiervoor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_Operations_(United_States)

Haha:
quote:
Gray PSYOP
The source of the gray PSYOP product is deliberately ambiguous.
The true source (U.S. Government) is not revealed to the target audience. The activity engaged in plausibly appears to emanate from a non-official American source, or an indigenous, non-hostile source, or there may be no attribution.

Gray is that information whose content is such that the effect will be increased if the hand of the U.S. Government and in some cases any American participation are not revealed. It is simply a means for the U.S. to present viewpoints which are in the interest of U.S. foreign policy, but which will be acceptable or more acceptable to the intended target audience than will an official government statement.[4]
:')
pi_102515614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:28 schreef Gray het volgende:

[..]

De VS heeft een (misschien zelfs meerdere) divisie hiervoor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_Operations_(United_States)

Dat vroeg ik niet, ik vroeg of we CaptainS als onderdeel van een rookgordijncampagne moeten zien volgens Lambik en zijn vrinden.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:33:17 #38
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_102525868
ik heb zelf weinig vertrouwen in de geloofwaardigheid van Captain S.... waarschijnlijk is het een grap of een doelbewuste actie om " het ufo/alien fenomeen" belachelijk te maken.

maar.... dingen wat hij beweert zijn wel gedeeltelijk de waarheid volgens mij .... dat is de truc ook met desinfo ... beetje waarheid... veel blabla
pi_102528748
-herhaaldelijk trollen is note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Gray op 29-09-2011 23:14:39 ]
Mijn UI is:
  donderdag 29 september 2011 @ 21:53:49 #40
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_102529892
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:33 schreef huupia het volgende:
ik heb zelf weinig vertrouwen in de geloofwaardigheid van Captain S.... waarschijnlijk is het een grap of een doelbewuste actie om " het ufo/alien fenomeen" belachelijk te maken.

maar.... dingen wat hij beweert zijn wel gedeeltelijk de waarheid volgens mij .... dat is de truc ook met desinfo ... beetje waarheid... veel blabla
Vorige week is er wel wat bekent geworden over deeltjes die eventueel sneller zijn als het licht.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_102532646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:53 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Vorige week is er wel wat bekentd geworden over deeltjes die eventueel sneller zijn als dan het licht.
Ja, maar wat bedoel je daarmee? Denk je dat dat ook desinfo is?
pi_102533141
-herhaaldelijk trollen is note-

[ Bericht 95% gewijzigd door Gray op 29-09-2011 23:15:14 ]
Mijn UI is:
pi_102552190
quote:

[..]

Vorige week is er wel wat bekent geworden over deeltjes die eventueel sneller zijn als het licht.
Ik voorspelde toen al dat dit door BNW/TRU aangegrepen zou worden om hun alien-claims kracht bij te zetten :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:24:24 #44
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_102553168
Russian Scientist Claims to have Created Working “Time Machine”

http://mysteriousuniverse(...)orking-time-machine/
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:44:12 #45
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_102553886
Leuk, maar slecht vertaald verhaal.
Voor het eerst vind ik het echt jammer dat het dikke onzin is.
I follow you......but not on Twitter
pi_102555252
quote:

[..]

Volgende week is er wel wat meer bekent geworden over deeltjes die eventueel sneller zijn als het licht.
Fixed!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102560034
Aangezien men een serieuze reactie mijnerzijds schijnt te wensen:

Mijn nederige excuses dat ik hier niet in geloof. Maar net als God is het enige gepresenteerde bewijs dat wat anderen zeggen. Alleen als het om God gaat zijn er 1,5 miljard Christenen en 1 miljard moslims.

Overwegende dat ik niet in God geloof, waar dus tenminste 2,5 miljard mensen van zeggen dat Hij bestaat, en overwegende dat 1 persoon mij vertelt dat deze technologie bestaat, ben ik tot de weloverwogen conclusie genomen de ponering van deze stelling voor een pertinente onwaarheid aan te nemen.

Dat, en het feit dat we niet genoeg energie kunnen genereren om ook maar *iets* van een grootte die er toe doet tot lichtsnelheid te brengen. Laat staan daar voorbij.
Verder blijf ik bij mijn mening dat er nog altijd verschil is tussen een sub-atomair deeltje wat sneller gaat dan licht en een compleet transportatiemiddel met mensen en al.

Zelfs wanneer ik er vanuit ga dat wij wel over deze technologie beschikken, dan zou ik van iemand die zijn leven riskeert om dit te openbaren meer verwachten dan "het is echt waar hoorrrrr!". Bijvoorbeeld een foto- of filmopname.

Tot dusver mijn genuanceerde en onderbouwde mening. *)
Mijn UI is:
pi_102560487
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef destrovel het volgende:
Aangezien men een serieuze reactie mijnerzijds schijnt te wensen:

Mijn nederige excuses dat ik hier niet in geloof. Maar net als God is het enige gepresenteerde bewijs dat wat anderen zeggen. Alleen als het om God gaat zijn er 1,5 miljard Christenen en 1 miljard moslims.

Overwegende dat ik niet in God geloof, waar dus tenminste 2,5 miljard mensen van zeggen dat Hij bestaat, en overwegende dat 1 persoon mij vertelt dat deze technologie bestaat, ben ik tot de weloverwogen conclusie genomen de ponering van deze stelling voor een pertinente onwaarheid aan te nemen.

Dat, en het feit dat we niet genoeg energie kunnen genereren om ook maar *iets* van een grootte die er toe doet tot lichtsnelheid te brengen. Laat staan daar voorbij.
Verder blijf ik bij mijn mening dat er nog altijd verschil is tussen een sub-atomair deeltje wat sneller gaat dan licht en een compleet transportatiemiddel met mensen en al.

Zelfs wanneer ik er vanuit ga dat wij wel over deze technologie beschikken, dan zou ik van iemand die zijn leven riskeert om dit te openbaren meer verwachten dan "het is echt waar hoorrrrr!". Bijvoorbeeld een foto- of filmopname.

Tot dusver mijn genuanceerde en onderbouwde mening. *)
Dank je voor je reactie. Deze nuance maakt je standpunt een stuk duidelijker, en dat zonder mensen onnodig te denigreren. Chapeau! ^O^

Ik ben het trouwens helemaal met je eens.
pi_102581668
Wat een vaag figuur zeg.. Hij heeft het vooral over alles wat hij níet mag vertellen en zegt ondertussen weinig concreets.
pi_102582014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:38 schreef Resistor het volgende:

[..]

Zo lang ik geen bewijzen zie in de mainstream media vat ik het maar samen als 'gezwets in de ruimte'.

Die 'X37' is niets bijzonders, komt met veel pijn en moeite buiten de dampkring.
http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_X-37
En met een lengete van ~9 meter, is er zo te zien ook niet echt plek voor een persoon?

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')