Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tevens films in de Nederlandse iTunes store:
http://www.onemorething.n(...)landse-itunes-store/
[ afbeelding ]
Een beetje Apple geek weet dat allang.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Q. het volgende:
Verdomd mooie aankondiging zo. Het Google Maps-icoontje wijst naar One Infinite Loop, Cupertino, CA, voor degenen die dat nog niet wisten.
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een beetje Apple geek weet dat allang.
Maar ik vind het leuk dat die vier icoontjes zo date, time, place en subject aangeven.
Dus als je de uitnodiging zo lees: Tuesday 4e okt, 10u, Infinite Loop, en 1 iPhone.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een beetje Apple geek weet dat allang.
Maar ik vind het leuk dat die vier icoontjes zo date, time, place en subject aangeven.
Dat zou interessant zijn als ik een Apple TV had. Die heb ik niet en wil ik niet; is het mogelijk iTunes video's via DLNA te sturen? Dat ik gewoon op m'n PS3 de video ontvang en op m'n tv kijk? Weet iemand dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Exactemundo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dus als je de uitnodiging zo lees: Tuesday 4e okt, 10u, Infinite Loop, en 1 iPhone.
Dat is iOS 5, en daar is al een hele hoop over bekend. Dit gaat meer om de nieuwe hardwarequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd wat er naast dat spraakgebeuren nog meer nieuw gaat zijn. Spraakbesturing gebruik ik nu ook niet, dus geen idee waarom ik dat dadelijk wel zou doen.
Dat betekent de 2e generatie Apple TV in Nederland!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 2 video clipjes uit de US store, 1 heeft DRM en de andere niet. Hier kwam ik achter toen ik ze via Airplay naar een PopcornHour (met Airplay plugin) streamde. Met de (volledige) films die ik bezit, heb ik het nog niet getest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou interessant zijn als ik een Apple TV had. Die heb ik niet en wil ik niet; is het mogelijk iTunes video's via DLNA te sturen? Dat ik gewoon op m'n PS3 de video ontvang en op m'n tv kijk? Weet iemand dat?
Hmja, maar blijkbaar is het voor Apple dermate interessant dat ze er in de uitnodiging al aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is iOS 5, en daar is al een hele hoop over bekend. Dit gaat meer om de nieuwe hardware
Nope.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een release data bekend voor de iPhone 5 of een mogelijkheid 'm te bestellen?
Hij is d'r alleen maar met Ambilight. 8).quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij hebt ook die Philips 21:9 TV met Ambilight?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dus als je de uitnodiging zo lees: Tuesday 4e okt, 10u, Infinite Loop, en 1 iPhone.
Ik zie nu pas dat je '1 iPhone' vet hebt. Ik denk eerder dat het gaat om '1 bericht over iPhone'.quote:
Dat is wat volgende week wordt gemeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een release data bekend voor de iPhone 5 of een mogelijkheid 'm te bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |